Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, köszi, pontosan erre! Voltam kinnt, de nem lettem okosabb. Hétvégén kimegyünk a másik 400-al, aztán addig pakolom át a dolgokat amíg nem ugrik. Ennek menni kell, 1éve szopok vele, most azt hittem tényleg jó lesz, erre ne... cry off
Erre a "vacakra" gondolsz jeladó alatt nem?
Ha lendkerék alatt generátor forgórészt értesz, ott nem láttam pici tekercset, sőt a kuplung felőli oldalon úgy nagyjából semmi vezetéket a tekercs 3fázisán kívül. Átellenben a deknibe van csavarozva egy jeladó, az a fordulatszámmérőé, két vezeték jön ki belőle és van rajt egy kiálló fém pöcök, test gondolom. Ennek kell lennie a gyujtás jeladónak is, de akkor normális hogy ellenállás mérhető rajta ezekszerint. Igazság szerint beleköszörült (rejtély hogyan) a fogaskerék ebbe a jeladóba, de csak a burkolat vékonyodott, a test pöcökhöz nem is ért hozzá. Köszi a segítséget, akkor bátran beteszem majd a haver alkatrészeit.
A gyujtásjeladó a lendkerék mellett egy pici tekercs , az nem lehet zárlatos. két vezeték jön ki belőle, ellenállását nem tudom mekkora.Cserénél baja nem lehet semminek .
Nem esik le, mire gondolsz jeladó-milyen ? Én a gyujtás jeladójára gondolok először . A trafót ki tudod próbálni otthon.
Szevasz Petro! Ma indulok a mocihoz ellenőrizni amiket tanácsoltál. Egy nagyon jó barátomnak az enyémmel megegyező típusú 400-asa van, arra gondoltam kölcsönkérem a szerveit és azokkal kisütöm hogy mi a hiba. Tehát gyujtásvezérlőt, trafóelektronikát, talán a jeleadót is, bár az lesz az utolsó mert ugye ahhoz bontani kell a bal felét --- nem szeretném. Ezzel kapcsolatban az a kérdésem hogy lehet-e baja a betett kölcsön alkatrészeknek? Mert azt nem szeretném, és ha igen akkor inkább más utat keresek.
A másik kérdésem a villannyal kapcsolatos, a jeladó (ami a bal felén van, ahol behajt az önindító) zárlatos. Ez mennyire normális? Mert ha nem... akkor nem keresem tovább a hibát.
Köszönöm az ötleteket, tanácsokat majd jelzek mire jutottam.
hát igen.....lehetőség van néhány......valamelyik csak jó lesz......
Meg kellene próbálni ráhegeszteni egy anyát, és úgy kihajtani! a hegesztéstől átmelegszik, majd ha lehűlt besprézni neki , és oda-vissza mozgatva kiszedni. Utána vegyél bele acél imbuszcsavart .
Na ja, próbálj meg először jóféle csavarlazítóval mint pl. a bondex-é egy kis áztatást és talán akkor kijön, de ha nem akkor marad a fúrás és ha tönkre menne a menet akkor a helicoil vagy hasonló menet javító....
Jó reggelt!
Tegnap beleszakítottam egy csavart a blokkba ami a hűtőventilátor burkolatát rögzíti, kb. 1 cm áll ki belőle de nagyon nehezen hozzáférhető helyen van. Átmenő menetes lyukban áll a csavar maradéka ezért is szorult és szakadt el mert valószínű bevitte a koszt. Hogyan lehetne kibányászni onnan a maradékot? Fúrjam ki és menetfúróval csináljak új menetet? Minden ötletet szívesen fogadok. Csináltam egy fotó bár nem lett túl jó de azért remélem látszik.
Mert te is olyan vagy, mint a mondásban, h néma gyereknek apja veri a faszát... Mert nem írod le, h egy cnc gépnek az alu tartókonzolját akarod hegeszteni(ahova kell a pontosság), vagy egy szar olajkartert(ahova nem kell a ponotsság)... És pont te szóltad le a Józsibát, azért szóltam én is be...
Na igen, nekem is legutolsó gumicserénél fordítva rakták be a hátsó kerékhez a távtartókat a szakműhelyben... Gratuláltam is nekik utána...
Csak nem értem amihez nem értesz mért szólsz bele?
Én se megyek okoskodni a pályázós topikba a helyes ívekről,mert meghagyom azoknak akik olyan köridőt mennek akár papucsban és pólóban is!10millás Dukival is mehet valaki 3perces köridőt!

"sufnibajnokról" meg annyit,hogy szereltem én már szépen csempézett szagműhely falai között gányolt járműt is.
Olyan műhelyfelszerelés nincs ami gondolkodik a szakember helyett.

További szép napot!
Nem, még olyat nem terveztem. Nem is szeretnék...
Sztem te nem egy blokkot tervezel... Ne vagy te Japán mérnök bazz...

Attól nem, de awi-val hegeszteni sem tudsz az is tuti...
Énsem...
Lezárva...
Te meg méreteztél/terveztél már valami hajtóművet?
Szerinted a blokkon lévő kb. közel 10furatnak milyen pontosan kell elhelyezkedni?

Attól még ha fehér köpenyben kezembe fogok majd egy szikét nem leszek sebész....

Vita lezárva!
A sufnibajnok megint dolgozik? Láttál már awit közelről? Mert én már hegesztettem alut is vele...
Ülj le egyes és gondolkozz.....
Ahhoz minek levenni az olajpumpát?
1szerűbb lenne, ha tolnál egy képet róla, és akkor meglesnénk...
Miért? A 4 hengert hengeszted egymás mellé?
Az már régen rossz, ha olyan pontosnak kell lennie a hegesztésnél. Abból inkább vegyél bontottat tesvérem...
Ne elmélkedj vazze! Ha nincs rés , kis szakaszos (6-8mm) varratdarabokkal hegessz , kézmeleg fölé a környezet nem melegedhet!Egy varrat , 5 perc várás.
akkor mégis a zsír a zsír
Zsírt a desznó tart az ólban a lánc gyűrűje meg tömít!
X -nél kisebb a súrlódási együttható ezért kevesebbet tankolsz a kúton és nem melegszik fel a lánc így több a zsír és lánc élettartama.
De a gyűrű egy dolog a szakító szilárdsággal kapcsolatos értékek megint más téma(folyáshatár,stb).Acél és acél illetve fa és fa közt is sok eltérés van.
Ha ilyen eccerű lenne....
Nekem is most kell hegeszteni a blokkon de én órákat elmélkedek azon,hogy hőháztartás szempontjából ne legyen deformáció.
0.01mm pontosaknak kell lenni a furatok helyeinek!
hali!úgy tudom az x jobban tartja a zsírt de lehet hogy nem jól tudom