A vákuumos szelep , az egy + biztonság, pl.nem folyhat el a benzin ha az úszó fennakad , de a tűszelepnek az a dolga , hogy megfogja, lezárjon. Legfeljebb veszel egy benzincsapot. Én is két hete raktam össze a motoromon mert megnéztem, és nem működött, állandóan nyitva volt.
Sziasztok!
Légyszi segítsetek.Adott a motorom CBR 929
Feldobtuk a rendszert a motorra.De sajna az a fránya FI hiba villog.
A lényeg, hogy a légszűrőházból és ugyebár a kipufogóból ki lett szedve a bovden.De maga a motor maradt, csak a kábelek lettek leszerelve. Hogyan tudnám ezt megszüntetni?
A hibakód 3 hosszú 4 rövid.
A lényeg, hogy elősször beindult.Utánna meg letiltott és mostmár nem enged indítani...
Van egy nyékládházai motoros . a Sewenfifty-topikban. De ami hiányzik Abban megtalálod, hogy mi hiányzik alighanem egy rudacska és 2 golyó. Próbálj meg keresni hozzá egy _service -manual-t.
Milye más lámpa működik? A motoron nincs földelés, csak test és ezt kellene megnézned. Én azzal kezdeném, hogy az akksiról a negatívot hátravinném közvetlenül a lámpához. Ha nem ez a hiba, fogsz egy próbalámpát utána és elindulsz az akksitól. Minden csatlakozási ponton ránézel, valahol csak meg lesz a hiba.
Sziasztok! Amatőr vagyok még most is, segítsetek .
suzuki rg 50-es mocim ha leállítom a karbi tulfolyón elég sok benzin kifolyik. Ez normális, ha nem szívesen veszem a tanácsokat.
Bocsi a tudatlanságomért, Nyékládházán lakom, adatlap kitöltve.
A moci több évet állt. A tulaj nem tudott segíteni. Én tudtam erről a hibáról de a 40-ezer Ft-os ára miatt így is meg vettem . Most viszont
azt sem tudom hogy nézki ez az alkatrész és ,hogy hol keressek hozzávalót.
Sziasztok!új vagyok itt az oldalon és mindjárt egy kérdést tennék fel!A kérdés az lenne, hogy a gilera rx125-ös motoromon nem működik a hátsó lámpa se a helyzetjelző sem pedig a féklámpa, be van kötve rendesen földelve is van minden ugyanis minden más lámpa működik!Mitől van ez vagy mitől lehet ez?
Sziasztok!
Sikerült megoldani a gpz-n a nehezen indulós problémát,oxidálódott laza kontaktok tettek be neki..Már pöccre indul.Köszi a tanácsokat,ismerős is ezzel kezdte és bejött.:)
Jó nagyot kívánok ! Amikor a motorozós megveszi a dugattyúgyűrűt, akkor az első dolga, belepróbálni a hengerbe, és a két vége között a "dilatációs" hézagot létrehozni reszelővel, és ellypszilonnyal leginkább . Hogy amikor az a búvalbélelt gyűrű felmelegszik , legyen nekijje hová tágulni.Ne feszüljön bele a likba , amit hengernek aposztrofálunk.
1 hónappal ezelött eltört a dugatyú gyürü
henger nem sérült csak a kompreszió ment el!
mondván 2T-nél megesik vettem bele egy uj wertex teflonos dugót
nah most az birt masszivan 400km-ert és ugyan az a hiba gyürü türés!
Olajzás, viz rendbe!
Összel volt teljes motor generál!
Most ott vagyok hogy vakargatom a fejem mitöl lehet ez!?
Ha valaki járt már hasonló cipöbe és sikerült megoldani és megszüntetni az igen csak költséges dugatyú vásárlásokat akkor az megirhatná nekem merre fele keressem a hibát!
mert kéne egy kis segítség:S