Ja azt elfelejtettem leírni hogy nem a gyári dob van a motoron hanem nyitott sport dob. Azon gondolkodtam, hogy esetleg a levegő szűrő cseréje miatt sokkal több levegőt szív be a motor és elszegényedik a benzin levegő keverék alsó tartományban?
Állati ocsmány volt a levegő szűrőm. (márkaszervízben cserélték a tulajnak állítólag 6000km-rel ezelőtt!) Mindjárt csinálok róla képet milyen volt.
Szívd ki a tartályból fecskendővel az olajat, majd öntsd fel új olajjal. A munkahengernél lazítsd fel a légtelenítőt és rakjál rá egy átlátszó csövet /kocsi ablakmosó jó rá/.Lassan pumpáld a fék kart és a tartályból ahogy fogy úgy öntsd utána vagy háromszor. Ne vágyjál arra hogy az utolsó cseppig kijön a régi mert nem fontos nem lesz jobb./230 fok helyett 229 fokon forr fel./Ha ezzel kész vagy zárd a légtelenítőt és húzd be a fékkart tartsd úgy közben légtelenítsd a rendszert.Ne engedd ki a fékolajat teljesen mert nem tudod akkor légteleníteni.
Még esetleg ha belegondolsz régen a rádió zavarszűrés nem volt gond , de most ez újabb compútereseknél fontos hogy ne legyen zajos a szikra. ezért régen a pipába raktak zavarszűrő ellenállást most a gyertyába. Így most két ellenállás van plusz teljesen más a gyertya szerkezete és a marketingesek jól eladják az árút.
A falsh levegőt valamelyik tömítésnél szívhatja ezáltal megváltozik a keverési arány amit a vezérlő nem érzékel, az alapjárat az jó mert a fordulatszám érzékelő ez tartatja a motorral csak a több levegő miatt gyengébb a motor és elég ha a kuplung csúszócsapágya a nagyobb csúszási ellenállással megfogja a motort.Tippem talp tömítés, szívócsonk tömítés, fojtószelep.Esetleg eldugult benzin rendszer.Elég hozzá egy szakadtan visszarakott tömítés.
Helló Lenne egy oan kérdésem hogy vettem 1 új rendszámtáblatartót a mocimra endúró 250 es papiros és nincs rajta fehér kis ablak meg külön lámpa se a rendszám világításához ebbe bele kötnek a hatóságok? Vagy van erre vmien szabály a piros fény az megvilágitja a rendszámot.
Ha volt ien tapasztalatotok vagy tuttok vmit irjatok köszi
Na hamár ennyire benne vagytok a gyertya kérdésbe akkor hozzátok szeretnék fordulni 1 kis segítségért!
Adott egy GSF 600 S Suzuki 2001 évjárat lég olaj hűtéses karburátoros gép. Ebben kicseréltük a gyertyát a gyárit leváltandó NGK CR9EIX típusú iridium gyertyákra! (Közben a gépen a szokásos levegőszűrő, olaj, olajszűrő, karbiszinkron megvolt) Azt tudni kell a gépről, hogy a levegő szűrője nagyon el volt koszolódva. Amikor bekerült az új gyertya olyan volt mintha hidegen rángatna, aztán mikor bemelegedett azután meg olyan mintha 3500 és 4500 között ha full gázt húzok neki mintha lenne egy turbó lyuk. Szerintetek ezt miért csinálja? Rakjam vissza az eredeti nem iridiumos gyertyát? Létezik hogy az iridiumossal szarabb a gép?
Ha esetleg van ötlet akkor légyszi írjatok!
kissé rejtélyes probléma kapcsán szeretnék segítséget kérni. Van egy 2007-es évjáratú CBR125R gépem, pár hete kipróbálás szintjén kapott egy nagyobb hengert. 1-2 napot ment vele, majd visszakapta a gyári cuccot. Azóta elég gyakran eldobja az alapjáratot, behúzom a kuplungot és lefullad. Mivel a szerelő ezzel nem tudott mit kezdeni, elvittem Karasnához, hogy nézzék meg számítógéppel az injektort. Igazam is lett, valszeg balf@sz volt a szerelő és az szenzorok bekötése nélkül indította be a gépet, de Kasanában azt mondták, hogy újra kellett programozni a komputert és újra beállítani az alapjáratot. Ezzel most megvagyunk, de ahogy elhoztam tőlük, útközben megint lefulladt. Önindítóra pöcc-röff indul, menetteljesítménye rendben. Légszűrő, benzinszűrő rendben, gyertya rendben, benzin van benne .
Van még erre bárkinek bármi tippje? Vagy most az elektronika "reset" után elfogadható, hogy leáll párszor és majd beáll?
Persze, hogy szikrázik, mert nem ér hozzá rendesen. Ha belül nem szikrázik a porcelánon akkor semmi baja. Mérd meg a kábelt és a pipa ellenállását . 10--12 KOhm- nak kell lenni. pipa 5-6 KOhm,+ kábel 0-6 kohm. De szerintem nem sziporka hiba lesz.
Találkoztam már ilyennel. Méghozzá a haverom TL1000R-jél. Ott is össze vissza szikrázott. Aztán kiderült, h azért, mert 2 pólusú gyertya kell bele, nem amit az NGK weblapján írtak 1 pólusú...
A gyertya új, és nem gyári hibás mert már a második pár új gyertyával csinálja ezt. Ez elsőnél azt hittem gyári hibás, és vettem másikat. Tehát nem az a bűnös.
Kiveszem a gyertyát a blokkból, és belerakom a pipába, hogy kipróbáljam. Odarakom a blokkhoz éás indítózom, hogy van-e szikra. VAn a pólusoknál is a gyertya alján, meg a gyertya hatlapos fém részénél is szikrázik, ahol hozzáér a blokkhoz.
Egy olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy mi okozhatja, hogy a gyertya azoldalán is ad szikrákat? Ha kiveszem próbára a hengerből,és odatartom a blokk oldalához, akkor a gyertya oldalán is szikrázik, nem csak a pólusoknál.
Azért kezdtem el a hibakeresést, mert a két gyertyából néha csak egy megy érzésem szerint, ilyenkor nem gyorsul, állandóan visszadurrog a gép. Van amikor meg megtáltosodik, és akkor megy rendesen, de ez csak kis ideig tart. Azért megnéztem a gyertyákat, és a balos rosszul ad szikrát.
Köszi!
Hali.
A három tekercs vezetéke, állandó pozitív, negatív, esetleges gerjesztés amit mákdarálókra nem szoktak rakni .Ott lehet a baj hogy egy dióda átengedi az áramot a műszerfal felé, felől kéne értékelni azt hogy a gyártó a legjobb.
Igen, van egy típusbetegsége neki, az, h a második sor pillangószelepnek a szervomotorja beszarik. Azt onnan veszed észre, h nem fog menni a motor, erőtlen lesz, 130-nál többet nem akar majd menni. Amúgy volt nekem is ilyen, h felvillant az FI, aztán eltűnt, amikor levettem a gyújtást. Aztán előjött megint nemsokkal, de nálam a kipufogószelep szervomotorja volt rossz...az enyémnek ez a típusbetegsége.
Nem trafót nem cseréltem.
Ja azt elfelejtettem leírni hogy nem a gyári dob van a motoron hanem nyitott sport dob. Azon gondolkodtam, hogy esetleg a levegő szűrő cseréje miatt sokkal több levegőt szív be a motor és elszegényedik a benzin levegő keverék alsó tartományban?
Állati ocsmány volt a levegő szűrőm. (márkaszervízben cserélték a tulajnak állítólag 6000km-rel ezelőtt!) Mindjárt csinálok róla képet milyen volt.
Trafót cseréltél a gyertyával.
Ha volt ien tapasztalatotok vagy tuttok vmit irjatok köszi
Azon a gépen nagyon egyszerű és buta befecskendezés van bele van égetve és csak panel törés hozhat bele hibát. Keress falsh levegőt.
Na hamár ennyire benne vagytok a gyertya kérdésbe akkor hozzátok szeretnék fordulni 1 kis segítségért!
Adott egy GSF 600 S Suzuki 2001 évjárat lég olaj hűtéses karburátoros gép. Ebben kicseréltük a gyertyát a gyárit leváltandó NGK CR9EIX típusú iridium gyertyákra! (Közben a gépen a szokásos levegőszűrő, olaj, olajszűrő, karbiszinkron megvolt) Azt tudni kell a gépről, hogy a levegő szűrője nagyon el volt koszolódva. Amikor bekerült az új gyertya olyan volt mintha hidegen rángatna, aztán mikor bemelegedett azután meg olyan mintha 3500 és 4500 között ha full gázt húzok neki mintha lenne egy turbó lyuk. Szerintetek ezt miért csinálja? Rakjam vissza az eredeti nem iridiumos gyertyát? Létezik hogy az iridiumossal szarabb a gép?
Ha esetleg van ötlet akkor légyszi írjatok!
Van még erre bárkinek bármi tippje? Vagy most az elektronika "reset" után elfogadható, hogy leáll párszor és majd beáll?
Egy olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy mi okozhatja, hogy a gyertya azoldalán is ad szikrákat? Ha kiveszem próbára a hengerből,és odatartom a blokk oldalához, akkor a gyertya oldalán is szikrázik, nem csak a pólusoknál.
Azért kezdtem el a hibakeresést, mert a két gyertyából néha csak egy megy érzésem szerint, ilyenkor nem gyorsul, állandóan visszadurrog a gép. Van amikor meg megtáltosodik, és akkor megy rendesen, de ez csak kis ideig tart. Azért megnéztem a gyertyákat, és a balos rosszul ad szikrát.
Köszi!
Eladó motorszállító ! 2 motort simán 5 perc alatt felrakok rá egyedül , és 80.000 FT
Itt tel szám : 06209112937
http://www.hasznaltauto.hu/potkocsi/egyedi/egyedi_csomag
szallito-37
58963
A három tekercs vezetéke, állandó pozitív, negatív, esetleges gerjesztés amit mákdarálókra nem szoktak rakni .Ott lehet a baj hogy egy dióda átengedi az áramot a műszerfal felé, felől kéne értékelni azt hogy a gyártó a legjobb.