Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akartam képeket csatolni, de cseszett feltölteni...
Én hőálló kenőzsírspray-jal szoktam befujni ezeket,meg a kipucsavarokat is-még a régi wartburgnál megszokottak szerint.
Köszi a választ, az a gond hogy én türelmetlen vagyok

Fél órás turkálás, és csak megtaláltam a hermetiket és már bekentem vele...100, hogy tömített lett, baltával kell levésni innentől.

A pakolás természetesen új.
na ez az hogy csak pöffen vagy 2öt ha ráhuzom a szivatót és ennyi csak teker az inditómotor valószinü nincs anyag valamirt de mért nincs ez itt a kérdés de holnap ismét szétszedem
Gondolom új a hengerfej tömítés,mert akkor semmivel nem kell bekenni az úgy van legyártva tömítő réteggel! Ha használtat akarsz visszarakni (amit nem javaslok) akkor simán kend be kenőzsirral vékonyan majd mehet fel!
induláskor megnéztem h jól ál e de jól ált! ettőlfügget lenül elgőrbült csak nem tom h miért.kérlek segítsetek
Ha jó helyen volt,akkor lehetetlen
sziasztok nekem segítség kéne abba h a motorom dob fékes és van egy vas ami fogja a dobféket és a teleszkóphoz van hozzá kötve és egy ugratásnál elgörbűlt az a vas ami a dob féket fogja.tudni szeretném h mié görbült el? ha a teleszkóppal együtt mozog!
Sziasztok,

Épp motorblokk összerakás közepén vagyok, illetve inkább a vége felé. (TZR125 (2T))

A hengerfejhez van egy fekete 3 lemezből összetűzött pakolás. Arra kell még kenni valamit, vagy csak azt kell betenni simán?
Régen volt hermeticünk valahol, de azt nem találom, és ma már nem lehet kapni.
Amit lehet kapni az egy szilikon alapú 300 fokig hóálló paszta, de azt ide kevésnek találom...

Köszi a segítséget.

Üdv.: Géza
Indítás módja: Szivatót ráhuzod kezed a kulcson, és indítasz! mikor beindult , ahogy pörög fel, lassan visszatolod a szivatót . Annak indulni kell!
Pedig valami ilyen lehet, mert kevés az anyag.
igen müködik a szivató is mind a 4 karbicseken
Nézd meg, hogy a szivatód működik-e ? Mert most téged szivat !
sziasztok.1kis segitséget kérnék.a gsxr em nem volt 2éve beinditva és hidegen nem akar indulni csak ha besprézek neki.melegen nagyon jól indul a karburétort már szét szedtem a fuvókákat kitakaritottam és semmi változás.99es évjárat még karbis.ha valaki tudna tanácsot adni hálás lennék mert ha elmegyek turázni ciki hogy sprével inditom.
Van nívó ellenőrzési lehetőséged?
üzifalon van kint egy kérdés ide vagy oda dobhatnátok egy választ köszöntem
Látod, így lesz a motortulajdonosból, motoros! Lassan lassan.
beindult ....

4 új gyertyával ....

kösz a válaszokat ....
az aksi jó , mert utána beindult vele a yamaha R6 is , pedig már fél éve áll ....
Helló lenne egy kérdésem nem tudom ki tudna segíteni hogy milyen gyertyákat vegyek a mocimba egy kawasaki gpz400rbe.
Rendben!Azért lett volna jó a reflektorizzós módszer, mert ha a reflektorizzóval 12 V alá csökken a feszültség, akkor az akku cellazárlatos .
nincs rajta lámpa

megbikázom szerintem ...
Előfordul h nem indul mert ha bizonyos feszültség alá csökken indítózás alatt akkor már nem ad szikrát a gyertya, tapasztalatom szerint a 11,5 alatti feszültségnél már jelentkezett ez a jelenség indítózásnál ,próbálkozz bikával ha ígyse jó akkor nem aksi,vagy csak televerte magát benzinnel ,ilyenkor várni kell(szellőztetni)!
Ha van, akkor fogadd meg a Kawabiciklis tanácsát!
Mennyit mérsz akkor amikor csak a reflektor van rajta?
ennyi