Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kapcsolót szedd szét aztán adj az érintkezőknek valami durvább smirglivel
én 2000-es vizest szoktam használni
ha valami nem jó meg kell javítani, vagy cserélni. gondolom ezt te is tudod
de azért lehet néha meggájverkedni, de többnyire csere lesz a vége.....
kösd le a szar ágat tegyél egy ampermérőt az akku meg a töltés közé, tegyél rá világítást aztán nézd meg mit tölt
nekem volt a 2 szálon 6 amper annyival még elment.....
Vagy ha megjön a meleg idő idemotorozol , és megjavítjuk.
Nem megy másképp! Leveszed a tankot , és az ülést. Megkeresed hol van a kontakthiba, vagy testelési hiba, mert távba nem lehet eldönteni.
sziasztok nekem a mocimnál az a baj h néha van világítás néha nincs.ebbe kérném a segítségeteket h milehet a baja a vezetékekkel nincs baj mert nem rég néztem és húzattam újra kérlek segítsetek köszi előre .
Én a napokban egy KTM 640 Supermotoval szívtam. Hasonló volt a szitu. A jeladó túl messze volt a lendkeréktől!
Nem megy el, akkut feltöltöttem, és világítással megette az akksiban lévő naftát 150km alatt úgy hogy nem indult be.
Ám most leszedtem a generátort és úgy néz ki néhány tekercs meg van enyhén feketedve, meg van egy kis szaga is, szóval úgy néz ki ez lesz a baj.
Köszi, megpróbálom! Amint rendbe jöttem, mert most betegség van. Írok még!
Próbáld ki ezt: lecsavarod a gyertyapipát. A kábelt odarögzíted a testhez, pl ruhacsipesszel, úgy hogy az ér kb:6mm-re legyen a fémtől,a szikrának át kell ugrani !Ha nyolcon is átugrik akkor nagyon jó . Szemre másképp nem lehet megállapítani.Próbálgatni lehet, úgy hogy elemenként kicseréled -jeladó - trafó-elektronika-, és amikor megjavul, akkor az a beteg.
Cső! 400RR-em csinál olyat, hogy picike és nem állandó szikrát dobál. Annyira nem, hogy be se indul, csak durrog (benzint kap). A gyertyákat néztük, egy 350-es CZ pipájába dugva dupla akkorát szólnak. Valami ötlet?
Szevasztok!
Tomiteseket hol lehet olcsooert kapni?
Valaki esetleg tudja?
zx9 hez kene.
A zárlatost kösd le. De én inkább a cserét javaslom.
én sokáig 2 fázissal jártam.....
világítást még bírta, de ha mellette indexelni kellett akkor elsötétült a világ
mondjuk az akkum is olyan 90%ban halott volt
szóval ha nem jársz sötétben sokat elég az a 2 fázis
Természetesen igen, mert a forgórész állandó mágnes.
Leszedem a generátort, égést vagy elszíneződést kell keressek a tekercseken..? És az állórészről beszélünk ugye..?
Akkor Kakukk! Illetve kuka!
Igen, természetesen...
Azokat a feszültségeket lehúzott csatlakozóval mérted?
Ilyen kis ellenállást csak Wheatston -híddal lehet kimérni. Amit Te mérsz az a műszar hibája. Csak a szakadást tudod mérni.
Ellenállást mérve viszont mind3 szálon ugyan azt mérem, 0.8 ohm a vezetékek között, sőt testhez mérve is egyenként ugyan azt az értéket mérem...
Ez biony be ! Zárlatos az egyik fázis. Keress a bontókban.
Jah már kimatekoztam, és így csináltam....

1-2 7,2 Volt
1-3 2,4 Volt :(((
2-3 8.8 Volt.

Gondolom generátor beszart.... :((
Mérsz ellenállást a fesszabályzóra menő 3 azonos színű vezetéken,és ha nem szakadt, akkor a hiba máshol van.Illetve lehúzod acsatlakozót, és megnézed , hogy a generátor mekkora váltóáramot ad le. Mindhárom fázisban.
Üdv!
3 fázisú generátort, és fesszabályzót hogy tudom kimérni hogy melyikkel van a gond? Keveset tölt a motorom, világítással 13 Voltot sem éri el, világítás nélkül éppen hogy csak, de akkor is ingadozik a feszültség.
Akku tuti hogy jó, mert másik ugyan ilyen motorban szépen veszi a töltést.
szia rendben és köszönöm