Állítsd be 40centiliterre, biztos vagyok benne, hogy jó lesz. Ha magas a szint , lehet olyan veszély, hogy telefolyik a henger benzinnel és azon keresztűl az olaj .
Köszönöm az instrukciókat! Mikéntjével tisztában vagyok , csak a mennyiséggel nem! És aki nem érti hogy mit akarok az inkább ne válaszoljon, mert előrébb nem vagyok vele!
Még1szer leírom tudom hogy kellene beállítani, van hozzá egy speciális eszköz amivel megadot helyektól adot távolságra kell lennie a úszó tűszelepet mozgató fülének! De ígyen cucc hiányába nekem az lenen a legjobb ha egy benzin mennyiséget kapnék valakitől! Mert akkor fél óra alatt beállítom!
35 cl től állítottam már a jelenlegi 50 cl-ig mind jónak bizonyult csak referencia kéne hogy másnak mégis mennyi az annyi!
Sziasztok!
Van egy suzuki gsxr 600 k4-es motorom és szerintem nem megy végre annyit mint kéne neki... óra szerint 240 körül, pedig gyári rajta minden áttétel.... ismerősnek is ilyen motorja van és gyári áttétellel az övé óra szerint 265öt megy... Nem mint ha ennyivel akarnék járkálni, csak azért idegesítő! Lehet esetleg az is h a kuplung egy kicsit kopott már és azért nem megy annyit végre, vagy mi lehet a hiba?
Sziasztok ! Kellene egy kis segítség . 900-as CBR gyújtás problémás , kis fordulaton már durrog . Most lett cserélve generátor , töltés van, de csak nem akar egyenletesen járni . Ha valaki tud segíteni akkor írjon . Köszi . Sziasztok .
Sziasztok
Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy egy 88as gpz400f-be(zx400ae00 motorszám eleje) milyen gyertyát vegyek?Most NGK DPR8EA 9 van benne de nem tudom, hogy ezek jók-e bele.Tiszta korom mindegyik meg nem is indul el minden henger,változó melyik mikor.Gyertyahézagra 0,4mm-t olvastam azt állítottam de ugyanez.Valami olcsóbb fajta érdekelne mert műszakira sincs pénzem elvinni :P
nincs itt ebben hiba.....
csak az adatlapodon bp volt a lakhely, ezért gondoltam hogy akár beleférhet egy kanyar csepel felé.....
az 500 meg olyan jelképes összeg lett volna a "fáradozásért"
hát(ezzel nem a mondatot hanem a gondolatot kezdem ) öccázbó még az üzemanyag sem jön ki......gyere el Te érte ha kell, csepel-tárnok kb 24.67km.......viszont van ha kell....
Sziasztok nagy segítség kéne nekem!Beruháztam egy apr. tuareg W re és szívok vele már egy hete!Gyujtás problémák stb.stb.most viszont nagy fejtörés van! Beindul de 10-15Mp mulva leáll és durrog a karbinál meg kipuffnál.vezérlést sasolgattam elvileg jól raktam össze az elöző tul.azt mondta hogy ő ment ezzel háááát nem tudom hogy sikerült neki? Ha valakinek van ötlete akkor azokat szívesen fogadom tipokocsi@freemail.hu ra vagy ide. KÖSZIIIIII
ha éppen úgy adódna esetleg tudnál hozni denso gyertyát? csepelre mondjuk +500fuvardíjért helyben fizetve
most nem kell mert van 3 használtam ami jól muzsikál, de elvi síkon kérdem
de valószínűleg kellene egy robeszba meg 2 motorba
motor típust írok akkor menne?
ha igen akkor megjegyzem a dolgot
köszi!
ha lassan ejti a fordulatot, az szegény keverékre utal! Vedd ki a gyertyát és nézd meg, hogy mit mutat! Egyébként ha a vezérlés el van téve akkor is tud hasonlót csinálni! vagy hasonlovat?
denso-val eddig nem volt gondom .....és olcsóbb is.......,de talán a legfontosabb, hogy megbízható forrásból származzon......ezért nem rendelek neten és kéz alól hanem mindent amit továbbadok magyar nagykerből szerzek be bizonyíthatóan......igaz lehet, hogy drágább kicsit mint az előbbi.... ....
érdemes elolvasni akit érdekel a légszűrő és főleg a sportszűrők hatása, egyszerűen és jól van megírva a cikk(szerintem).......pár dolgot már rég mondogatok magamban.....pl nem szabad kifújni a légszűrőt......nem is teszem..... ........ http://totalbike.hu/magazin/2010/04/30/olcso_tuning_a_rossz_levegoszuro
/
hello mindenkinek!
fater nemrég vett egy régi öreg vasat YAMAHA XS 400 ról van szó MIKUNI gyári karburátorral,,és karburátor gondok voltak,,vannak vele,,illetve még levegő szürő szivacs vastagságára gondolok...
a motor nehezen akar kipörögni 7 ig már elég gyorsan utána 9 ig lasabban.. uszoszintet állitottunk felső mennyiségállito csavart fél fordulatra állitottuk ugy a legjob eddig.....
de valamiért lassan esik vissza a fordulat ....levegőszürő szivacs ami volt benne az vékony volt átszivta vágtunk egy másikat.... lehet hogy vékony lett és amiatt esik lassan vissza a fordulat...
ha egy hozzáértő szaki leirná mik lehetnek a gondok a keverékképzéssel megköszönném...
előre is köszönöm
egy ideje szenvedek ezekkel a gagyi ngk gyertyákkal
ilyen made in france és társai kivitelek
de az tuti nem japánban készültek mert nincs az a fura jel rajtuk ami minden japó cuccon van
legutóbbi made in france is a 2. indításkor már kapitulált......
a rendes gyertyák élettartalma mitől függ? mert haver kidobálta a civicből a gyertyákat (sf392b) aztán azokkal vígan elvan a gépem de ezek a gyertyák már futottak 60ezret az autóban.....
Még1szer leírom tudom hogy kellene beállítani, van hozzá egy speciális eszköz amivel megadot helyektól adot távolságra kell lennie a úszó tűszelepet mozgató fülének! De ígyen cucc hiányába nekem az lenen a legjobb ha egy benzin mennyiséget kapnék valakitől! Mert akkor fél óra alatt beállítom!
35 cl től állítottam már a jelenlegi 50 cl-ig mind jónak bizonyult csak referencia kéne hogy másnak mégis mennyi az annyi!
Van egy suzuki gsxr 600 k4-es motorom és szerintem nem megy végre annyit mint kéne neki... óra szerint 240 körül, pedig gyári rajta minden áttétel.... ismerősnek is ilyen motorja van és gyári áttétellel az övé óra szerint 265öt megy... Nem mint ha ennyivel akarnék járkálni, csak azért idegesítő! Lehet esetleg az is h a kuplung egy kicsit kopott már és azért nem megy annyit végre, vagy mi lehet a hiba?
Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy egy 88as gpz400f-be(zx400ae00 motorszám eleje) milyen gyertyát vegyek?Most NGK DPR8EA 9 van benne de nem tudom, hogy ezek jók-e bele.Tiszta korom mindegyik meg nem is indul el minden henger,változó melyik mikor.Gyertyahézagra 0,4mm-t olvastam azt állítottam de ugyanez.Valami olcsóbb fajta érdekelne mert műszakira sincs pénzem elvinni :P
csak az adatlapodon bp volt a lakhely, ezért gondoltam hogy akár beleférhet egy kanyar csepel felé.....
az 500 meg olyan jelképes összeg lett volna a "fáradozásért"
most nem kell mert van 3 használtam ami jól muzsikál, de elvi síkon kérdem
de valószínűleg kellene egy robeszba meg 2 motorba
motor típust írok akkor menne?
ha igen akkor megjegyzem a dolgot
köszi!
/
fater nemrég vett egy régi öreg vasat YAMAHA XS 400 ról van szó MIKUNI gyári karburátorral,,és karburátor gondok voltak,,vannak vele,,illetve még levegő szürő szivacs vastagságára gondolok...
a motor nehezen akar kipörögni 7 ig már elég gyorsan utána 9 ig lasabban.. uszoszintet állitottunk felső mennyiségállito csavart fél fordulatra állitottuk ugy a legjob eddig.....
de valamiért lassan esik vissza a fordulat ....levegőszürő szivacs ami volt benne az vékony volt átszivta vágtunk egy másikat.... lehet hogy vékony lett és amiatt esik lassan vissza a fordulat...
ha egy hozzáértő szaki leirná mik lehetnek a gondok a keverékképzéssel megköszönném...
előre is köszönöm
hibátlan Showa elsőteló 10pénzért
ilyen made in france és társai kivitelek
de az tuti nem japánban készültek mert nincs az a fura jel rajtuk ami minden japó cuccon van
legutóbbi made in france is a 2. indításkor már kapitulált......
a rendes gyertyák élettartalma mitől függ? mert haver kidobálta a civicből a gyertyákat (sf392b) aztán azokkal vígan elvan a gépem de ezek a gyertyák már futottak 60ezret az autóban.....