Szevasztok! Van egy kis probléma a motorommal, talán ti tudtok segíteni. Egy 99-es Yamaha R1-ről van szó. Az első lámpákból folyamatosan kiégnek az égők. A tompított is és a fényszóró is. Már legalább 3x cseréltem mind a kettő felébe kis idő leforgása alatt. Lemértem multiméterrel járó motornál 13,7-14 V-ot mutatott. Az elvileg nem túl sok. Amikor pl megyek vele és bekapcsolom a fényszórót akkor megugrik még a fordulatszámmérő is. Szerintetek mi lehet a probléma? Én egyszerűen nem jövök rá.
heló nekem a gondom az h nincs alapjárat és hiába csavarom állítom nincs alapjárat olyan mintha csavarse lenne meg se érzi h állítottam rajta.és a karbi tiszta.+ volt olyan gondom h összeraktam a karbi televolt a tank nem folyt rajta benzin a karbiba lehúztam a gumit folyt a benzin visszaraktam nem ! tudnátok segíteni h milehet a baj.köszi
Köszi a tanácsot Danistrom!
Bár a legutóbb mikor kivettük a gyertyákat a szerelővel megnéztük a szikrákat is és volt ,aztán kiégette a gyertyákat és ment megint de 12kilóméter után megint leállt 2 henger. Azért mondom neki hogy ha lehet mérje ki mert ha zárlatos vagy ilyesmi akkor azt biztos ki lehet szűrni.
És ami még érdekes, hogy ősszel még nem csinálta ezt több mint 100kmert motoroztam vele csak pár hete szarakodik.
Hello!
Nekem volt hasonló egy régi Suzukimon, ott a gyújtótekercs volt szakadt, hidegen valahogy még tudott érintkezni, bemelegedés után a szikra minimálisra csökkent, ill. eltűnt. Ha leállás után szép szikrád van, akkor nem szóltam.
Üdv mindenkinek!
Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 94-es cbr 600 f2es hondám ami nem működik úgy ahogy kellene.
A probléma, hogy nagyon rövid időn belül beköpi a gyertyát(kb10-15 km). Megvétel óta olaj(Repson race) + olajszűrő csere, légszűrőcsere, gyertyasor csere, karbitisztítás + szinkron, tanktisztítás és tankcsap gumimembrán csere ,mert elengedte a benzint.
Eredetileg sportlégszűrő volt benne de én simát vettem hozzá nem tudom ez lehet e probléma. A szerelő mondta , hogy elvileg tán nagyobb fúvóka van benne a sportlégszűrő miatt.
Ja és mivel még nincs rajta rendszám csak a közeli utcákban tudok vele menni amitől nem melegszik fel annyira mint huzamosabb tempónál de nem akarom elhinni , hogy ettől le kellene leállnia két hengernek menet közben majd be sem indulnia a motornak.
És minden hengerben 12-es kompresszió van mert azt is mértük a szerelővel.
bocs minden szöveg nélkül elment az üzi csak a vázszám van benne nehari ez a hülye gép még új ésmár majomkodik velem tudd ha csak egy alvázszámot kapsz akkor az én voltam sorry
Szerintem, ha már szétszeditek, cseréld ki a többi golyóscsapágyakat is.
A főtengelyen a két oldali golyóscsapágy, vagy a hajtókarcsapágy , esetleg a dugattyúcsapszeg csapágya? Szerintem nem olyan bonyolult szerkezet cseréljétek ki az összes kopó elemet.Csapágyanként 4-600 Ft-ot számolhatsz. Ha a hajtókarcsapágy ment tönkre, az több lesz.
Hellosztok! Csapágyas lett a Runner 50esem és azt szeretném kérdezni hoyg szerintetek mennyibe kerül megcsináltatni, és hogy csak a csapágyakat kell kicserélni vagy mást is? előre is köszi a válaszokat
Bár a legutóbb mikor kivettük a gyertyákat a szerelővel megnéztük a szikrákat is és volt ,aztán kiégette a gyertyákat és ment megint de 12kilóméter után megint leállt 2 henger. Azért mondom neki hogy ha lehet mérje ki mert ha zárlatos vagy ilyesmi akkor azt biztos ki lehet szűrni.
És ami még érdekes, hogy ősszel még nem csinálta ezt több mint 100kmert motoroztam vele csak pár hete szarakodik.
Nekem volt hasonló egy régi Suzukimon, ott a gyújtótekercs volt szakadt, hidegen valahogy még tudott érintkezni, bemelegedés után a szikra minimálisra csökkent, ill. eltűnt. Ha leállás után szép szikrád van, akkor nem szóltam.
Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 94-es cbr 600 f2es hondám ami nem működik úgy ahogy kellene.
A probléma, hogy nagyon rövid időn belül beköpi a gyertyát(kb10-15 km). Megvétel óta olaj(Repson race) + olajszűrő csere, légszűrőcsere, gyertyasor csere, karbitisztítás + szinkron, tanktisztítás és tankcsap gumimembrán csere ,mert elengedte a benzint.
Eredetileg sportlégszűrő volt benne de én simát vettem hozzá nem tudom ez lehet e probléma. A szerelő mondta , hogy elvileg tán nagyobb fúvóka van benne a sportlégszűrő miatt.
Ja és mivel még nincs rajta rendszám csak a közeli utcákban tudok vele menni amitől nem melegszik fel annyira mint huzamosabb tempónál de nem akarom elhinni , hogy ettől le kellene leállnia két hengernek menet közben majd be sem indulnia a motornak.
És minden hengerben 12-es kompresszió van mert azt is mértük a szerelővel.
Előre is köszönöm mindenkinek a válaszát!
Szívesen elmennék, ahogy befejeztem a felsőfokú szakképzésem.
A főtengelyen a két oldali golyóscsapágy, vagy a hajtókarcsapágy , esetleg a dugattyúcsapszeg csapágya? Szerintem nem olyan bonyolult szerkezet cseréljétek ki az összes kopó elemet.Csapágyanként 4-600 Ft-ot számolhatsz. Ha a hajtókarcsapágy ment tönkre, az több lesz.
remélem sikerül előre is nagyon köszönöm
ha lehet rendelés előtt egy árat mondanál