Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt tudsz elektronikus indexrelét venni, és kell még egy vészjelző-kapcsoló, amivel a két oldal összekapcsolható, és egy izzó jelzi, hogy be van kapcsolva.!
Üdv!
Vácon vagy környékén (Kismaros- Szob )motorszerelőre lenne szükségem egy ismerősömnek! Tudna segíteni valaki?
Elöre is köszi
tehát valaki tudna segíteni ebben a dologban előre is köszi
Olyan jókat röhögök ezeken a ledes szarokon, szerencsére nekem tökéletes az izzós megoldás, meg a narancs búra - erős fénye van, a búra szine megy a motorhoz, és nem kell relékkel bohóckodni. Elég kellemetlen úgy menni valaki mögött, hogy alig látni mikor indexel, mert olyan kis vackai vannak.
engem az érdekelne hogy milyen relét vegyek ami etz re jó a ledes indexhez és mit csináljak még azon felül
ledes indexeim vannak mert mos újitottam fel a motor és 150000 volt és relét még most fogok venni az indexhez tehát az se késő és a hátsó lámpa is ledes meg fejidom is van és jó minőségben minden nem szarok
Miről működtetnéd? Megéri az Neked? A kis akku miatt le kell cserélni az irányjelzőket led-esre. kell hozzávaló relé is . Ez együtt kb:16 000 Ft-ba kerül. Nem ér annyit !
heló mindenki segítség kéne olyat szeretnék kérdezni hogy etz be elakadás jelzőt (vészvillogót) lehet e és hogy és miből összehozni?
Halihó Nagymenők
Javítás, karbantartás, tuning, minden ami motor
Minden az adatlapomon
Ha hüvelyről van szó, abból már rossz dolog nem sülhet ki !
Úgy a jó
má megin félrevezetsz mindenkit..
Olyan vélemény nincs amiből tanúlhatnál Wiseco hüvely az jó
Heló én véleményekre tapasztalatokra lennék kiváncsi!
Yamaha yz 125- ös mocit ugynézki lehet hüvelyeznem kell, de halottam egy két rossz dolgot a hüvelyezésröl! irjátok le a véleményeiteket, mindent szivesen meghalgatok amiböl tanulni lehet.
Kukactengely+léptetővilla csere lesz (valamikor) basi2+szerelő is megerősítette már ezt a 2 dolgot. Annyira nem vészes az áruk. Szépen gyűlik a gépben a km, nem feltétlen kíméletes használat mellett (előző tulajok), sajnos ezek megértek a cserére.
bigoneoszi csörgess meg, lécci kérdeznék valami nem motorosat.
Adatlap!
Hi, mivel nekem írtál...
Most néztem az adatbázisban, és mindenre csak ellenőrzést írt, egyedül az olaj+szűrőre cserét. Elvileg 18e-nél kellett volna fékfolyadékot cserélni. Én ellenőrizném még a légszűrőt, aztán ennyi.
Olajból kinek mi válik be. Nekem pl Q8. Castrol, Ipone nem.
Én 10W50-es full synt olajat használok bele.
helló,kösz az infot de ugy néz ki a dolog,hogy a karbi szivat .állitotunk rajta haverral,adurrogás megszünt ,majd még a szomszéd faluba van egy jo szerelö .megnézetem ,vele.
Hmmm...láttál már váltócserét a 12-es fórumban ugye?
Félretéve, lehet, h valami gond lesz ott. Nem hiszem, h az olajnak ilyen hatása lenne. Max ragad tőle a váltó meg csattan, de akkor minden fokozatban.
Amúgy az enyém is alacsony fordulaton nem olyan puha mint nagyobb fordulaton, de nekem amióta kiadták ilyen.
Hello!yamaha yz 400 szervízkönyvet keresek lehetöleg magyar nyelvűt!ha vki tud vmi okosat lécci irjon fontos lenne!
Szia, emilben küldj telszámot és felhívlak......
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni egy 2005-ös Honda cbr 600RR szervízével kapcsolatban.
A motoromban 23.000e km van jelenleg.Az utolsó szervíz 18.000e km-nél volt elvégezve az előző tulajánál.
Ha valaki meg tudná mondani pontosan,hogy mit kellene cserélnem a most esedékes szervízen,megköszönném.
A másik kérdésem,hogy milyen olajat vegyek, és hány liter szükséges a motorhoz,mert elég kétes véleményeket kapok az olajokról.Hallottam már Motulról,Castrolt is nagyon dícsérik.
Lényeg,hogy nem szeretnék lespórolni semmit a motortól meg szeretném neki adni ami jár.

Segítségetek előre is köszönöm...

Üdv.
Sziasztok!
Váltóproblémával fordulnék hozzátok. Az alábbi gondom lenne a géppel.
Idén tavasszal cseréltem olajat a gépben (49800km) Ekkor Motul 5100 10W40 volt a gépben és Fuchs Silk. Pro 4 10W40-re váltottam. Ekkor jött elő egy olyan probléma, hogy hangosabban vette be a fokozatokat. Úgy az esetek 90%-ban min. 150-200 km-t megyek és ezek alkalmával (kivétel nélkül) egyszer az út alatt a 4. vagy 5. sebességi fokozatot nagy reccsenéssel veszi be. A dologban az a furi, hogy rendesen behúzott kuplungnál felhúzom a rudat és nem történik semmi, majd rá 1mp-re történik meg a sebességváltás újbóli felhúzásra (ekkor reccsen). Azt mondták, hogy olaj probléma. Váltottam azóta Castrol Power 1 10W50-re, szépen is működött, puha, pontos váltó 3000 km-ig (53500km). Egyik pesti dugóban araszolgatás után megint elkezdte. Azzal a különbséggel, hogy vagy az előbb említett rendeltetés szerűen működik vagy megint hangos a váltó+újra reccsenés 1túra/1reccs. Ez a reccsenés főleg alacsonyabb sebességnél, finom váltásoknál történik, erős/gyors váltásoknál, gyorsulásnál hibátlan. Nem hiszem, hogy ez már olaj probléma lenne. A terjedelemért elnézést, de szerintem így kerek a problémám körbeírása
Köszönöm, megnézem !