Itt tudsz elektronikus indexrelét venni, és kell még egy vészjelző-kapcsoló, amivel a két oldal összekapcsolható, és egy izzó jelzi, hogy be van kapcsolva.!
Olyan jókat röhögök ezeken a ledes szarokon, szerencsére nekem tökéletes az izzós megoldás, meg a narancs búra - erős fénye van, a búra szine megy a motorhoz, és nem kell relékkel bohóckodni. Elég kellemetlen úgy menni valaki mögött, hogy alig látni mikor indexel, mert olyan kis vackai vannak.
ledes indexeim vannak mert mos újitottam fel a motor és 150000 volt és relét még most fogok venni az indexhez tehát az se késő és a hátsó lámpa is ledes meg fejidom is van és jó minőségben minden nem szarok
Miről működtetnéd? Megéri az Neked? A kis akku miatt le kell cserélni az irányjelzőket led-esre. kell hozzávaló relé is . Ez együtt kb:16 000 Ft-ba kerül. Nem ér annyit !
Heló én véleményekre tapasztalatokra lennék kiváncsi!
Yamaha yz 125- ös mocit ugynézki lehet hüvelyeznem kell, de halottam egy két rossz dolgot a hüvelyezésröl! irjátok le a véleményeiteket, mindent szivesen meghalgatok amiböl tanulni lehet.
Kukactengely+léptetővilla csere lesz (valamikor) basi2+szerelő is megerősítette már ezt a 2 dolgot. Annyira nem vészes az áruk. Szépen gyűlik a gépben a km, nem feltétlen kíméletes használat mellett (előző tulajok), sajnos ezek megértek a cserére.
Hi, mivel nekem írtál...
Most néztem az adatbázisban, és mindenre csak ellenőrzést írt, egyedül az olaj+szűrőre cserét. Elvileg 18e-nél kellett volna fékfolyadékot cserélni. Én ellenőrizném még a légszűrőt, aztán ennyi.
Olajból kinek mi válik be. Nekem pl Q8. Castrol, Ipone nem.
Én 10W50-es full synt olajat használok bele.
helló,kösz az infot de ugy néz ki a dolog,hogy a karbi szivat .állitotunk rajta haverral,adurrogás megszünt ,majd még a szomszéd faluba van egy jo szerelö .megnézetem ,vele.
Hmmm...láttál már váltócserét a 12-es fórumban ugye?
Félretéve, lehet, h valami gond lesz ott. Nem hiszem, h az olajnak ilyen hatása lenne. Max ragad tőle a váltó meg csattan, de akkor minden fokozatban.
Amúgy az enyém is alacsony fordulaton nem olyan puha mint nagyobb fordulaton, de nekem amióta kiadták ilyen.
Segítségeteket szeretném kérni egy 2005-ös Honda cbr 600RR szervízével kapcsolatban.
A motoromban 23.000e km van jelenleg.Az utolsó szervíz 18.000e km-nél volt elvégezve az előző tulajánál.
Ha valaki meg tudná mondani pontosan,hogy mit kellene cserélnem a most esedékes szervízen,megköszönném.
A másik kérdésem,hogy milyen olajat vegyek, és hány liter szükséges a motorhoz,mert elég kétes véleményeket kapok az olajokról.Hallottam már Motulról,Castrolt is nagyon dícsérik.
Lényeg,hogy nem szeretnék lespórolni semmit a motortól meg szeretném neki adni ami jár.
Sziasztok!
Váltóproblémával fordulnék hozzátok. Az alábbi gondom lenne a géppel.
Idén tavasszal cseréltem olajat a gépben (49800km) Ekkor Motul 5100 10W40 volt a gépben és Fuchs Silk. Pro 4 10W40-re váltottam. Ekkor jött elő egy olyan probléma, hogy hangosabban vette be a fokozatokat. Úgy az esetek 90%-ban min. 150-200 km-t megyek és ezek alkalmával (kivétel nélkül) egyszer az út alatt a 4. vagy 5. sebességi fokozatot nagy reccsenéssel veszi be. A dologban az a furi, hogy rendesen behúzott kuplungnál felhúzom a rudat és nem történik semmi, majd rá 1mp-re történik meg a sebességváltás újbóli felhúzásra (ekkor reccsen). Azt mondták, hogy olaj probléma. Váltottam azóta Castrol Power 1 10W50-re, szépen is működött, puha, pontos váltó 3000 km-ig (53500km). Egyik pesti dugóban araszolgatás után megint elkezdte. Azzal a különbséggel, hogy vagy az előbb említett rendeltetés szerűen működik vagy megint hangos a váltó+újra reccsenés 1túra/1reccs. Ez a reccsenés főleg alacsonyabb sebességnél, finom váltásoknál történik, erős/gyors váltásoknál, gyorsulásnál hibátlan. Nem hiszem, hogy ez már olaj probléma lenne. A terjedelemért elnézést, de szerintem így kerek a problémám körbeírása
Vácon vagy környékén (Kismaros- Szob )motorszerelőre lenne szükségem egy ismerősömnek! Tudna segíteni valaki?
Elöre is köszi
Javítás, karbantartás, tuning, minden ami motor
Minden az adatlapomon
Yamaha yz 125- ös mocit ugynézki lehet hüvelyeznem kell, de halottam egy két rossz dolgot a hüvelyezésröl! irjátok le a véleményeiteket, mindent szivesen meghalgatok amiböl tanulni lehet.
Adatlap!
Most néztem az adatbázisban, és mindenre csak ellenőrzést írt, egyedül az olaj+szűrőre cserét. Elvileg 18e-nél kellett volna fékfolyadékot cserélni. Én ellenőrizném még a légszűrőt, aztán ennyi.
Olajból kinek mi válik be. Nekem pl Q8. Castrol, Ipone nem.
Én 10W50-es full synt olajat használok bele.
Félretéve, lehet, h valami gond lesz ott. Nem hiszem, h az olajnak ilyen hatása lenne. Max ragad tőle a váltó meg csattan, de akkor minden fokozatban.
Amúgy az enyém is alacsony fordulaton nem olyan puha mint nagyobb fordulaton, de nekem amióta kiadták ilyen.
Segítségeteket szeretném kérni egy 2005-ös Honda cbr 600RR szervízével kapcsolatban.
A motoromban 23.000e km van jelenleg.Az utolsó szervíz 18.000e km-nél volt elvégezve az előző tulajánál.
Ha valaki meg tudná mondani pontosan,hogy mit kellene cserélnem a most esedékes szervízen,megköszönném.
A másik kérdésem,hogy milyen olajat vegyek, és hány liter szükséges a motorhoz,mert elég kétes véleményeket kapok az olajokról.Hallottam már Motulról,Castrolt is nagyon dícsérik.
Lényeg,hogy nem szeretnék lespórolni semmit a motortól meg szeretném neki adni ami jár.
Segítségetek előre is köszönöm...
Üdv.
Váltóproblémával fordulnék hozzátok. Az alábbi gondom lenne a géppel.
Idén tavasszal cseréltem olajat a gépben (49800km) Ekkor Motul 5100 10W40 volt a gépben és Fuchs Silk. Pro 4 10W40-re váltottam. Ekkor jött elő egy olyan probléma, hogy hangosabban vette be a fokozatokat. Úgy az esetek 90%-ban min. 150-200 km-t megyek és ezek alkalmával (kivétel nélkül) egyszer az út alatt a 4. vagy 5. sebességi fokozatot nagy reccsenéssel veszi be. A dologban az a furi, hogy rendesen behúzott kuplungnál felhúzom a rudat és nem történik semmi, majd rá 1mp-re történik meg a sebességváltás újbóli felhúzásra (ekkor reccsen). Azt mondták, hogy olaj probléma. Váltottam azóta Castrol Power 1 10W50-re, szépen is működött, puha, pontos váltó 3000 km-ig (53500km). Egyik pesti dugóban araszolgatás után megint elkezdte. Azzal a különbséggel, hogy vagy az előbb említett rendeltetés szerűen működik vagy megint hangos a váltó+újra reccsenés 1túra/1reccs. Ez a reccsenés főleg alacsonyabb sebességnél, finom váltásoknál történik, erős/gyors váltásoknál, gyorsulásnál hibátlan. Nem hiszem, hogy ez már olaj probléma lenne. A terjedelemért elnézést, de szerintem így kerek a problémám körbeírása