Én az ilyeneket a Loctite 5910-es Quick Gasket-el szoktam tömíteni. Nagyon jó ,ilyenekre találták ki. Ha jól tudom olyan 3-4000 ft egy tubus, de az elég sokra elég.
Üdv! Lenne egy kérdésem! Vettem egy mz 150-es dugattyút,és az vele a gondom,hogy a stift úgy helyezkedik el a dugattyún,hogy pont a benzin beömlő nyílásnál megy keresztül,ha jár(na) a dugattyú! Alapból ilyenek az mz dugók,vagy csak selejtet kaptam,mert amit előzőleg kiszedtem az is olyan volt,és sztem azért törte össze a gyűrűt,mert megakadt a nyílásban...Ha valaki tudna válaszolni a kérdésemre,azt megköszönném!
Hello mindenkinek!
Xt 600 am van most vettem rá egy berugo felöli deknit (ugye tipusbetegség h megreped) régi tömités elszakadt .
tömités gondokkal küzködök,,azért az egyért nem akarok szettet venni 10-20 ezrekért kitudom vágni ha van alapanyag,,csak nem akarom ilyen sima keménypapirbol kivágni a tömitést a deknire,,, olajcsere is lesz és nem szeretném ha ilyen 5ft os papirtömités miatt csöpögne a drága olaj
legyen szives egy ebben a témában jártas motoros irja meg h milyen tömitő anyagot vegyek ( jo lenne ha pontos tipust irna) meg h ált hol lehet egyszerüen beszerezni..
Gratulálok!
Megveszel egy motort, és egyből szétszeded? Egy ránézésre repedés miatt? Ráadásul nem bírod összerakni rendesen? De egy lúzer vagy...
Vannak direkt repedésvizsgáló anyagok, bár elötte kérdezhettél volna nem utána...
Az összerakásban meg megérdemled, h szopj vele. Ezért van annyi gányolt motor...
Már nem tudja megnézni a hibakódot, mert törölte, vagy megjavult, mert már nincs neki FI feliratja mint írta...
Ha rá is tennéd mindenképp gépre, az se írna faszt sem, mert már nincs meg a hiba...
Szervizben kb 2000 forintér kicserélik a folyadékot, én inkább nem játszanék vele, ha csak olvastam róla-ne vedd sértésnek-de nem jó vele játszani ilyen téren...
Mellesleg én úgy csinálom, hogy feltöltöm a tartályt, a szelepre gumicső, az bele egy üvegbe, hogy ne folyjon szerteszét, főleg ne a fékbetétre, aztán pumpál mint az ökör -fékkar totál be / fékkar totál ki - aztán benntart, légtelenítő fellazít, karon érzed hogy esik befele, csavar visszacsuk, és csak ekkor engedem fel a fékkart. Ha fogyott a tartályból, akkor utántöltöm, kevés folyadékkal nehezebben megy megfigyelésem szerint. Egy darabig eljátszottam vele eleinte, nem 10 perc volt.
Sziasztok!i
Vettem hétvégén egy 50-es 4 ütemű robogót munkába járni!Megnéztem rajta a szíjat ami elvileg új,de a két a két oldalát simán össze tudom nyomni!Nem laza így egy kicsit?Mennyire kell tudjam összenyomni?
Köszi!
Üdv mindenkinek! Remélem helyet talál a kérdésem ebben a topicban.
Kérdésem az lenne ,hogy az alábbi videón: http://www.youtube.com/watch?v... 6:26-tól mit tölt bele a gumiba? Ezen belül (aki tudja) ennek használhatósága , szerepe stb.
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni.
VAn egy Aprilia Amico elég régi robogóm,de ez most lényegtelen. Van egy Brembo első tárcsafék rajta. ELkopott a pofa, kicsréltem. Be volt esve a fékkar tehát nem keményedett fel. Hát gondoltam levegős a rendszer, elolvastam egy forumban hogyan kell levegőtleníteni, a szeleppel, de valahogy nem sikerül. Már kétszer újratöltöttem fullra a tartályt de nem kemményedik fel csak nagyon sokadik pumpálásra,és akkor is egy idő után visszaesik. Rosszul töltöttem talán fel a tartájt vagy mi lehet a baj? Kérlek segítsetek
Köszönöm
Annyira nem vagyok otthon a gixerbe,de az injektor hiba,de viszont lehet exup szelep is.Mindenképpen rá kellene tenni gépre az megmondja biztosra.Szervízkönyvbe egyébként le van írva hogyan tudod megnézni a hibakódot!
Lenne egy kérdésem, hátha találkozott már valaki hasonló problémával:
Van egy Suzuki gsxr 750 K4 -es motorom, melyben 30000 km van. Rendszeresen szervízelem a motort, és eddig hiba nélkül üzemelt, egészen máig, amikor is az történt, hogy az autópályán minden előjel nélkül beugrott a műszerfalra az fi felirat, és a jobb felső sarokban lévő piros led villogni kezdett, majd a motor leállt, mintha megnyomtam volna a vészleállítót. Ezt követően félreálltam, majd gyújtás ki-be aztán újra tökéltesen működött és a hiba azóta sem jelentkezett.
A fórumokat bújva nem sok mindent találtam ezzel kapcsolatban, mindössze egy felvetést, hogy esetleg benzinszűrő elkoszolódás okozhatja, vagy AC pumpa hiba!
Hali! Segítsetek, szivárgó tankot mivel lehet tömíteni? Tudom van valami lötty, amit az üres tankba kell tölteni, és jól megforgatni, csak nem találom sehol, a google sem segített
jah v.mi ilyesmi formája van, csak már darabokba van :D és már csak a 3 szögek vannak meg... Ha már itt vagy a közelbe elmehetnék gurulni egyet v.mikor :)
Én az ilyeneket a Loctite 5910-es Quick Gasket-el szoktam tömíteni. Nagyon jó ,ilyenekre találták ki. Ha jól tudom olyan 3-4000 ft egy tubus, de az elég sokra elég.
Íme: