Ha nem tőt a tőtő akkor bizony durrog a jószág. Sima feszmérő ráadott villany és fék 14 volt körüli mérés és jó. szánt szándékkal nem írok pontos adatokat. ha több akkor diódasor ha kevesebb akkor bármi lehet.Ha az aksi sokáig váltóáramot kap akkor dobás.
Ha nem valszolsz a feltett kerdesekre, akkor sokba fog kerulni mire egymagad megoldod a problemat. Altalaban a gyertya az utolso dolog amit csereli kell egy jo alapotu hasznalatban levo motornal Siman kibirnak 20-30 ezer km-t es 2-3 evet. Viszont mivel ezeket szinte mindenki ki tudja cserelni , hat cserelik is nyakra fore anak ellenere hagy igen draga egy szett. Ha karbis a motorod akkor durrogas inkabb keverek allitasaval szunteteheto meg, ami most vaszeg dus , es a kipufogoban eg el. De ha a szivocsonkon erezi, hogy a legszurobe durrog vissza , akkor szegeny az alapjariti kevereked. Az elhangolodas oka lehet itt is a nyitott kipufogo (sportdob, nem ravalo hurkatoltok),nem zaro tuszelep, De mind ez lehet akar rossz szelephezeg miatt is. Otthon is el tudod tekerketni ossze-vissza, de igazi megoldas a hengerenkenti uveggyertya teszt, amkor az ego keverek szine alapjan tudod hangolni a motort, vagy lamda szondas teszt lene , de az eleg nehez hengerenkent elvegezni, csak ha leomlokben bent vannak amenetes csonkok...
-szelephezagell
-karbitisztitas
-alaparati keverek allaitas
-szinkron teszt
Kozben megnezheted parszor hogy milyen szep egeszseges a gyertya elektrodaja, es valszeg felesleges kicserelni., foleg ha elotte osszecserelgeted es nem fugg a durrogo henger tole, mert as gyertyaval is durrogni fog.
Szia
Van egy 2006 os CBF 600 S -em
Karburátorszinkron. gyertya csere (ezt megvettem gyári NGK-át) és szelephézag ellenőrzése esedékes lenne
Érdeklődni szeretnék mennyibe kerülne ez
Köszönöm válaszod
Tisztelettel Tamás
Lehetséges.Tegnap este összeraktam próbakör alatt ismét kidobta.Ezek után hengerfejet minimum leveszem és alaposabban megvizsgálom a szelepet, én is hasonlóra tippelek, esetleg korom lerakódás.
Nekem is most felesbe van keverve! De nem azért állítgatom!
Még múlt szezonba el lett kezdve állítgatva, mert úgye volt a tűszelep probléma. Álló helyzetbe nem folyott túl, de járó motornál igen!
Aztán most cseréltem ki a 4. tűszelepet! És most próbálom visszaállítani!
Hallottatok már olyanról,hogy egy motor kiköpte a szelephézagoló lapkát? Egy VFR 400 ason történt, menet közben kiesett a helyéről.Olyat mondtak, esetleg a szelep leragadt, vagy a rugó törött el.Rugótörése biztos nincs megnéztem , és a szelep is szépen jár, persze elképzelhető,hogy egy pillanatra megállt. Ha van valami tippetek osszátok meg légyszíves.
Előre is köszönöm !
Hát csak saccoltam a benya mennyiséget, mert nem tankoltam rá!
Csak kb így gondolom! De amugy elvileg tényleg a fúvóka határozná meg a fogyazstást, de tapasztalataim azt mutatják hogy a karbi benzin szintje is befolyásolja! Magasabb karbi szint akár 1 lityit is számithat 100-on! Végül is elvileg sokat nem kaphat mert nem durrog, szép egyenletesen jár, és nem kormos a kipu! Csak a mult heti 35 cl-hez képest több hiányzik a tankból! És akkor is kb ugyan ennyi E85 volt benne! Na mind1 majd tesztelem! És beszámolok a fejleményekről!
Hát most már így én sem bánnám ha injektoros lenne! Dehát azt most bebuktam! Remélem most már összeáll és jó lesz!
Ha meg nem akkor leszedem még 1-2 szer :) Már úgy is magától jön le, csak vissza nem megy magától :)
A fogyasztása a motornak kurva jó, főleg mert , etanolt is teszel mellé. A KW-ok nem a levegőből lesznek, ahhoz benzint kell elégetni. Ahhoz a tempóhoz amivel mész bőven jó! A fogyasztást nem a benzin szintje határozza meg elsősorban, hanem a fúvóka mérete. A fúvóka méretét pedig a motor határozza meg. Csökkenteni nem lehet nagyon, mert emelkedik a robbanás hőfoka, nő az oxigén a kipufogógázban, és elég szelep, dugó.
Nekem hasonló volt a gsxr 750-en , nekem a tűszelepek engedtek át!
Túlfolyott a karbi, és kis fordulaton egyenetlenül járt! Pl 6.ba 3 ezres fordulaton nem tudtam 1 gázon menni mert bedadogott , 3 hengeresedet, durrogott! Álló helyzetbe nem folyott át a karbi, de ha járt a motor akkor mégsem zárt el! Én szoptam vele , fogyasztásom is megnőt! A Tűszelepek nyomó rugója gyengült el és a rezgés miatt étengedtek! Ez is érdemes számításba venned!
Én is gyertya cserével kezdtem vettem bele iridiumos gyertyát, de sajna csak a tűszelep csere oldotta meg a problémát!
Na igen, ezek ilyenek, bár azért nem hinném, h újat vetetnének.Itt Tbányán van 1 öreg, 10-15 körül beállít mindent nagyon faszára, szinkronnal meg karbipucolással.
Az tuti, ne is mondd, én is tudom...
Ilyenkor azért örülök, h az enyém injektoros.
Hmmmm...gyári rajta minden. Azért számold meg a fogaskerekeket.
Aztán lehet a más méretű gumitól is, de lehet, h szar a benzinpumpád, vagy a szokásos szervomotor hiba...
Hívd fel a Suzuki szervízt aztán megmondják!
Vetetnek veled 4 úszót és 10 ezerért beteszik!
Úszonak darabja 69 euro!
Ha meg valakihez elviszed az ugyan azt csinálja mint én, Állít próbál, állít próbál! Szal jó nagy szopás az biztos :)
Én 9-est raknék bele.
NGK DPR9EA-9
Amúgy lehet tiszta korom attól is, h sok benzint kap.
Az a tünet, h néha megy néha nem, és mikor melyik henger, lehet a szar gyújtástól, a trafóktól, vagy a vezérléstől is...
Volt már 40 is az igazoból jónak tünt! de 35 is és az is! :) Most 50 cl Tegnap voltunk csapatni, és szerintem egye kicsit sokat eszik!
Illetve a 35-40 cl hez képest! De most is 7,2 kb a fogyasztásom így!
És majd felesbe van benne E85. És a tempo is 140-160 volt.
Ugyhogy lehet nem lesz olyan rossz!
Majd próbálgatom, és ha majd blogglok az eredményekről :)
Gyertyákat cseréld ki első körben, mivel nem írtad mikori, ezért nem tudom, h karbis vagy injektoros, mert a karbikkal is lehet gond...
Ha generátor lett cserélve ugye a fesszabot megnéztétek rendesen?
-szelephezagell
-karbitisztitas
-alaparati keverek allaitas
-szinkron teszt
Kozben megnezheted parszor hogy milyen szep egeszseges a gyertya elektrodaja, es valszeg felesleges kicserelni., foleg ha elotte osszecserelgeted es nem fugg a durrogo henger tole, mert as gyertyaval is durrogni fog.
Van egy 2006 os CBF 600 S -em
Karburátorszinkron. gyertya csere (ezt megvettem gyári NGK-át) és szelephézag ellenőrzése esedékes lenne
Érdeklődni szeretnék mennyibe kerülne ez
Köszönöm válaszod
Tisztelettel Tamás
Lehetséges.Tegnap este összeraktam próbakör alatt ismét kidobta.Ezek után hengerfejet minimum leveszem és alaposabban megvizsgálom a szelepet, én is hasonlóra tippelek, esetleg korom lerakódás.
A hőtágulástól leragadhatott a szelep,de ez nem létezhet.Vagy mégis?
Sűrgős lenne, ha valaki tud segítsen, köszönöm.
Még múlt szezonba el lett kezdve állítgatva, mert úgye volt a tűszelep probléma. Álló helyzetbe nem folyott túl, de járó motornál igen!
Aztán most cseréltem ki a 4. tűszelepet! És most próbálom visszaállítani!
Hallottatok már olyanról,hogy egy motor kiköpte a szelephézagoló lapkát? Egy VFR 400 ason történt, menet közben kiesett a helyéről.Olyat mondtak, esetleg a szelep leragadt, vagy a rugó törött el.Rugótörése biztos nincs megnéztem , és a szelep is szépen jár, persze elképzelhető,hogy egy pillanatra megállt. Ha van valami tippetek osszátok meg légyszíves.
Előre is köszönöm !
András
Csak mert elvileg az E85-ből kb 1 lityivel többet eszik. Nekem...felesbe keverve...
hétfőn utánanézek hol mennyi és ha megjön a fizum rendelek.
Csak kb így gondolom! De amugy elvileg tényleg a fúvóka határozná meg a fogyazstást, de tapasztalataim azt mutatják hogy a karbi benzin szintje is befolyásolja! Magasabb karbi szint akár 1 lityit is számithat 100-on! Végül is elvileg sokat nem kaphat mert nem durrog, szép egyenletesen jár, és nem kormos a kipu! Csak a mult heti 35 cl-hez képest több hiányzik a tankból! És akkor is kb ugyan ennyi E85 volt benne! Na mind1 majd tesztelem! És beszámolok a fejleményekről!
Ha meg nem akkor leszedem még 1-2 szer :) Már úgy is magától jön le, csak vissza nem megy magától :)
Túlfolyott a karbi, és kis fordulaton egyenetlenül járt! Pl 6.ba 3 ezres fordulaton nem tudtam 1 gázon menni mert bedadogott , 3 hengeresedet, durrogott! Álló helyzetbe nem folyott át a karbi, de ha járt a motor akkor mégsem zárt el! Én szoptam vele , fogyasztásom is megnőt! A Tűszelepek nyomó rugója gyengült el és a rezgés miatt étengedtek! Ez is érdemes számításba venned!
Én is gyertya cserével kezdtem vettem bele iridiumos gyertyát, de sajna csak a tűszelep csere oldotta meg a problémát!
Az tuti, ne is mondd, én is tudom...
Ilyenkor azért örülök, h az enyém injektoros.
Aztán lehet a más méretű gumitól is, de lehet, h szar a benzinpumpád, vagy a szokásos szervomotor hiba...
Vetetnek veled 4 úszót és 10 ezerért beteszik!
Úszonak darabja 69 euro!
Ha meg valakihez elviszed az ugyan azt csinálja mint én, Állít próbál, állít próbál! Szal jó nagy szopás az biztos :)
NGK DPR9EA-9
Amúgy lehet tiszta korom attól is, h sok benzint kap.
Az a tünet, h néha megy néha nem, és mikor melyik henger, lehet a szar gyújtástól, a trafóktól, vagy a vezérléstől is...
Illetve a 35-40 cl hez képest! De most is 7,2 kb a fogyasztásom így!
És majd felesbe van benne E85. És a tempo is 140-160 volt.
Ugyhogy lehet nem lesz olyan rossz!
Majd próbálgatom, és ha majd blogglok az eredményekről :)
Ha generátor lett cserélve ugye a fesszabot megnéztétek rendesen?