Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak azt mondjátok meg hogy hol van
Köszi a segítséget, nem kellett ellenállást mérni, testzárlatos a generátor állórésze... Semmi konkrétat nem látok mert minden műgyantába van öntve, de a multiméter nem hazudik (remélem) Már szakinál van a cucc, majd kiderül sikerül e kezdenie vele vmit!
Kárcaurája van az Istenadtának!
jajj, biztosan te akarod csinálni, milyen órád van? analóg?
Sziasztok!

94-es GSF 400-on szeretnék csinálni karbiszinkront (Mikuni) csak azt nem tudom hogy melyik csavarral tudom állíltani a karbit!

Segítsetek!
Nem feltétlen jó a megfogalmazás, hogy több benzint ad!
Minden hidegindító rendszer arra hivatott, hogy a keverék MINŐSÉGÉN változtat, dúsabb keveréket állít elő. Hogy ezt ugy éri el hogy több benzint ad egységnyi levegőhöz, vagy egységnyi benzinhez kevesebb levegőt , az már részletkérdés.. Sok hidegindító rendszer működik azon az elven, hogy egyszerűen elzárják a levegő útját...
Én ennyit javaslok Neked maximum. Vagy a kis kereket eggyel nagyobbra, vagy a nagyobbat kettővel kisebbre.Nem érdemes nagyobbat mert a motorod nyomatéka elfogy.
Jaja ezt tudom és köszi a választ, de úgy értem, hogy meddig nem káros meg el fogok-e tudni egyáltalán indulni ha nagyon leveszem?
Keress egy SERVICE MANUAL-t a neten, abban bent kéne lennie az ellenállásértékeknek a jeladóhoz, forrástekercshez, meg a trafóhoz! CDI-t nem tudod kimérni!
Állj neki és számolgass! Ha a 14 fogú kereket 1 foggal megnöveled, akkor 1/14-ed résszel lesz nagyobb a sebességed. ha a hátsó fogaskeréken csökkentesz két fogat, akkor a sebesség az addigi 24-ed részével lesz több. Ha !
Hello! 12 lovas 125-ös endurom lánckerekei: 14, 48. Vége 95 km/h, utazó 80 km/h. Hátra kisebb, előre nagyobb lánckereket szeretnék, hogy az utazó nőjön (nyomaték annyira nem kell, nem akarok előzgetni). Maximum mennyire térjek el az eredetitől?
Sziasztok!
Tud nekem segíteni valaki abban, hogy mekkora benzincső kell a 2000-es évjáratú honda cbr600F-emhez? (hossz-átmérő)
köszi!
Már nincs meg a kmx, de annak teljesen más a gyujtása, szoval nem is tudtam volna átrakni. A KMX-hez itt találsz rajzokat:
http://www.cmsnl.com/kawasaki-...
Az első tárcsát sajnos nem tudom!
Hsdrums!
Üdv! Nem mondok nagy újdonságot, hogy ha van a környékeden hasonló gép, arról át kell tenni egyesével azadott alkatrészeket, és ha valahol működik, akkor ok. Én az MZ-knél csináltam így, ha már semmi reményem nem volt, persze tudom, hogy KX nem terem minden bokorban, de esetleg a KMX-ed cuccaival megpróbálkozhatsz, ha még megvan! (nem látom a képeken, azért mondom feltételes módban) Egyébként többek között nekem is van egy KMX-em, nincs hozzá valami szerelési útmutatód? Bár még nincs baja (csak az a fránya olaj és üresvisszajelző-szinkronműködése), de azért bármikor jól jöhet! Van valami infód arról, hogy hány mm az első tárcsa min. vastagsága?
Üdv! 125ös Kawasaki KX-hez nincs valakinek kapcsolási rajza? Elment a gyujtásom és megakadtam... A motor először hibátlanul járt majd 5 perc mulva nem indult... azóta nincs szikra. Nemtudom hogy hogyan és hol kezdjem kimérni az egészet. Kábelezést már átnéztem, trafó elvileg jó, gyertyakábel is, vettem egy vadiúj gyertyát is. A CDIhez és a generátorhoz kicsit gyér a tudásom. Nemtudom hogy mérjem ki!
Ha valakinek van ötlete vagy tapasztalata ilyen téren segítsen!
Tomi
Hali! 98-as 600-as Hornetre a lábtartóhoz kéne rugó. Tud valaki tippet adni hogy hol lehet venni?
Menj ki az ócskapiacra és vegyél egy 5V-os adaptert. Azt a 0,4 Ampert ami az akkudnak kell bőven tudja . És ha beindult, akkor mérni van-e töltés.
jah igaz,csak má televan vele a brém...kicseréltem a gyertyát a gyujtáskapcsolót meg a trafót is de egyikse a baja,szerintem az a baja h. nemtölt visza semmit,meg most az aksit se tudom feltölteni mer nincs 6v-os töltöm.de majd megoldom
Ne haragudj, de innen hogyan döntsük el mi baja van? Mérjetek, okosodjatok. Töltést, akkufeszültséget, gyújtáskapcsoló kontaktust, meg ami jön sorba. És akkor el lehet dönteni. Így annyit lehet mondani, hogy Kakukk!
csáó. czetka jawa 175 ösel 6v -os aksis,mentem mentem aztán a dombon lefele levettem a gyujtást,hogy csak guruljak aztán mikor leértem viszaadtam rá de már nem indult be.és azóta nincs is szikra egy szem se,az aksi meg levan merülve...egyik pillanatról a másikra lemerülne ahogy levettem a gyujtást mejd fél perc múlva viszatettem aztán semmi,nem értem mi van.de lehet hogy nemis töltött visza rá soha aztán eddig volt elég a feltöltött aksi...?
Hát az gáz...ezt józan paraszti ésszel nem lehet megoldani.akkor műszer kell hozzá kimérni a dolgokat.vidd el egy szervízbe ott pikk-pakk megoldják.
injektoros a kocsi és tele van elektronikával. Ha karbis lenne akkor már megoldottam volna,
kösz talán ebből valahogy kisilabizálom egyszerűnek tünik de nekem nem az.én elektronikailag gyenge vagyok.Még párosítanom kell a szineket hozzá valahogy,de azért segíteni fog biztos.Nagy köszi....
hi, figyelj a prox japán én azt tenném bele.de olyan mindegy mindegyik a legjobb úgyhogy tökmindegy.
mindenképpen karbi baja van ez egyértelmű.nekem régen a zsigulim csinálta ezt.sajna már nem emlékszem,hogy mit csináltunk vele de azt tudom ,hogy a karbi volt a baja.