Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah bocs, az lemaradt h. 600-as :)
Nem akarok nyelvtanilag ki oktatni senkit de ez most micsoda?

http://www.egumotors.hu/131-sz...

Nekem fúvóka kaliber kell ez meg leírás szerint fúvóka dörzsár kaliber.
Dörzsárt mérni hüvelyes eszközzel lehet a fúvókát meg tüskéssel.
Kép elég picike.

Meg itt hol van a linkek közt a nagyobb méretű készlet?Két készlettel meg lenne 0,4től 3,0ig.Írtam nekik mailt de nem válaszoltak:(

Remélem hétfőn,kedden csak írnak vissza ha nem akkor honnan tudok más honnan fúvóka kalibert vásárolni ahol van fúvóka dörzsár is?
itt megtalálsz hozzá mindent, kivéve a szervízkönyvet
www.robogotuning.hu
www.prox.hu
Na ezt nemjó cimzettel irtam, félrenéztem mi kinek ment, de rakjátok össze
Nem a konkrét problémára reagáltam, teljesen igazad van hogy a megadott adatok alapján nem tudsz segíteni, viszont a doki is feltesz kérdéseket -mert ugye ő tudja mit kell kérdezni- nem pedig azt mondja hogy így ezekkel az adatokkal nem tud mit kezdeni. Tudod, nagyon sokan vannak itt akik tudnának segíteni, csak vagy nincs kedvük, vagy féltik hogy becsődölnek miatta, vagy pedig beleuntak abba hogy mindenféle hülyeséggel betalálják olyanok akiknek segédfogalmuk sincs a dologról, teszem fel a betegkísérő megkéri az orvost hogy magyarázza má' el két percben hogyan kell pontosan szívet cserélni a betegben. Tehát felfogtam amit mondtál
Szia. Ez a baj. A gyári motoplatom 6 sarus, testtel együtt, ez csak 5. De aki csinálta ért hozzá, csak valamit elszámolhatott. Nem volna gáz, de így egy saru nincs bekötve, és van két vezetékem szabadon. csoda hogy még élek:) mikor összekötöttem oly módon ahogy írta, kicsapta a biztosítékot egyből. De tény, hogy akkor a fesszabban lévő visszajelző sárga led világít, így nem. Csak a töltés érdekelne, mert nem merek elindulni hosszabbtávra vele, mert ha nincs villany, nincs öröm...
Nem neked írtam, hanem az &drashnak.
Látom Neked is magas a téma!Tegyük fel Te orvos vagy és én mondom Neked,hogy fáj és 65 kg vagyok,Te ebből mit állapítasz meg?Semmit!Akkor meg ne legyél olyan okos!
Nekem régi tapasztalatom, hogy a tudását a buta ember félti, akinek van bőven , az nem sajnálja. A másik: sosem tudom mikor szorulok én is segítségre, vagy az aki most nem akar segíteni.
sziasztok mindenki!
kezdő motoros révén, kellene pár infó. van egy yamaha dragstar 650 clasic motorom, sajna az egyik henger húzza a másikat. akitől vettem "megtuningolta", nagyon tré módon ezért most rendeb kell szednem. ha tudja valaki a fúvóka méretét és, hogy mennyire kell kilógjon az úszó a felfordított karboból, megköszönném.
mégegyszer üdv mindenkinek.
ui: szorítsatok szerdán vizsgázom városiból.
Pedig pont ezek az apró titkok a lényegesek. Egy csavart minden hülye ki tud szedni szerszámmal, de amikor trükkös a dolog, akkor elkellene egy kis segítség, de hát feltételezem senki nem fogja megosztani ezeket a szerviztitkokat
98-as Hornet, de mekkora? Amúgy találtam, 13.000ben megáll link.
Látom a szomszédban lax
Sziasztok! 1 kis segítséget szeretnék kérni. 2 napja vettem 1 eléggé leharcolt állapotú 99-es cr 250-et. Már elkezdtem szétborítani, de kéne hozzá egy szervízkönyv, nem tudja vki,hogy honnan lehet leszedni?Jah meg ha tudtok alkatrészeket jó pízé az is érdekelne(blokkba dugó hajtókar stb, meg hátsó futóműhöz a himbarendszerhez felújító cucc)
Segítségeteket előre is köszönöm
Próbáltam segíteni,de Te azt írtad,hogy 80 kg vagy,aztán ennyi!A problémádat egy szóval sem írtad,és engem fikázol?
Körbenézem neten, de nem igazán találtam 98-as hornetehez Lánckerék menesztőt. Tudsz mondani esetleg egy oldalt ahol van ilyen?
Könyörgöm,azt értsd meg,hogy nem látom merre kell állítani,mi a rossz a húzó vagy a nyomó oldal?!
Innen látatlanba mondom : gyári minőség lesz! Olyan a technológia !
így van jól mondod a sajáton kell gyakorolni és ha nem tudod akkor kérdezni ha van rá lehetőség. itt most van mert én is így gondoltam hogy hátha volt valakinek itt ilyen problémája amiből lehet tanulni. miért te ettől okosabb lennél ha azt mondanám rá hogy ne nyúlj hozzá mert el rontod? gondolom nem de oztom a véleményedet
Laci ! Aki ebből él, az nem fogja neked elárulni a titkokat, mert azt hiszi, akkor nem oda viszed a pénzed. Persze így sem mert ha nincs akkor mit vigyen ?! A segítség előbb utóbb kifizetődik.
Igen! folyamatban van, jövő7en érkezik. Remélem nem lesz vele gond.
Köszi az eddigieket!
Szia kifli! Mire jutottál ? Generátor, ha jól emlékszem?
Senki nem úgy pottyant ki a megszülőjéből hogy profi szerelő volt...
Legolcsóbb a sajáton gyakorolni...
:) vicces vagy nem vagyok megsértődve egyáltalán csak úgy szeretem ezekbe a fórumokban az ilyen embereket mint te vagy hogy az első válasz egyből az hogy ne állj otthon neki mert el rontod vagy ha nem értesz hozzá akkor inkább hagyd meg hasonló. én csak annyit mondok hogy persze kellenek az ilyen okos emberek is ide mert hát megállna az oldal.
Most mit játszod a megsértődöttet?Egy szelep állításnál adott méretek vannak és ez vonatkozik a motor minden egyes részére,kivéve a futómű állításra!Az oké,hogy megmondod,hogy hány kiló vagy,de Ki tudja,hogy Te hogyan motorozol,milyen tempóba,senki nem látta alattad dolgozni a futóművet,így elég nehéz megmondani!Csodákra nem vagyunk képesek,de tudom ajánlani Déczi vagy Havasi futómű műhelyt Ők már biztos tudnak segíteni!
A levegő csavart mennyire kell beállítani tapasztalat alapján egy négyhengeres motoron? Keihin CV karbi, Kawa zzr 400. Eddig 2,5-3,5 közé voltak kicsavarva a teljesen betekerttől, mindegyik karburátoron másképp álltak, most 3 fordulatra állitottam őket. Az alapjáratom egyenletes, 1200as, de lehet elbirná az 1000 fordulatot is. A karbiszinkronnál az olajoszlopok 1cm-en belül vannak.