Üdv ! Egy régi típusú körsúberes Mikuni karbinak a beállítócsavarjának az értékét szeretném megtudni . Ismeri esetleg valaki ezt a típust ? Régi Suzuki GS 550 -en van . A rajzon 20-as jelű a csavar . Azt szeretném megtudni ,hogy mennyit kell kihajtani a behajtott állapottól kifelé.
?ilyen pasztát ajánlotok motor összeszereléshez?
Vannak olajban oldódó paszták, és olyanok amik nem oldódnak. Friss olaj van a motorban, nem szándékozom cserélni.
Vettem egy 90 es suzuki gsf 250 est.
Múlt hétfőn mentem vele minden rendben volt.
Észre vettünk egy repedésnek látszó valamit a blokkon.
Leszedtük a karbit és a légszürőt.
Kivettük a vezérmü lánc feszítőt azzal a céllal hogy elvisszük meg hegesztettni, mikor kivittük és jobban szemügyre vettük kiderült hogy 3 "repedés van" megcsiszoltuk kicsit kiderült hogy csak öntési hiba. Vissza tettük a láncfeszítőt,karbit,légszürőt,tankot megpróbáltuk beröfenteni de nem hagyta magát.
Aggódtunk hogy esetleg elmozdulhatott a vezérmű lánc és sérülhettek a szelepek.
Előről az egész szétkaptuk a vezérmü tengely oldalán a 2 bevágás vizszintesbe bütykök is elvileg jól állnak nem mozdult el semmi mikor levettük a láncfeszítőt. karbi tiszta, benzin is van benne. Össze raktuk és nem indul.
Akinek van valami ötlete kérem szóljon, ha pécsi és ért hozzá vagy van pécsen ismerős aki ért hozzá nagyon megköszönném.
Szép jó estét!
Na ma este kicseréltem a szimeringet a régire, ami még jó volt csere előtt, de azért megnéztem a csúszószárat, hátha, és bingó.
Kb negye dórás simogatás után megtaláltam, egy kb fél mm-es karcolásformát, aminek a forgácsrésze, érezhetően sértett, ez tette tönkre a szimeringet is, később megtaláltam a berágást a szimeringen is. Egy nagyon kopott, nagyon fonom csiszpapírral kicsit megsimogattam hogy ne sértsen, és egy kis polírt kapott, egy kicsit látszik, de nem sért, finom a felület, más sérülést, kipattogást nem találtam.
Valamit esetleg kellett volna még tennem hozzá? Hátha van valakinek még valami tapasztalata
OKé köszi majd akkor megoldom. amúgy most sem rossz csak szerettem volna megtudni hogy lehet finomabbra hangolni. de úgy látom itt sem profik beszélgetne. de neked köszönöm
Próbálgasd, én így tettem, ha a kerék követi az út egyenetlenségeit, akkor jó. Adatlapot töltsd ki, ez nem politikai fórum névtelenekkel nem fórumozunk. Nem a címedre vagyunk kíváncsiak.
Köszi szépen a leszólást így egyből hogy nem értek hozzá amúgy szelepbeállítástól a dugóig meg a váltóig mindent én csinálok meg hoznak is motorokat hozzám csak segítséget szerettem volna kérni ebben a dologban. de majd próbálkozok máshol mert itt úgy látom segítőkész emberek vannak.
Ezt innen lehetetlen beállítani,főleg hogy nem értesz hozzá!Látni kellene menet közben hogyan csillapít csak azután lehet megmondani,hogy merre melyiken mennyit klikkelj!
Nekem is volt minarelli blokkos gép.
6gangos váltóval!
Enyémbe már legyártott magyar fogaskerék volt.
Ha van legalább egy db épp fog az alapján már gyártható de nem lesz olcsó!
Kérdés milyen motoré.
Legtöbb villahíd anyaga komoly hegesztőt igényel és ha nem egy ritka vagy veterán motoré én bontott hidat vennék.
Nem drágák a hidak 10-20éves japán gépekhez.
Lehet nem is lehet hegeszteni(anyagtól függ) ha hegeszted is nem lesz olcsó!
?ilyen pasztát ajánlotok motor összeszereléshez?
Vannak olajban oldódó paszták, és olyanok amik nem oldódnak. Friss olaj van a motorban, nem szándékozom cserélni.
Kellene nekem egy kis segítség.
Vettem egy 90 es suzuki gsf 250 est.
Múlt hétfőn mentem vele minden rendben volt.
Észre vettünk egy repedésnek látszó valamit a blokkon.
Leszedtük a karbit és a légszürőt.
Kivettük a vezérmü lánc feszítőt azzal a céllal hogy elvisszük meg hegesztettni, mikor kivittük és jobban szemügyre vettük kiderült hogy 3 "repedés van" megcsiszoltuk kicsit kiderült hogy csak öntési hiba. Vissza tettük a láncfeszítőt,karbit,légszürőt,tankot megpróbáltuk beröfenteni de nem hagyta magát.
Aggódtunk hogy esetleg elmozdulhatott a vezérmű lánc és sérülhettek a szelepek.
Előről az egész szétkaptuk a vezérmü tengely oldalán a 2 bevágás vizszintesbe bütykök is elvileg jól állnak nem mozdult el semmi mikor levettük a láncfeszítőt. karbi tiszta, benzin is van benne. Össze raktuk és nem indul.
Akinek van valami ötlete kérem szóljon, ha pécsi és ért hozzá vagy van pécsen ismerős aki ért hozzá nagyon megköszönném.
Na ma este kicseréltem a szimeringet a régire, ami még jó volt csere előtt, de azért megnéztem a csúszószárat, hátha, és bingó.
Kb negye dórás simogatás után megtaláltam, egy kb fél mm-es karcolásformát, aminek a forgácsrésze, érezhetően sértett, ez tette tönkre a szimeringet is, később megtaláltam a berágást a szimeringen is. Egy nagyon kopott, nagyon fonom csiszpapírral kicsit megsimogattam hogy ne sértsen, és egy kis polírt kapott, egy kicsit látszik, de nem sért, finom a felület, más sérülést, kipattogást nem találtam.
Valamit esetleg kellett volna még tennem hozzá? Hátha van valakinek még valami tapasztalata
6gangos váltóval!
Enyémbe már legyártott magyar fogaskerék volt.
Ha van legalább egy db épp fog az alapján már gyártható de nem lesz olcsó!
Legtöbb villahíd anyaga komoly hegesztőt igényel és ha nem egy ritka vagy veterán motoré én bontott hidat vennék.
Nem drágák a hidak 10-20éves japán gépekhez.
Lehet nem is lehet hegeszteni(anyagtól függ) ha hegeszted is nem lesz olcsó!