sziasztok valaki cserélt már kuplung rugót gsx-r en? az istenért nem jövök rá hogy kell szétszedni utni meg nem igazán szeretném ha csaknem úgy kell szétszedni
Egy behorpadt motortankot hogy lehet megjavítani? Hallottam hogy valaki kiütteti, kifújja levegővel... Ez így van? Valaki ismer olyat, aki ezeket vállalja? És a legfontosabb, mennyiért kábé?
Hali! Ha hátsó féktárcsát cserélek, akkor fékbetétet is kell cserélni, vagy azt nem szükséges. Mert a fékbetétek még bőven jók, de tárcsa már elég kopott.
sokat ne agyalj.....
én a hátsó 40es lánckerék helyett betettem 32est aztán avval sem megy jobban
mondjuk nekem nem is az volt a cél, hanem hogy 70es tempóba ne rezegjen a jószág alattam, attól gyorsabban meg úgysem megyek
aztán a 40essel is 120 a vége meg a 32essel is 120 elfogy a kraft aztán nem megy
max egy izmosabb hátszéllel gyorsabb a kisebb kerék
Hali srácok!
Nem tudom mi lett a Dio-val, de ma egész szépen muzsikált! Még az jutott eszembe, hogy amíg jó volt az akksi, addig nem észleltem ilyen gondokat, viszont már meghalt, és most anélkül megy. Csak az jutott eszembe, hogy lehet, hopgy az aut. szívató nem szereti az ingadozó feszültséget...?
Segitsetek! Ugyebár Mina Am6-os blokom van! És ahogy ma kimentem, hogy motrozak 1 jót, érzem hogy nem húz ugy a moci ahogy kéne! Nem pörög anyira 5-be mint régen most kb ojyn az 5-dik mind a 4-dik nem megy tovább a fordulat! Most mit csináljak? Gondoltam, hogy telement a kipuf olajal és ezért nem? vagy a gyertya? De gondoltam ara is hogy még benne van a leszabályzó, hogy csak 7000-igy engedi a mocit és ez szarakodik? Nem tom! Valaki irjon ha tudja mi a gond!
szétszedem ma a mocimat am6 os minarelli nem emel ki rendesen a kuplungja szerintetek hol lehet a hiba miket nézzek meg?
előre is köszönöm a segítségeteket
Hali srácok!
Köszi a segítséget, de most egy kicsit összezavarodtam. nem tápszivattyú az, csak nem jutott eszembe a neve. Ki fogom próbálni azokat az ötleteket, amit írtatok, aztán majd meglátjuk.Teljesen tanácstalan vagyok, de azért nagyon köszönöm!
Az amiről csacsogsz májsztró, az nem tápszívatjú, hanem vagy a külön olajzóra gondolsz (aminek köze nincs a tankhoz) vagy (ami esélyesebb) , a vákuumos benzincsapra. ha a vákumos benzincsapod halt meg, az 2 hibát tud okozni , 1: nem ereszti át a benzint = motor nem indul , vagy leáll 2: folyamatosan átereszti a benzint = ha a tüszeleped zár rendesen, gond nincs...
na most, nállad szerintem az automata szivató fogja a gubancot okozni, mégpedig azért, mert ahogy melegszik ugy lesz szarabb.. indítsd be a motort, melegitsd be.. és amikor már bemelegedett és elkezdett szarakodni, akkor kösd le róla a szivatót. és elméletileg, ha a szivató a ludas, akkor lehuzva már jó lesz az alapjáratod, és nem fog fulladozni..
Főtengelyszimering-el, hidegen is szar lenne , mivel elvész az elősűrítésed
Hali Hsdrums!
Köszi az infót, most a Honda Dio-val van gondom nekem is. Hidegen minden ok, de mikor egy kicsit bemelegszik, akkor elmegy az alapjárat (ingadozik) és egy kicsit elkezd fulladni is, máskor pedig kissé megemelkedik az alapjárat, szóval nem az igazi. Egy ismerős szerint lehet, hogy főtengelyszimering, de nem vagyok biztos benne. Mivel még eddig nem volt robogóm, nem tudom, hogy mennyire bonyolult kicserélni a főtengelyszimeringet, ha tényleg az az oka...? Karbit kitakarítottam, légszűrő tiszta, gyertyát többet cseréltem benne, semmi változás... Még azt nem tudom, hogy a tápszivattyú (vagy mi a neve-mert nem ejtőtartályos), vagy az elektromosan működő szívató nem -e kavar be?
Sziasztok, lenne egy kérdésem, valamiért durrog a motorom, kis gázon jó, de ahogy nekiakarom húzni elkezd durrogni, most lett összerakva... KTM EXC 250
Meg tudja mondani valaki, hogy műszaki vizsgán nézik a motor esztétikai állapotát is? (rozsdafolt, ragasztás meg ilyenek..)
én a hátsó 40es lánckerék helyett betettem 32est aztán avval sem megy jobban
mondjuk nekem nem is az volt a cél, hanem hogy 70es tempóba ne rezegjen a jószág alattam, attól gyorsabban meg úgysem megyek
aztán a 40essel is 120 a vége meg a 32essel is 120 elfogy a kraft aztán nem megy
max egy izmosabb hátszéllel gyorsabb a kisebb kerék
Nem tudom mi lett a Dio-val, de ma egész szépen muzsikált! Még az jutott eszembe, hogy amíg jó volt az akksi, addig nem észleltem ilyen gondokat, viszont már meghalt, és most anélkül megy. Csak az jutott eszembe, hogy lehet, hopgy az aut. szívató nem szereti az ingadozó feszültséget...?
szétszedem ma a mocimat am6 os minarelli nem emel ki rendesen a kuplungja szerintetek hol lehet a hiba miket nézzek meg?
előre is köszönöm a segítségeteket
Köszi a segítséget, de most egy kicsit összezavarodtam. nem tápszivattyú az, csak nem jutott eszembe a neve. Ki fogom próbálni azokat az ötleteket, amit írtatok, aztán majd meglátjuk.Teljesen tanácstalan vagyok, de azért nagyon köszönöm!
A szivató működőképessége ellenőrizhető úgy, hogy 12V-ot kötsz rá, s 1-2 percen belül a kis hengernek lassan ki kell emelkednie.
Magyar Honda Dio Rajongói Oldal
na most, nállad szerintem az automata szivató fogja a gubancot okozni, mégpedig azért, mert ahogy melegszik ugy lesz szarabb.. indítsd be a motort, melegitsd be.. és amikor már bemelegedett és elkezdett szarakodni, akkor kösd le róla a szivatót. és elméletileg, ha a szivató a ludas, akkor lehuzva már jó lesz az alapjáratod, és nem fog fulladozni..
Főtengelyszimering-el, hidegen is szar lenne , mivel elvész az elősűrítésed
Köszi az infót, most a Honda Dio-val van gondom nekem is. Hidegen minden ok, de mikor egy kicsit bemelegszik, akkor elmegy az alapjárat (ingadozik) és egy kicsit elkezd fulladni is, máskor pedig kissé megemelkedik az alapjárat, szóval nem az igazi. Egy ismerős szerint lehet, hogy főtengelyszimering, de nem vagyok biztos benne. Mivel még eddig nem volt robogóm, nem tudom, hogy mennyire bonyolult kicserélni a főtengelyszimeringet, ha tényleg az az oka...? Karbit kitakarítottam, légszűrő tiszta, gyertyát többet cseréltem benne, semmi változás... Még azt nem tudom, hogy a tápszivattyú (vagy mi a neve-mert nem ejtőtartályos), vagy az elektromosan működő szívató nem -e kavar be?