Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szívatót kicseréltük egy az egybe, teljessen új van benn, ugyhogy azzal nem lehet gond, hacsak nem valami körülötte...
Szia, köszi, ezt még nem próbáltuk, de mindjárt megnézzük és írok vissza...
Szia, igen kitisztitottuk...
A hidegindító fúvókáját kitisztítottátok? A hidegindító akna megtelik rajta keresztül benzinnel?
Heló én a véleményetekre lennék kiváncsi!
Eljött az idő hogy dugózzam a mocimat, yamaha yz 125 azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek prox vagy wössner dugót rakjak bele? javaslatokat tapasztalatokat várok!
Srácok!
Senki sem ért az elektronikához?
üdv nem motorol van szó, de azért megprobálom előadni a problémámat, remélem valaki meg tudja mondani mi lehet a gond szoval problémám van a gallantommal, hidegen az istennek se akar elindulni, egyik pillanatról a másikra csinálta, nem lett meghajtva nem lett gyilkolva, csak ugy hajlandó nagynehezen elindulni hogy tekeri az öninditó és gáz nélkül el el kapja, de amint abbahagyom az inditást 2 3 fordulat után leáll, ha a gázra lépek azonnal befullad inditozáskor is. ha ezt eljátszom jópárszor és elkezd bemelegedni a motor akkor hajlandó nagy kin keservesen felörögni, amint sikerült stabilizálnom bemelegedés után hibátlan a kocsi , nem szaggat semmi baja, és ha megállitom pöccre el is indul, de ha kihül akkor kezdődik minden elöröl. probáltam behuzatni is, mert ugye lemerült az akku 2dikba 3dikba sem hajlandó beröffenni, gondolom azért mert a fordulat kb 2 ezres húzáskor, csak a fent emlitett mödon hajlandó a beindulásra, feltéve ha nem merül le az akku. ha van ötlet akkor megköszöném. üdv
Üdv. Szeretnék kérni egykis segítséget keeway superlight 150-hez kéne egy robbantott rajz, vagy esetleg valaki meg tudná mondani ,hogy hol található rajta olajszűrő.
A segítséget előre is köszönöm!
főleg úgy hogy az utólagos xeonért seggbe rakhatnak a sünök
tegyél bele valami plusszos égőt drága pénzért és már meg is van a placebo hogy jobban világít
Süss fel nap.
Teljesen igazad van, de én jobban bízom ez aksiról vett áramban. A régi vezetékeket csak vezérlőszálnak hagynám meg.Tapasztalat hogy indításnál minden watt számít. Én is gondolkodom a xenonon de annyit nem megyek este hogy keljen.
A meleg motornál a levegő is melegebb lesz a keverékképzésnél a blokkban,és a meleg levegő ritkább.Lehet hogy most Neked pont ugy jó a keverési arány a gyulladáshoz.Hidegen meg már nem.Nézd meg a karbin mennyire van a keverékállitó csavar kinyitva a teljes zárástól?Hány fordulat?Egy teljes fordulatnál nemszokott több lenni,hacsak nem BABETTA-ANNÁL VAN EGYEDÜL 3.5 FORDULAT NYITVA.Az enyém honda blokk, porlasztója régi tipus,télen szinte csak 1/8 fordulatot,most pedig 1/4 fordulatot kiván már nyáron 1/2 fordulatra lesz nyitva.Dehát minden motor más!
Szia,

tudom hogy dárga is meg nem is a leg profibb. anyagárban kb 1500 HUF, és majdnem 10-ért adják.
kapcsolókat miért terhelné túl a xenon? nem csak az indítási áram a magasabb?
ez azt jelenti kevés benzint kap (hidegen)
vélhetőleg valami hiba van a szivató körül
amikor beteszed azt az automatát ugye nem zár?
mert az mindig nyitva van és amikor beindult szépen felfűti magát és elzár
de láttam olyant amit addig tekergettek amíg hidegen is zárt.....
Hali ypolito.
Szeretnél valamit kezdeni azzal az elektronikával. Olcsóbban jobbat és megbízhatóbbat lehet gyártani. nem oldja meg a kapcsolók túlterheltségét.
JÓ REGGELT A NAPSÜTÉSNEK!
Én castrolt használom semmi bajom vele. Néha kap egy kis 98-ast és nyeli az aszfaltot.
Hát ha a légszürőt befogjuk kézzel akkor elindul. Legalábbis eddig ugy tudtuk beindítani. Akkor ez azt jelenti, hogy sok levegőt kap? De melegen meg pöccre indul...
Én a porszívóval jártam úgy, hogy csak csapágyat kellett volna cserélni de nem lehet mert a motor fémház lemezből van és természetesen sajtolva úgyhogy csak szétvágni lehetne de utána hogy rakod össze? Végeredmény: eldobandó.
Találkoztam olyan automata mosógéppel, hogy a csavarok helyén szegecs volt, sebaj , lefúrjuk.Akkor derült ki, nem cserélhető a csapágy. Dobd el vegyél újat.
Üdv Petro!
Nem becsülöm le, dehogy teszek ilyent csak annyit mondtam, hogy ez már az újabb, megbízhatatlan technológia. Sok esetben az élet is igazolja, hogy a régi technológiák sokkal megbízhatóbban működnek és egyszerűbbek ezáltal a javításuk is könnyebb meg egyáltalán javíthatóak mert sok esetben az újakat elromlás esetén csak cserélni lehet.
Nem kell lebecsülni a régi üzembiztos technológiákat. A "lenyomomaz úszót" megoldásnál elő nem fordulhatott, hogy tönkremegy a hőérzékelő , és nem zár el a dúsítófúvóka. Számítógép sem kellett a javításhoz. Az meg a gyártó pofátlansága , hogy a hibákat nem küszöbölik ki.
Neked is igazad volt. Rossz volt az út, amin elindultam. Robogó karbit még nem szedtem szét.
Jól van Neked is igazad van, de most nem ezer éves technológiáról beszéltünk.
Itt találsz több bekötést is szinnel,talán segit-http://www.motelek.net/schema/...
Az üzemanyag mennyiségét növeli meg drasztikusan.