Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja, bocs......akkor valaki majd leírja......bár ebben a gugli is segít....
Azt mondtam hogy a menete érdekel, azt egy szóval sem mondatm hogy nincs műszerem! Van manométer, csak a menetét nem tudom!
És persze mindent egyszerübb valakire rábizni, csak akkor soha nem fog az ember megtanulni semmit! Szóval nekem az kell hogy mit hogyan, hogy kezdjem milyen sorrendbe és mit mihez!
Szemre-fülre csak ha van benne nyomásmérő.
akár.....mindenesetre a kaput nyitva hagytam....
veled szórakozni otthon ?
figyelj!....nemsoká jönnek.....
azéé megnézném , azt aki fülre beállítja ....
mellesleg nem nagy pénzről van szó......5 rugótól már megoldják......nem tudom van-e értelme szórakozni velem otthon....
Nem agysebészet, de egy alapműszer legalább kell hozzá......fülre nem nagyon lehet beállítani.... .....de valaki úgyis leírja majd, hogy miképp lehet szemre-fülre remekül megoldani....
Hali

Valaki legyen szíves leírni nekem a karbi szinkron menetét!
Csak arra lenne szükségem hogy milyen sorrendbe állítsam a karbikat?
Melyik csavarral melyik karbit állítom? És hogy a csavarokat befele tekerem, akkor növelem a dekompresziót, vagy csökkentem?
Csak a beállítás menete érdekel! Szar volt, de most még jobban elállítottam, már alapjárat sincs nagyon meg, csak 2-3 henger jár!
Email talán jobb lenne rolsoft_@hotmail.com És csak az írjon aki érdemben tud segíteni! Tudom hogy ez nem egyszerű, de nem is agysebészet! Csak egy normális magyarázat kellene! Előre is köszönöm!
Ha nyáron leszel talin a balatonon bár nem tudom lesz e idén Zamárdiba,akkor majd megiszunk egy s .....és KV-t.
Köszönöm!
Akkor ezek szerint minden OK!Hálisten akkor ott volt a hiba amire kilyukadtunk,és igy hogy a fesszabot tudtad cserélni nem kellett a kényszerkapcsolót sem bekötnöd.
Jó motorozást
Hi all!


tudnátok segiteni abban hogy Debrecenben hol találok olyan boltot ahol DT 80-hoz tudok venni 55.50 dugót ? (~110cc) voltam már pár helyen de semmi:(
Nincs mit. Pont itt voltam
Oké! Megpróbálom köszi a gyors választ!
Ha elektromos hiba, akkor villog a lámpa a műszerfalon. Ha haverodnak van másik, akkor az ac- pumpát próbáld kicserélni, az is 6-7 bar-t nyom, meg a fojtószelep szenzor is be szokott szarni, azt is áttenném...
Hello!
Kösz a választ! De a kompresszort elkértem egy haveromtól kipróbálni azzal is és ugyan ezt csinálja! :S Nem értem mi lehet! És akkor ez a hiba csak ugy jött volna egyik napról a másikra? :S:S Én valami elektromos hibára gyanakszom de hogy mi lehet fogalmam sincs!
Ajaj... pont most kínlódtam egy ilyennel. Van benne egy kis kompresszor, az nem nyom eleget. Önindítózásra 4 bar-t kellene tudnia, utána ha beindul 5, 5.5 bar-t. És ha leállítod, akkor 10 perc múlva is 1.5 nek kell lenni. Nekem 2, 2.5 bar volt a max nyomás, ezzel beindult, de csak alapjárat van.
hali! etz 125re a babetta gyujtást simán egy az egybe át lehet rakni? (a felfogatás átalakitásán kivül) vagy kell még vmi okosság? köszi a választ
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy tudjátok-e, hogy mit befolyásol hogyha egy motorbann ablakos vagy nem ablakos dugyattyú van? Vagy számít-e valamit?
hy,
télleg a bowden volt a ludas...amiatt pörgött a moci...
THX!
Kitakarítottam a karbisort és hát ami abba volt az kritikán aluli!azt hiszem hogy megfontolom hogy legközelebb milyen kúton tankolok kint.Tankot is kimostam a szimoba jó lesz az a benzin .Most ha már szétszedtem a motort akkor csinálok neki egy szinkront is és legalább nyugodt leszek e felől .
Hello!
Van egy Aprilia sr Di-tech robogóm! Tegnap még semmi baja sem volt, ma elakarom indítani ...elindul majd leáll...valamikor a kipufogó is durranik és utánna leáll! A fordulatot sem veszi normálisan.....Mi lehet a baj vele? Új gyertya és akkumlátor is új van a motoromban!
Szia!

megvan a hiba végül... a feszabból nem jött ki a fesz ami vezérelte az első relét... Hál' isten volt egy tartalék feszszabom, kicseréltem minden

Köszönöm még egyszer, és jobbulást anyukádnak!
Tankold meg VPower-rel, és járasd ki a régi benzint belőle rendesen.
Mennie kell annak...