Olyan problémával állok most szemben , hogy van egy Minarelli am5 -ös blokkom , aminek a váltojábol hiányzik az 5. sebeség mindakét tengelyen ,a mihez nagyon ritka fogaskereket szerezni. Arra gondoltam hogy be kéne hézagolni vagy valami és akor lene Minarelli am5 - négy sebességes váltom. halot -e már valaki ilyen megvalositásrol?
hali olyan gondom van hogy a movi mikor rakom vissza a sebeségeket rángat meg a blokk kattan mintha eröltetve teném sebeségbe ez mi lehet váltó kuplung vagy valami más?
keddig bírja ki, a többi nem érdekel, bár kifizettem a pályát, bár lehet esni fog, lehetséges, hogy kopott a csuszószár, és szemcsés, bár eléggé ki van polírozva, vagyis fényes rendesen. lehet kezdeni valamit vele?
ööööö....nem mondtam, hogy az jó bele mint az SV-be, csak annyit, hogy éppen ez van nekem polcon 41-ből.......jobb híján ha visszateszed a régit ami nem eresztett talán most sem fog....
Na megtaláltam, ezen 41x53x8/9.5van
Az új megérkezéséig, lehetene olyan megoldást véghezvinni, hogy a régi szimeringet teszem a mostani rossz helyére, azt amelyik, még jó volt a csere előtt, hogy legalább a pályán ne fossa az olajat?Ha minden igaz, az a "jobbik" (nem a párt ), amelyiknek a belső pereme tiszta... vélemény? de mondom, csak ideiglenesen
Szeva Gekkó pajtás! Dehogy baj, hogy beleszóltál, tudom, hogy jóindulatúlag tetted, ennyire már megismertelek az a pár perc alatt, jó lenne majd gurulni egyet, facéé, van messze annyira pöst
Ugyanaz való a svébe is mint a 400as gixerbe? Ha te mondod, én 52-re emlékeztem, ezek szerint rosszul. De keddig sehogy sem készülne el, pedig a pályanapom már fizetve, hogy az a ....
Sziasztok! Nem tudna nekem valaki segíteni? Egy gsx-r 400 as telószimering méret kellene, annyit tudok, hogy 41x52x...a magasságot nem tudom, és hol lehetne profibb szimeringet venni, mert nincs 3 hónapos, és elfosta magát megint Köszönet!
Egy kis segítség kellene!
Valami elszállt a motoromban, de fogalamam sincs mi lehet a gondja....
Fordultam be egy kereszteződésben és egyszer csak vmi nagyon el kezdett zörögni/csörögni, nagyon erősen, rögtön meg is álltam.... először azt hittem a ventilátorba ér bele vmi, de nem és amúgy sem ment a venti, de olyasmi hang.... olyan darálós....
Mi tud benne úgy szétmenni hogy ilyen hangot adjon?
A motor jár rendesen.....
Hello!
Azt szeretném kérdezni hogy az egri wilker szervizről vagy a suzuki zweiradról mi a véleményetek?Mennyire jól szervizelik a motorokat?
előre is köszi a választ
Szép napot.
mi az hogy gyújtás nélkül a visszajelzők működnek. És a teljes töltés feszültséget mérd meg az akksinál ami 12,5-14,8 között a jó.Hány vezetékes a feszszab. 6000 fordulaton mér a gyár mindent. elméletileg nincs köze töltésnek a műszerfalhoz, de csodák léteznek.
Üdv! Gilera rv 125-ömbe milyen teleszkópolaj kell és mennyi? Szakboltok mind mást ajánlanak, mint a gyertyánál. Hihetetlen. És ha valakinek volna esetleg olyan jogosultsága, hogy valami katalógust a típusról vagy könyvet, service manualt vagy bármit beszkennelni vagy ilyesmi, nagyon meghálálnám...Ez van, mikor már kevés az internet
Másik: csináltattam fesszabályzót, minden stimmel, csak nem lehet bekötni úgy, ahogy a készítő ítra, szerinte nincs visszajelzésem így. Nem tudom mi az, de biztos nincs. Ez esetben kulcs nélkül is világít a Neutralom, az olajam és a benzinhiányjelző is. Villanyom van, de még 9000-e fordulaton is 2,3-2,6 V-tal tölt vissza. Ez szerintem nem Jó így. vagy igen?
Másik-másik: Minap tegnap vásároltam kedves itteni kollégámtól gyujtásvezérlést, minden jó, csak jobb oldalon van szám: nekem 45, neki 55. nem tudom mi ez, és hogy hosszútávon nem-e okozhat galibát...
Kösznöm a türelmet, és a leendő segítséget
Na ne vedd ennyire a lelkedre a dolgokat...
Ha mindent úgy csinálsz mintha a sajátod lenne, akkor vagy jó szerelő.
Azok szépek lehettek. Hála égnek, én ilyenekkel nem találkoztam. Inkább nem vállalom be az ilyesmit.
Viszont számtech szervízből van nekem is pár emlékezetes eset:
Pl a házban kb 30 darab floppy, mert nem volt benne meghajtó, de azért a lemezt rakták bele....
Kormánycsapágy, kerékcsapágy, keréktengely én ezeket nézném még át. Esetleg nézesd meg az egyenfutását a gépnek, h az jó-e...
Amúgy kicentírozták rendesen a gumicserénél a kereket?
Olyan problémával állok most szemben , hogy van egy Minarelli am5 -ös blokkom , aminek a váltojábol hiányzik az 5. sebeség mindakét tengelyen ,a mihez nagyon ritka fogaskereket szerezni. Arra gondoltam hogy be kéne hézagolni vagy valami és akor lene Minarelli am5 - négy sebességes váltom. halot -e már valaki ilyen megvalositásrol?
Az új megérkezéséig, lehetene olyan megoldást véghezvinni, hogy a régi szimeringet teszem a mostani rossz helyére, azt amelyik, még jó volt a csere előtt, hogy legalább a pályán ne fossa az olajat?Ha minden igaz, az a "jobbik" (nem a párt ), amelyiknek a belső pereme tiszta... vélemény? de mondom, csak ideiglenesen
Ha Tsanyi azt mondja ,hogy amit Ő ad,az jó,akkor az JÓÓÓÓ
Kezeskedem Érte
Egy kis segítség kellene!
Valami elszállt a motoromban, de fogalamam sincs mi lehet a gondja....
Fordultam be egy kereszteződésben és egyszer csak vmi nagyon el kezdett zörögni/csörögni, nagyon erősen, rögtön meg is álltam.... először azt hittem a ventilátorba ér bele vmi, de nem és amúgy sem ment a venti, de olyasmi hang.... olyan darálós....
Mi tud benne úgy szétmenni hogy ilyen hangot adjon?
A motor jár rendesen.....
Azt szeretném kérdezni hogy az egri wilker szervizről vagy a suzuki zweiradról mi a véleményetek?Mennyire jól szervizelik a motorokat?
előre is köszi a választ
Segítsetek miként lehet egy K7 1250A Bandit első felfüggesztését upside-down-ra cserélni?
Ötleteket előre is kösz
mi az hogy gyújtás nélkül a visszajelzők működnek. És a teljes töltés feszültséget mérd meg az akksinál ami 12,5-14,8 között a jó.Hány vezetékes a feszszab. 6000 fordulaton mér a gyár mindent. elméletileg nincs köze töltésnek a műszerfalhoz, de csodák léteznek.
Másik: csináltattam fesszabályzót, minden stimmel, csak nem lehet bekötni úgy, ahogy a készítő ítra, szerinte nincs visszajelzésem így. Nem tudom mi az, de biztos nincs. Ez esetben kulcs nélkül is világít a Neutralom, az olajam és a benzinhiányjelző is. Villanyom van, de még 9000-e fordulaton is 2,3-2,6 V-tal tölt vissza. Ez szerintem nem Jó így. vagy igen?
Másik-másik: Minap tegnap vásároltam kedves itteni kollégámtól gyujtásvezérlést, minden jó, csak jobb oldalon van szám: nekem 45, neki 55. nem tudom mi ez, és hogy hosszútávon nem-e okozhat galibát...
Kösznöm a türelmet, és a leendő segítséget
Ha mindent úgy csinálsz mintha a sajátod lenne, akkor vagy jó szerelő.
Azok szépek lehettek. Hála égnek, én ilyenekkel nem találkoztam. Inkább nem vállalom be az ilyesmit.
Viszont számtech szervízből van nekem is pár emlékezetes eset:
Pl a házban kb 30 darab floppy, mert nem volt benne meghajtó, de azért a lemezt rakták bele....
Amúgy kicentírozták rendesen a gumicserénél a kereket?