Szia Tom! Nem biztos, hogy a fele feszültségen működni fog, és nem ismerem az áramfelvételét. Nézd meg gugliba, nem találsz-e valami,gyárit. Ha 12 Voltos a robesz,lehet van 40-50 mm átmérőjű is.
Szeva!
3/4" ? 1600Nm? Kicsit szerényebben barátom! Először is tisztáznod kellene magadban a meghúzási nyomatékokat! A kuplungagy-anyát 80-130Nm közötti nyomatékkal kell húzni általában, de van úgy hogy csak 70-nel! Nekem egy gumisműhelyből leselejtezett Mannesman légkulcsom van, 1/2"-os csatlakozással, és valami 400Nm körül tud húzni. De eddig minden csavar lejött vele.
Egy gyári kipufogót általában megismerni a kialakitásról, meg a belevésett gyári jelölésről. Az ilyen kipufogók le vannak fojtva, illetve ilyen kamrák vannak benne mint a képen. A sportkipufogók meg úgy épülnek fel, hogy perforált cső, és körbe gyapot, vagy egyéb hang elnyelő. Ennyit a kialakitásról. A Pörgés az más tészta, majd megmondják akik értik jobban a kétüteműt. Tudod mit, kérdezd meg a 2T vs 4T-ben, oda úgy is szakértők járnak
Üdv!Joszef az a gondom hogy fordulatmérőt szeretnék produkálni a robogómra és ezt szeretném egy LADA fordulatmérőmüszerrel megoldani-annak belső elektronikája van.Bontóba-máshol is olcson hozzá lehetne jutni.De a megtáplálását szzerinted honnan lenne érdemes levenni?Jeladó esetleg?Felét mutatná gondolom mint a rendes fordulat de az legyen a legkevesebb baj.Kösz előre is.
Egyik ismerősömnek van egy aprilia mx50-es motorja vett rá egy maszektól állítólah eredeti kipufogó első dobját ennyi van ráírva h aprilia B-1037 és ha ez van rajta nem pörög 6000 fölé. Nem tudjátok mi lehet a baja? Jah és ha öntöttünk bele benzint alig folyik át rajta szinte csak csepeg.
Használtam már pár tucat légkulcsot de eddig messzemenőkig a King Tony a legjobb, pedig volt a kezembe Metabo, Hans, Würth... de egyikse az a csúcs erősség
Csere elsősorban. Vagy készíteni egy próba kábelt , és biztit bele , vagy mikor alapjáraton beindítod , akkor gyorsan mérni. A generátor tekercse leéghet amiatt, hogy a gyárban valahol nem kapott elég lakkot , és a rezgéstől zárlatos lett. Vagy a fesz .szabályzótól .Vezetékzárlattól.
Kérném olyanok véleményét akik nemcsak fényképen láttak motort(pl. Lecsó mester)
váltó tengelyek végén(kuplung,kislánckerék,stb illetve főtengelyek végén esetleg kocsiknál szintén hasonló helyen lévő csavarok/anyák lazítására mi a minimum amit érdemes venni?
Két kiszemelt van:
egyik 3/4" 1300Nm másik 3/4" 1600Nm.
Örülnék ha márka,tipus,paraméter infokat kapnék ki mit használ akár magánban e-mailként is ha nem publikus a fórumon.
Helló urak ! Volna egy olyan kérdésem,van egyRGV250-es Suzukim,ami néha alapjáraton minden előjel nélkül megáll. Nem benzin téma és ami a legfurább,egy ideig nem is lehet beindítani. Aztán kicsit várok, és első mozdításra indul. Ezt néha naponta többször is megcsinálja,ami lámpánál különösen bosszantó,mármár ciki.
Sokak szerint nem a legjobb megoldás. Ha vállalna rá valaki garanciát akkor ez a megoldás is érdekelne, de az hogy megcsinálják, 3 hónap múlva meg megint így járok az nem valami nagy öröm lenne.
3/4" ? 1600Nm? Kicsit szerényebben barátom! Először is tisztáznod kellene magadban a meghúzási nyomatékokat! A kuplungagy-anyát 80-130Nm közötti nyomatékkal kell húzni általában, de van úgy hogy csak 70-nel! Nekem egy gumisműhelyből leselejtezett Mannesman légkulcsom van, 1/2"-os csatlakozással, és valami 400Nm körül tud húzni. De eddig minden csavar lejött vele.
Erre mit mondasz?
váltó tengelyek végén(kuplung,kislánckerék,stb illetve főtengelyek végén esetleg kocsiknál szintén hasonló helyen lévő csavarok/anyák lazítására mi a minimum amit érdemes venni?
Két kiszemelt van:
egyik 3/4" 1300Nm másik 3/4" 1600Nm.
Örülnék ha márka,tipus,paraméter infokat kapnék ki mit használ akár magánban e-mailként is ha nem publikus a fórumon.
Meg akár javaslatokat is hol vegyek légkulcsot.
Máshogy nem adta magát a rohadt disznó