Hali! Még tavaly egyszer nem vettem észre, h. fel van marva az út keresztbe, és kb. 70-80 km/h-val átmentem rajta. Azóta ha elengedem a kormányt kb. 50-60 km/h-nál akkor beráz (előre-hátra).
Azt gondoltam először hogy a felnit ütötte fel, és elvittem javíttatni, de ott megállapították, h. nincs felütve. Idén lecseréltem a gumit gondoltam hátha az sérült. Valamivel javult utána a helyzet de még mindig berázza. Szerintetek hol lehet még hiba?
Hali! Na, megoldódott a dolog: a hengertalp tömítés volt a ludas!
Amúgy megtudtam mi az a "por", ha esetleg ezzel valakinek segítek. A Gunk márkanévre hallgató amcsi cucc, amit a hűtő szivárgására használnak. http://www.gunk.hu/karbantarto...
Állítólag akár évekig is bírja..., bár azért nem lehet egy életbiztosítás...
Olajos ,úgyhogy ne tegyél bele autós olajat! Egyébként sem szabadna egy mkp-ba mindenféle tescós olajakat pakolni ,nem ezekre az igénybevételekre vannak fejlesztve! Egyébként mit éreznél akkor ha olyan motorkerékpárt vásárolnál amiből az előző gondos gazda kispórolt mindent amit lehet?
Egyszer valami gépezeten elkezdett szorulni a kormánycsapágyam, és hasonló érzést produkált mint amit írtál. Tehát lehet ,hogy tényleg túlhúztad. Sok sikert!
Üdv!
Nem tudja valaki pontosan hogy a Suzuki Intruder VS 800nak a kuplungja olajos vagy száraz? A motorolaj miatt kérdezem. Mert ha száraz akkor beletöltöm a sima 10w40 castrolt. köszi.
hmm. persze , előbb kilöveti magát űrhajón a holdra minthogy 1 ilyennek neki állna.
rezsi díj 5000 /óra ,a komplett karbi meg 6500.
Qrva kínait 1 tányér rizsér már 1 hétig tudják dolgoztatni.
de azért kösz
Sziasztok.
Szédszettem a kormánycsapágyat hogy megzsírozzam,összeraktam mentem egy kört,és balra döntésnél(jobránál nem)erősen be akar billeni az első kerék Olyan maga alá fordulós érzés.
Mi köze ennek a kormánycsapihoz,azt rosszul összerakni nem lehet vagy igen?(igazából nem is szedtem atomlyaira csak hogy meg tudjam zsírozni.
Üdv mindenkinek.
Valaki , ha már járt hasonló cipőbe: 1 kismotor karburátor üllepittőpohara el repedt, (el tört) spiáter és hegeszteni nem lehet. próbáltam 2 fajta fémragasztóval, de oldja a benzin. Ha van esetleg jó ötlet elfogadnám !
Lelehetne szokni a sufnibajnok beszólásról,mert még a végén nem kapod meg a kettest tőlem!Jah tanár úrnak se nevezz,mert az meg a Havas Henrik!
Csak pár adat a "sufnibajnokról":
-5 elmélet, 5 gyakorlat szakmai bizi
-emelt szinten majdnem hibátlan informatika érettségi
-szereltem már 20milkás kocsit is a tulaj megelégedett véleményével
-10év alatt elég sok robogót, motort, kocsit, teherkocsit, vonatot, buszt, kertigépet javítottam
-10év alatt most vagyok a harmadik helyen ahol szerelek és eddig előzőkről én jöttem el és nem engem rugtak ki
-2éve gépészmérnöknek tanulok meló mellett és egész jól megy
Az,hogy még nincs minden szerszámom és fedett műhelyem itthon azért nem kellene leszólni tudod apám életembe egyszer se láttam anyám meg beteg rokkantnyugdíjas.
Hidd el egy szép műhelyre törekszek és ha igaz idén nyáron lesz lebetonozva egy 5x5 melléképület alja(tüzelő fát tároltunk ott,az most átkerült máshova)
A további baszogatásokat szívesen fogadom,mert ami nem ől meg csak sebez az hosszútávon erősít!
Részemről végképp a vita lezárva!
Már csak egy kérdés ha én "sufnibajnok" vagyok akkor az olyanra aki nem is ért hozzá és télleg nulla szerszáma van és úgy próbál szerelni de csak kárt tesz haszon helyett akkor az mi?
Láttam már simson dugót robogóban és a hengerfej szét volt körbe fúrva kb. 10es fúróval,hogy ne verjen bele a dugó.
Vagy ősöreg 520as bömösben parafadugót olaj leeresztő helyére beverve.Gondolom akik elkövették nem "sufnibajnokok" hanem szakemberek.
Helló kéne nekem egy kis segítség egy kawasaki gpz400rem van és most cseréltem ki benne egy membránt a karbiba. Főlépet egy olyan hiba hogy pörög és nem engedi le fordulatot a másik meg nagyon melegíti a vizet szabályosan fórok a hengerek. Nem tudja véletlenül valaki a hiba okát.
Ha szabályozható a töltő, akkor űgy állítsd be, hogy pl: 10 Amperóra kapacitás esetén a töltőáram 0,5 A legyen 22 óráig, ha teljesen lemerült.
Akkor nem lesz baj.
Ezért írtam neki, h rakjon fel róla egy képet.
Amőgy ismerek egy nagyon profi aluhegesztőt, csak az a gond, h Nagykanizsai... Az én blokkomat is Ő hegesztette.
Azt gondoltam először hogy a felnit ütötte fel, és elvittem javíttatni, de ott megállapították, h. nincs felütve. Idén lecseréltem a gumit gondoltam hátha az sérült. Valamivel javult utána a helyzet de még mindig berázza. Szerintetek hol lehet még hiba?