Sziasztok keeway x-ray-em van.A motort most raktuk össze,és sajna a fokozatok elltüntek belőle.Az az érdekes.hogy amikor elkezdtük összeszerelni akkor megnéztük a váltót és simán tudtunk váltani.Sajna nem igazán tudom mit sikerült elrontani.Valakinek van valami ötlete?Ja ehhez a típushoz keresek lendkeréklehúzót,ha esetleg valaki tudna ilyet azt megköszönném.
Hello! Kérdésem lenne!Haver motorjánka van baja. Ha megy az irányjelző és odahúzza a gázt, akór fokozatosan gyorsabban kezd villogni az irányjelző a gázhuzásától fügően, már nagy gázrántástól szinte egyfolytában ég.Mikór vissza ereszti a gázt alapjáratra akór normális üteben villog szépen!Ez mitől van? Én irányjelző relére tippelek! Válaszotokat előre is köszönöm!
akkor megpróbálkozom a levegő csavarral, bár a mostani helyzetben üzemel a legjobban
régebben gázhúzásra megtorpant, sőt ha sikerült gyorsan odarántani le is állt, aztán addig lett állítgatva mire kb jó lett
Erre vakon nem tudnék válaszolni (gázállás), bár gondolom, ha szivatós, akkor nem síktolattyús a karbi, mert azoknál a szivató egy gázkar-tekerés.
A fúvóka nyugodtan lehet jó, vagy akár kicsi is, mert az igazi szerepe a (fő)fúvókának 3/4 és teligáz között van. Neked indulással van gondod melegen, tehát az alapjárati levegőcsavarral próbálkozz szerintem, kb úgy, hogy megkeresed vele azt a pontot, ahol a legjobban felpörög és ahhoz tekersz a dús irányba egy negyed/fél fordulatot (ha jól emlékszem).
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy van egy 95' yz250-em és menet közben nem nagy fordulaton megállt a motor,mintha "kifogyott volna a nafta", de aztán észrevettem h eltűnt a kompresszió. Nem adott semmiféle csúnya belső hangot, nem szorult meg a dugó(új van benne).Úgy gondolom a kuplungnál van valami gáz, olyan mintha alap állapotban is kiemelne egy picit. Első kérdésem,hogy valami tipp,tapasztalat, lehetséges hiba? A másik pedig az,hogy levettem a deknit, és 6db csillag csavar fogja. Mivel próbáljam lelazítani őket,ugyanis hamar deformálódik a fejük, de kurvára meg vannak húzva. Nem akarom elbarmolni. Amikor kuplungolok, a külső lamella elválik a többitöl és van egy kis holtjátéka. Ez normális? Válaszokat előre is köszönöm, ha esetleg van valaki aki nagyon keni-vágja, hálás lennék ha felvenne msnre, és felvilágosítana mert tudatlan vagyok :) Előre is köszi! Üdv
nem tudom hogy teljesen ide tartozik-e de vmi nem hagy nyugodni ha van egy 4 hengeres 1000 köbcentis sportmotor és kiveszünk mondjuk két gyertyát akkor kb olyan hangja lesz mint az er6n-nek? mert az is soros kettes.vagy ha 3 gyertyát veszünk ki akkor olyasmi hangja lesz mint egy egyhengeres supermotonak ? (pl drz?) vagy ez nem így működik? ha hülyeségeket írok bocs
amióta van ez a 15-20 fok azóta szivató nélkül indul
amikor fagyott kellett...
szóval sokat kaphat? akkor próbálkozzak milyen gázállásban indulna el?
ha kisebb fúvókát teszek bele akkor gázhúzásra torpan
gyertya az a szép őzbarna szín kipuffban semmi korom
túl sok benzint kap - szerintem.
Ahogy a szivató is arra van, hogy túldúsítson benzinnel a hideg motor beindulására, ugyanakkor a meleg motornál már abszolút nem kívánatos a hatása.
van egy 350es 4t cagivám
hidegen 1-2 rúgásra indul akár -15fokban is, üzemmelegen is 1 rúgásra
de ha megkenem a száját utána alig akar beindulni minimum 10 rúgás vagy több kell neki
de ha ilyen esetben áll egy fél órát akkor indul pöccre
mi a rák baja lehet?
Hogyne tudná! 528ml kérem... Azt is elárulom, h 5W-s telóolajat kell bele rakni.
Bazz, nekem is most kell majd cserélni a szimmeringet, mert a jobbos nedvesedik...
Akkor leveszel 3 karbit vagy injektort is?