Köszi mindenkinek a hozzászólást Szerdán viszem szervizbe,nem kontárkodom bele.Ha kész megírom mi a hiba.Remélem nem az a tps vagy mi a fa..om mert az kicsit fájna anyagilag.
Az ilyen beállítás úgy történhet, hogy leszereled a karburátort , majd levett úszóházzal, beállítod a tűszelepet tartó lemezke roppant óvatos hajlításával,(de csak ha muszáj)úgy , hogy a tartó lemez párhuzamos legyen az osztósíkkal , tizedmilliméteres precizitással. Ha nem láttál ilyet, inkább ne kísérletezz. Nehéz művelet.
Halihó, olyan problémám van, hogy a karburotoron a súber teljesen lent van zárva a levegő csavar szintén full betekerve, mégis pörög a motor mint az állat, ha kiljebb tekerek a csavaron mégjobban. Falsot nem szív sehol, nemtudom milehet a probléma Talán ti tudtok valami ötletet. 2T 80 ccm-es motorról van szó talán kicsi valamelyik fúvóka sok levegőt kap vagy nemtudom, de mára már beleuntam
Ha valaki megmondja nekem a pontos ml-t akkor én azt pik-pak beállítom! Mivel a karbi oldalán nincs megjelőlve hogy mennyi legyen, és csak egy specko cuccal lehetne beállítani, nincs más lehetőség!
Csak az informálódás és a mérőpoharazás :)
Hát ha valaki kiengedi és megméri nekem akkor tudni fogja és én is :)
Én tudom hogy most az enyémet majd 50 ml re löttem be!
Illetve így mérőpohárral könnyű beállítani, csak tudnom kellene mennyi az annyi! Most fasza a motor, csak a kipu vége nem szép szürke, hanem fekete, lehet kicsit sok az anyag!
Szervízkönvébe nincs semmi, illetve egy specko cuccal lehetne beállítani!
Érdekes,nekem az autóm csinálja ugyanezt.Az is ezres,basszus,lehet hogy a yamaha gyártotta a blokkot az opel corsába?Viccet félretéve,lehet akár üzemanyag,akár alapjárati motor,meg még pár dolog.Én a kocsiban a fél motort kicseréltem mire jó lett,de az más.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy yamaha R1-em van 2002-es és üzemi hőfokon leesik ingadozik az alapjárat,mitől lehet ez?A motor húz nincs vele semmi gond csak mondjuk lámpánál annyira leesik az alapjárat hogy majdnem megáll.Lehet ezt orvosolni az alapjárati motor tisztításával,vagy mi lehet még a hiba?Köszönöm a segítséget.
Üdv:ZiZo
1 fontos kérdésem/kérésem lenne! Valaki tudja-e hogy a 94-es gsx-r 750 karbijába mennyi benzinnek kell lenni? hány cl? Ha esetleg valaki tudja, vagy megtudja mérni az övét, ami faszán működik az megírhatná nekem! Kicseréltem a tűszelepeket, de nem tudom eltalálni a rendes benya mennyiséget! Illetve volt több is ami jónak bizonyúlt de nem tudom mennyi a gyári! Előre is thx!
Hát pedig a Rezonátor dobnak eza lényege hogy a hullámok ne ütközzenek akadályba és a kanyarban a kipuf cső most kb a felére csökkent (átmérőben).Sztem ez aféle nagyon minimális folytásként is beleszólhat.
Csak az informálódás és a mérőpoharazás :)
Én tudom hogy most az enyémet majd 50 ml re löttem be!
Illetve így mérőpohárral könnyű beállítani, csak tudnom kellene mennyi az annyi! Most fasza a motor, csak a kipu vége nem szép szürke, hanem fekete, lehet kicsit sok az anyag!
Szervízkönvébe nincs semmi, illetve egy specko cuccal lehetne beállítani!
Amúgy miért nem nézed meg a szervízkönyvben, h hogyan állítja be?
Ha nem akarod vidd el egy karosszériáshoz, pikk-pakk megcsinálja...
Olyan kérdésem lenne hogy yamaha R1-em van 2002-es és üzemi hőfokon leesik ingadozik az alapjárat,mitől lehet ez?A motor húz nincs vele semmi gond csak mondjuk lámpánál annyira leesik az alapjárat hogy majdnem megáll.Lehet ezt orvosolni az alapjárati motor tisztításával,vagy mi lehet még a hiba?Köszönöm a segítséget.
Üdv:ZiZo
1 fontos kérdésem/kérésem lenne! Valaki tudja-e hogy a 94-es gsx-r 750 karbijába mennyi benzinnek kell lenni? hány cl? Ha esetleg valaki tudja, vagy megtudja mérni az övét, ami faszán működik az megírhatná nekem! Kicseréltem a tűszelepeket, de nem tudom eltalálni a rendes benya mennyiséget! Illetve volt több is ami jónak bizonyúlt de nem tudom mennyi a gyári! Előre is thx!