Zsírtalanítod, és argonnal AWI-val (váltó) hegeszted . de előtte megnézed, ha jól tudom szilíciumötvözetű pálca kell hozzá. Beírod a keresőbe, hogy:Al-ötvözetek, és kiadja.
Sziasztok!
Észrevettem hogy szivárog az olaj a motoromból(K5 1000), leszedtem az oldalát és akkor vettem észre hogy az előző tulaj nagyot borulhatott vele, mert hegesztve volt a blokk a vízpumpa alatt. Meg mindenféle sziloplaszt szerű tömítőanyaggal be van kenve.
Kérdés: nem kunszt levenni az olajpumpát itthon?
Gondolom víz és olaj leereszt és annyi. Nem vagyok rutinos szerelő, de nem vagyok balfasz sem. Szerintetek?
És ha valamelyik javitási varratnál eresztene simán awival lehet hegeszteni, vagy kezdjek aggődni hogy bonyolultabb?
Ismerem a fajtáját! Az már nem is anya, hanem ku...anyja! Egy RMZ250-ben is olyannal volt felfogatva a kuplungagy! Nade! Kuplungagyfogód van? mert azzal ki lehet támasztani, aztán uzsgyi neki egy hosszú csővel! Olyan nincs hogy nem jön! Csak a kuplungagyat le kell tudni fogni!
nekem a dt csinálta ezt csak az 70 fölött...
gyertyacsere karbitakarítás légszűrőpucolás után rájöttem a hibára:
tele volt a tank alja mindenféle kacattal, és nem folyt elég gyorsan a benzin
tanktakarítás tankszűrő takarítás és nem hörgött többet még 80nál sem
tavaly csinálta ezt, csak addig-addig izélgettem, hogy abbamaradt, boldog voltam, mert sikerült megjavítani. Pénteken beraktam az új levegőfiltert, új gyertyákat, megcsináltam a karbiszinkront, és megint elkezdte. Gondolkodtam, hogy ezek közül valami ronthatta el... de nemkéne...
lenne valakinek valami ötlete a hibám megoldásához?
suzuki gs500-am van, az a hibája, hogy ha a 120-at elérem, alig gyorsul utána, 130, odaér 140-ig, kicsit megy így, majd höööööööör, fullad, szaggat, lassul, közben 5.sebesség, 4.sebességre vissza, max gáz közben, de semmi sem történik, elkezd rángatni, kezdi magát összeszedni, majd ujbol elkezd menni. 100ra fel.... majd még1 próba, 140ig, megy-megy, majd pici idő után, höööööör.... és ugyanez. Ha amint elkezd fulladni 120 felett, elveszem a gázt, visszaengedem 100köré, majd ugy félgázon tartom, csak rángat, majd helyreáll, de viszont, ha tartom a teljes gázt, akkor rángat, majd teljesen leáll, szinte 20-30-ra lelassul, mikor elkezdi magát ujból összeszedni.
h,k,sz 18.00tól 01.30ig(fék kettő fele fekszek le legkésőbb pedig 5kor kelek:( ) ráérek
MSN n adok egy telszámot
Ha jut annyi időd,hogy átgurulsz a légkulcssal telefonon egyeztetheztnénk.
Szereted a sőrt v. bórt?
Látom berényi vagy!
Ha átjösz lekapni megvendégelek valamire.
Csütörtöktől hétfőig nemvagyok itthon(egyetem) de h,k,sz okés ha kell szabit is kiveszek.
Tápiógyörgyén lakom.
MSN re felvegyelek a téma kapcsán ha lenne kedved segíteni?
melyik a jobb az o vagy az X gyűrűs lánc, vagy mi a különbség?
Mindegy melyiket rakom fel?
Ha találsz bontott zxr h1 -t kérdezz rá cvkd36 karbisor van e akár kopott is!
Vecsésen bontottak hás zxr t de még nem hívtam fel őket!
Észrevettem hogy szivárog az olaj a motoromból(K5 1000), leszedtem az oldalát és akkor vettem észre hogy az előző tulaj nagyot borulhatott vele, mert hegesztve volt a blokk a vízpumpa alatt. Meg mindenféle sziloplaszt szerű tömítőanyaggal be van kenve.
Kérdés: nem kunszt levenni az olajpumpát itthon?
Gondolom víz és olaj leereszt és annyi. Nem vagyok rutinos szerelő, de nem vagyok balfasz sem. Szerintetek?
És ha valamelyik javitási varratnál eresztene simán awival lehet hegeszteni, vagy kezdjek aggődni hogy bonyolultabb?
Köszi
Főtengő szimering kívülről szerelhető?(mindkét oldali)
Mindig keverem a keleti csodákat:S
Mert készen sehol nem láttam kuplung agy fogót.
gyertyacsere karbitakarítás légszűrőpucolás után rájöttem a hibára:
tele volt a tank alja mindenféle kacattal, és nem folyt elég gyorsan a benzin
tanktakarítás tankszűrő takarítás és nem hörgött többet még 80nál sem
suzuki gs500-am van, az a hibája, hogy ha a 120-at elérem, alig gyorsul utána, 130, odaér 140-ig, kicsit megy így, majd höööööööör, fullad, szaggat, lassul, közben 5.sebesség, 4.sebességre vissza, max gáz közben, de semmi sem történik, elkezd rángatni, kezdi magát összeszedni, majd ujbol elkezd menni. 100ra fel.... majd még1 próba, 140ig, megy-megy, majd pici idő után, höööööör.... és ugyanez. Ha amint elkezd fulladni 120 felett, elveszem a gázt, visszaengedem 100köré, majd ugy félgázon tartom, csak rángat, majd helyreáll, de viszont, ha tartom a teljes gázt, akkor rángat, majd teljesen leáll, szinte 20-30-ra lelassul, mikor elkezdi magát ujból összeszedni.
Lenne valami ötletetek?
MSN n adok egy telszámot
Ha jut annyi időd,hogy átgurulsz a légkulcssal telefonon egyeztetheztnénk.
Látom berényi vagy!
Ha átjösz lekapni megvendégelek valamire.
Csütörtöktől hétfőig nemvagyok itthon(egyetem) de h,k,sz okés ha kell szabit is kiveszek.
Tápiógyörgyén lakom.
MSN re felvegyelek a téma kapcsán ha lenne kedved segíteni?
Legtöbbnél van inbusfejhez!
Menetes szárakra van hegesztve anya és az befér.