Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bikakábel azt rá a kocsi aksit ha indul akkor igen.
üdv, elöfordulhat, de nem feltétlenül, az inditózás elég komoly áramfelvétellel jár
reggelt ...

ha önindítózás közben 10,68 V-ot mérek csak az akksin , akkor attól nem indul , igaz ?
cbr 900-asról van szó ...


kösz a válaszokat
Állj!

Laza a tárcsa ügyben:
Valóban gyárilag laza a fényképen láthaó cucc ( de pici tányérrugókkal kordában tartják a zörgést), de ha már zörög menet közben, akkor az nem jó. Versenyekre szoktak direkt ilyet csinálni, de az az élettartam rovására megy, mert a lötyögés kiveri a szegecs helyét, és egyre jobban lóg.

Nézesd meg hozzáértővel. Esetleg több szakival.
egyet értek,nekem van kawám is suzim is, sokszor az a gond h a tapasztalatok nem mindíg mérvadóak mert a többgazdás motoroknak az előéletét nem tudjuk (pl.: esés, vagy kóki szerelés) így nem biztos h mindig tipushibáról beszélhetünk!
köszi mindenkinek örök hálám jó éjt sziasztok
75e km gond nélkül nulla olajfogyasztás.
kapott 1kerót,ringet,alföldön nyélgáz hatodikban,hatból vissza három nesze nekem antihopping kuplung XD
Soroljam még?
Ehez képest amiket látok gixereken,téeleken....
Tény a 98as gixxer 750 erősebb,könyebb de ebből kifolyólag kevésbé stabilabb is a futómű,márpedig a fos utakra stabil gép kell ha már sajnos ilyenek a hazai utak.
Jó tipus hiba enyémnek is van(5apróbb) de melyik gépnek nincs...
Ricsi bontó
én kiváncsi vagyok a véleményedre!
Kakasdon nagy a választék szerintem a legjobb bontó de nem olcsó,viszont lehet alkudni.
Még ami jó:vecsés,csömör,lakihegy
Telszámokat fejből had ne,na húzok vissza WOWozni ha megy a tauri XDDD
Normál?
LOL :)))))))
Inkább nem fejtem ki véleményem,mert megint a téel tulajok letámadnak XDDDDDD
azt hiszem elkezdek vadászni egy másikat azért biztos ami biztos esetleg tudnátok egy jó bontó címet? nagyon szuper lenne
így van srad 750 köszönöm srácok szuper hogy mindig kapok szuper infókat hálás köszönetem mindenkinek
valószínű h valamilyen ok miatt cserélték az egyiket azért nem egyforma a kopás
Ha nincs hangja csak mozog előre-hátra egy kicsit az normál kopás,(ált.a nem lehet gyári szegecset kapni csak racingot ami annyiba kerül mint két jóállapotú bontott tárcsa),úgyhogy mehetsz nyugodtan mocizni . Ez a jelenség normál ennél a tip.(úgy látom SRAD 750, v. TL1000R)
igazából azért is ijedtem meg mert csak az egyik oldali mozog a másik felének semmi mozgása nincs
na jó lehet túlzásba estem az a laza olyan laza hogy tudom mozgatni ide oda 1 millát kb valószínű hogy kikopott a szegecs de az lehet valahol cseréltetni? mert a tárcsak viszont nem kopott még el nagyon legalább is nincs válla elnézést a helytelen beirásért
A szegecs azért van hogy minimális mozgása legyen a tárcsának,mivel nagy hőhatásnak van kitéve,de zörögnie nem szabad,ha még is zörög akkor a szegecsek kiverődtek(sok km)-csegecs csere,de inkább tárcsa(pl:bontott)!
Asszondja zörög
Te tudod de én meg pont lazán szeretném használni.
Szerinted ha nem lenne laza akkor hőtáguláskor nem vetemedne el egy egésznapos nyiltnap végén a ringen?
Sportmotor nem templomba járni való 50el ezért ilyenek a tárcsák.
Tény kérdés neked mi a laza de még kikopott szegecset nem láttam sportmocin.
Azért annyira nem nyugodnék meg,mert nem életszerű amit leírtál Nagy szakértő nem vagyok,de én tovább kérdezősködnék
Yamaha XTZ660(de jó a sima xt 600) első telójába milyen és mennyi olaj kell? sürgős lenne köszi.
köszi így már megnyugodtam kicsit bevallom aggódtam mi a szar lehet vele sajna ilyen téren nincs rutinom de jó pap is holtig tanul ma se keltem hiába köszönöm még 1x
Ne aggódj miatta, a szegecselt tárcsa ilyen...gyári új motorokon is lazán van illesztve. Sportmotorokon főleg.
sziasztok ismételten a segítségeteket szeretném kérni nem tudom mi a teendő ilyen esetben nagyon lazák a szegecsek a tárcsában zörög a tárcsa nem igazán szeretném így használni