Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kuplung agyat ti mivel fogjátok le?Szabályosan lefogóval vagy váltón át túloldalról?
Lefogó gondolom mindenkinek hází építésű
Ne ríjjá má Tennap szoptam teló aljába a csavart,csavarrögzítővel tették be,belül nuku ellenfogási lehetőség,lefúrtam a picsába
Neki estem az MZ -t beüzemelni de vazze melo,iskola,maszek meló,itthoni dolgok 24órába? :)
Öreg hetesemhez meg kellene 1pár lánckerék,cvkd36 karbisor és egy aksi lehet beüzemelem azt....
Bár mz hez meglestem a kábelköteg már jó,csak kell egy trafó(8voltról megy tökéletesen,gondolom kezdeti zárlatos),töltő tekercs,fesz szab meg nem ártana egy gyűrű csere is de végülis még az elmegy...
Holnap megpróbálok mz hez venni cuccokat úgyis van rajta még 3-4hó műszaki :)
Nem szerelő vagy Te? Emlékszem gyerekkoromban a suszter nagylábujja kilógott a cipőből!?
A nyomatéksokszorozó némelyik-e ami még 20000 körül kapható 6000nm-t is tud és kíméletesen lassan lehet vele bontani.........már régóta agyalok rajta
saját zőcségem

zx7r nemtom ismered e gecikeskeny a kuplung anya és 3ponton nyomott önzáró.
Kis lánckerék meg eddig lejött mindig (bár erre nem én raktam fel,hanem elöző tulaj még,de remélem csuklik aki rászerelte)


Váltótengelyem lóg mint bíróseggébe a lófasz és önlik ki az olaj a kis lánckerék mögött.Pont nyár elején:(
Olvasni tudsz?
Azt akarok venni,mert közel 10éves szerelés után most került fel a pont az i re.
Ha más motorját szereltem és kellett elmotoroztam sajátommal,de most 3motoromból 3rossz:(
Megesz az ideg vazzzzeeeee!
Abban igazad van hogy nagyobb nyomaték kell. Azért írtam, hogy nekem eddig a 400-as levett minden anyát. Egyébként milyen motort szerelsz, amiről nem jön le?
hát az lehet.....a kuplungnál tényleg gond mert amit lehet hozzá kapni szerszámot azzal kevés jön le..... ..........gondolkozom egy nyomaték sokszorozón amit némi átalakítással talán lehetne használni ezekre a célokra és az kíméletesen szedné le a dolgokat....
Mé,nincs légkúcsod?
OK.Majd irom.Kösz.
1,5méteres csővel nem bírjuk levenni se a kis lánckereket se a kuplungot.
Melegíteni még nem próbáltuk,de már a tököm teli mindig a szívással forgó tengelyek végén a 100+Nm kötőelemekkel.

Szerintem légkulccsal verték rá.
Üdv
új motorszerviz Csepelen, 250 feletti japán motorkerékpárok szervizelése ,sérült futómüvek ,idomok,hütők,javítása
06209352002
Mérd meg ! Aztán írj.Akkor nagy feszültségosztó(több ellenállásból) kell. De szerintem 12V.
hmmm....az enyém mindössze 400-as és nem is akarok erősebbet, meghúzásnál már azzal is törtem el 10-es acél csavart.....ami nem jön le vele(előfordul főleg kis lánckerék) annak inkább nekiállok szép lassan ütés nélkül egy csővel és vagy fékezve esetleg küllők közé tett rúddal leszedni.........tartok tőle ha egy 1000 felettivel szedném le az akkorákat ütne oda, hogy esetleg a blokkban is kárt okozhatna.......lehet, hogy nem, de inkább nem kockáztatok.......főleg egy régebbi gépnél ahol ha szétugrik valami az lesz az első, hogy szétbasztam a légkulccsal.....
valahol a simson klub oldalán van egy leirás a teljes szerelésröl
50, 51, vagy Star kellene?
Szerinted pofával akarom fújni?
Én azt szeretném ha valaki tudna nekem küldeni,keresni egy simson motorblokk szétszedéséröl egy képet! kösziii,
Ha ismernéd a kulcsoknál megadott értékeket az nem folytonos érték!
Ha a 130-140Nm re lehúzott kuplung v kislánckerék v nagylánckerék anyát lazítani akarod ami több éve rajta és még menetrögzitő is van meginditáshoz ennek többszöröse kell.

Ugyan ez a márka van 29+fá ért 1/2" ban de az csak 1356Nm
A robogóm trafoján a 15 ön a CDI től jövő fesz van-ez állitólag 2-300 volt?Ez jó neki?
Ráteszed a trafó 15-ös végére a jelvezetéket adsz neki 12 V-ot és kész!
Gipszkarton-csavarral szoktam kiszedni,ami hegyes...
De ez sem rossz..
http://zsiguli.hu/index.php?ac...
Ezt találtam róla eddig-Neked többet mond
Gondolom a megszakítóról van levéve és 5 V körüli feszültség egy feszültségosztóról.