Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

már elnézést hogy belepofátlankodom de a kis csövecskét flretolva a belső gyűrűre mért ütéssel ki lehet szedni csak körkörösen mert ha bele szorul akkor bassz van
az mz men ez a megoldás tökéletesen bevált
csak egy ötlet
hihi nem kell ám lehurrogni :D:D:D
Arra ügyelni kell piszkosul, ne a felnin fogj ívet ! ott az anya , bele a 12-es menetes szár, arra rá a test, majd bele a csapágyba , két heft , és meg van oldva.Gondolkodva és figyelve.
ez így van.........de azért érdekes arccal néznének rám a tulajok mikor egy drága gép felnijéhez közelítenék az elektródával ......otthon magamnak persze semmi gond ezzel
hegesztésre nem gondoltam......
azon agyaltam kikapom a golyóskosarat, kidobálom a golyókat aztán kiveszem a belső gyűrűt, aztán kiütöm a másik felét majd golyó vissza és ez is mehet ki
de hegeszteni gyorsabb
köszi!
Elég barbár megoldás, de biztosan nem versz szét semmit !
ez se rossz.......
A szimeringet vedd ki, és hegessz egy anyát a belső gyűrűbe, én M12-est szoktam , és belehúzni egy csőbe a piszkos csapágyat. Arra már úgy sincs szükség , és nem 30 000 !
annyit nem adok érte.. a 2 kerék negyedét éri
akkor marad a meggájver buhera
thx!
Szivesen!Majd ha megtalálod a hibát,irj pár sort!
Köszönöm szépen a segítséget! Most kitanulmányozom!
14 mega nagy ha nem tudod letölteni,szólj,OK.Valahogy akkor átküldöm.
http://nemesis.ee.teiath.gr/~e... innen töltsd le minden rajz leirás benn van angol ugyan de a rajzok érthetők,nincs benn terheléscsökkentő,hanem csak kombinált szabályzó!5e fordulaton 14V kell hogy legyen a feszültség,ha jó akkor lehet szerintem kontakthiba is-bekapcsolt fényszóróknál mérj mindent és jó műszerrel-próbáld meg hogy pörgetve a motort lassan fölfelé mennyi fesz van a fényszorokon?A leirásban megtalálod a rajzokon a végénél hogy hol kell mérni.Ez 98 as R1 -é.Remélem hasznát veszed.Üdv.
ezért kell a kihúzó.....egy közepes minőségű 30 rugó körül van...
Igen!
Az YZF es R1 ed van?
olyanom nincs.....
az a gáz hogy nem férni a csapágy pereméhez sehogy sem
mert ha az egyik kint van simám kiütöm a másikat, de a 2 csapágy között ott a kis csövecske aztán amiatt meghiúsul minden ütögetés
jahh, bocsi nem...
Nem! az elöti sima natur karbi
Srad?
Üdv! Segítséget kérnék , egy 95-ös 750-es gixerhez.A probléma az hogy 7000-ig pörög csak és onnantol semmi, nemrég szereltem össze és most valami bi-bi van a karbikkal!? könyen indul,7000-ig simán aztán mintha nem lenne tovább,a szerelés elött tökéletesen működött minden a karbikhoz nem nyultam csak a hengerröl lett leszerelve egyben aztán 2honap mulva vissza.Ha valakinek van valami tippje érdekelne.
sziasztok a motoromnál van az a gond h nincs alapjárat és hiába állítom az alapjárati és a levegő cssavart mintha ott se lenne semmi változás és a teljesítménye is vissza esett azota .kipucoltam a karbit utána a levegő szűrőt jóvolt 1 napig utána kezdte előről a bajokat van alapjárat csak nagyon rövid ideig kb 10 másodperc segítsetek légyszi kösz
A Hondákon meg sok más motortipusnál is ahol van a fejidom alatt van a feszültségszabályzó közelében.De majd nézek rajzot ha találok.
Azokat hol keressem?
belső csapágy kihúzóval, én legalábbis azzal szedem ki.....
kerékből a csapágyat hogy lehet kivenni?
némileg rozsdás meg sem moccan
valami olyan módszer kellene amitől a kerékagy egyben marad
köszi!