Köszi, de lehet az már kevés. Sajnos csak telefonnal tudtam fényképezni. A bekarikázott helyen rozsdás a szár.
Tudsz esetleg javaslatot tenni a felújításra?
Szia!
Lehet érdekelne teló javítás amennyiben nem csak krossz-enduró motorokkal foglalkozol. (FZR1000, 1988)
A honlapodon az elvégzett műveletek között szerepel a felületkezelés. Ez mit takar pontosan?
Szeva. huha, szerintem a motor megadta magát, bár a tipust nem ismerem, de szerintem az a cső a un. pipáló cső, vagyis a kartelgáz elvezető. Ha ott nyomja az olajat, akkor a gyűrűk mellett lemegy a nyomás, vagyis kopott a motor, de lehet gyűrűtörés is. ha tévedek akkor bocs.
Sziasztok segítsetek egy olyanban hogy kawasaki kx250f 2007 miért nyomja nagy fordulaton az olajat a fekete csövön ami a blokkból jöb ki a karbi alatt ./ami a túlnyomás ellen van.
előre is köszi
Szeretnék segítséget kérni olyan témában, hogy miskolcon, vagy egerben vagy ezek környékén nem tud-e valaki olyan maróst, aki vállalja a simson s51 blokkjának hengerpersely befogadó furatának felmarását, hogy rámenjen a 70-es henger. Előre is köszönöm!
Lehuztam ma a hengert a dugó ugyan ott van eltörve a kipuff nyilás felöl:S de msot nem uszta meg a henger se KUKA :S:@
Létezik hogy beleér a power?
Nincs valakinek Mito hengere:)?
Természetessen ienekr figyeltem az össze szerelésnél nem az elsö dugot teszem a helyére de viszont az ien probléma meg ujkeletü számomra és az a baj ezzel hogy minden jó télleg viz olaj még pluszba is volt a tankba!
fötengely csapágyak nem lognak és mégis......
biztos ra kell mennyek mi a hiba mert elég drága probálgatni hogy jó :)
Hali.
A dugattyúban benne van-e a stift. Esetleg nézd meg hogy képzeletben 180 fokban elosztod a hengert és ha a gyűrű illesztésnek olyan helyen kell siklani ahol nincs felömlő, leömlő,. kiömlő vagyis sík lyukmentes felület. és ezután jön a hézagolás. Sok sikert és szép napot.
Tudsz esetleg javaslatot tenni a felújításra?