Laza a tárcsa ügyben:
Valóban gyárilag laza a fényképen láthaó cucc ( de pici tányérrugókkal kordában tartják a zörgést), de ha már zörög menet közben, akkor az nem jó. Versenyekre szoktak direkt ilyet csinálni, de az az élettartam rovására megy, mert a lötyögés kiveri a szegecs helyét, és egyre jobban lóg.
egyet értek,nekem van kawám is suzim is, sokszor az a gond h a tapasztalatok nem mindíg mérvadóak mert a többgazdás motoroknak az előéletét nem tudjuk (pl.: esés, vagy kóki szerelés) így nem biztos h mindig tipushibáról beszélhetünk!
75e km gond nélkül nulla olajfogyasztás.
kapott 1kerót,ringet,alföldön nyélgáz hatodikban,hatból vissza három nesze nekem antihopping kuplung XD
Soroljam még?
Ehez képest amiket látok gixereken,téeleken....
Tény a 98as gixxer 750 erősebb,könyebb de ebből kifolyólag kevésbé stabilabb is a futómű,márpedig a fos utakra stabil gép kell ha már sajnos ilyenek a hazai utak.
Jó tipus hiba enyémnek is van(5apróbb) de melyik gépnek nincs...
Kakasdon nagy a választék szerintem a legjobb bontó de nem olcsó,viszont lehet alkudni.
Még ami jó:vecsés,csömör,lakihegy
Telszámokat fejből had ne,na húzok vissza WOWozni ha megy a tauri XDDD
Ha nincs hangja csak mozog előre-hátra egy kicsit az normál kopás,(ált.a nem lehet gyári szegecset kapni csak racingot ami annyiba kerül mint két jóállapotú bontott tárcsa),úgyhogy mehetsz nyugodtan mocizni . Ez a jelenség normál ennél a tip.(úgy látom SRAD 750, v. TL1000R)
na jó lehet túlzásba estem az a laza olyan laza hogy tudom mozgatni ide oda 1 millát kb valószínű hogy kikopott a szegecs de az lehet valahol cseréltetni? mert a tárcsak viszont nem kopott még el nagyon legalább is nincs válla elnézést a helytelen beirásért
A szegecs azért van hogy minimális mozgása legyen a tárcsának,mivel nagy hőhatásnak van kitéve,de zörögnie nem szabad,ha még is zörög akkor a szegecsek kiverődtek(sok km)-csegecs csere,de inkább tárcsa(pl:bontott)!
Te tudod de én meg pont lazán szeretném használni.
Szerinted ha nem lenne laza akkor hőtáguláskor nem vetemedne el egy egésznapos nyiltnap végén a ringen?
Sportmotor nem templomba járni való 50el ezért ilyenek a tárcsák.
Tény kérdés neked mi a laza de még kikopott szegecset nem láttam sportmocin.
köszi így már megnyugodtam kicsit bevallom aggódtam mi a szar lehet vele sajna ilyen téren nincs rutinom de jó pap is holtig tanul ma se keltem hiába köszönöm még 1x
sziasztok ismételten a segítségeteket szeretném kérni nem tudom mi a teendő ilyen esetben nagyon lazák a szegecsek a tárcsában zörög a tárcsa nem igazán szeretném így használni
ha önindítózás közben 10,68 V-ot mérek csak az akksin , akkor attól nem indul , igaz ?
cbr 900-asról van szó ...
kösz a válaszokat
Laza a tárcsa ügyben:
Valóban gyárilag laza a fényképen láthaó cucc ( de pici tányérrugókkal kordában tartják a zörgést), de ha már zörög menet közben, akkor az nem jó. Versenyekre szoktak direkt ilyet csinálni, de az az élettartam rovására megy, mert a lötyögés kiveri a szegecs helyét, és egyre jobban lóg.
Nézesd meg hozzáértővel. Esetleg több szakival.
kapott 1kerót,ringet,alföldön nyélgáz hatodikban,hatból vissza három nesze nekem antihopping kuplung XD
Soroljam még?
Ehez képest amiket látok gixereken,téeleken....
Tény a 98as gixxer 750 erősebb,könyebb de ebből kifolyólag kevésbé stabilabb is a futómű,márpedig a fos utakra stabil gép kell ha már sajnos ilyenek a hazai utak.
Jó tipus hiba enyémnek is van(5apróbb) de melyik gépnek nincs...
Még ami jó:vecsés,csömör,lakihegy
Telszámokat fejből had ne,na húzok vissza WOWozni ha megy a tauri XDDD
LOL :)))))))
Inkább nem fejtem ki véleményem,mert megint a téel tulajok letámadnak XDDDDDD
Szerinted ha nem lenne laza akkor hőtáguláskor nem vetemedne el egy egésznapos nyiltnap végén a ringen?
Sportmotor nem templomba járni való 50el ezért ilyenek a tárcsák.
Tény kérdés neked mi a laza de még kikopott szegecset nem láttam sportmocin.