Hali!
Lenne egy visszatérő problémám 2 robogóval kapcsolatban.
Mind a 2nél ugyan az a tünet húzatás közben egy kis idő után elkezd fulladni de ha vissza engedem a gázt jár alapjáraton és ha újra koppolom csak fullad, olyan mintha nem kapna rendesen benzint. De megnéztem a karbit tiszta, és van benne benzin. Próbáltam külön tartályról benzint adni neki de ugyan ez a helyzet.
Hátha találkozott valaki ezzel a tünettel.
A robogók típusa: Peugeot Vivacity, Beta?
Vitya! Jó közelről nézd meg a nívó ablakod,kb a kör felső harmadában van két pici alig látható kis jelzés! Na az a MAX,annál több akkor legyen benne,ha egykeréken eltudsz váltani legalább 3.-ig,de ha kétkeréken közlekedsz,vagy csak emelgeted az elejét akkor így a jó!
Sziasztok!
Kawa ZX12R Topicban beszéltük az olajtémát.......Olaj mennyiségével lennék bajban. A motorblokk oldalára 2,8 liter van írva szűrővel együtt, viszont 3,6 literes az olajteknő. Előző alkalommal 3,4 litert töltöttem bele, viszont mondták, hogy a 2,8 a "betölthető" mennyiség. Más viszont teletöltötte. Mostani olajcserénél 2,8-at raktam bele, megtöltés után el is érte a max szintet. Viszont indítás után 5-6 mp-re el is tűnt az összes a szintjelző ablakról. 1 óra állás után a felére ment vissza motortartó bakon, oldal sztenderdre rakva viszont 0. A gépkönyv mennyiséget nem jelöl meg, csak a min és max közé...... computer nem írja ki, hogy kevés lenne, de inkább megkérdem ezt a hülyeséget és kapjak biztos választ, minthogy valamit elb@sszak.
Ok!jÓ HOGY MEGLETT A HIBA!(Fene ezt a Caps ot.) Kontakthibáknál állandóan változik a rákerülő feszültség,még ivhuzás is jelentkezhet.Ezt az égők nem birják-akkor nálad is ez volt.Ha nem egyforma a két feszültség jobb és bal oldalon-lehet még érintkezési probléma az alacsonyabb fesz körben vagy a vezeték átmérője kisebb-igy ellenállása nagyobb de akkor melegedni is kellene neki.Az égők egyformák?wattra?A rajz szerint kövesd visszafelé az égőtől, hogy a kisebb feszültség honnantol van?Na ott lesz a hiba.Lehet kapcsolo,stb-majd meglátod.Sok sikert
Nem mindegyik motornál bár én a kerekekbe 2 Z-t teszek. Sajnos ahol porvédőt alkalmaznak onnan szeretik kihagyni, de mivel porvédő párezer alatt meghal és szétmegy a csapágy is, a 2 Z pedig ellenáll továbbra is.
rozsdás anyákat hegesztettem a csapágy belső részébe aztán kiütöttem egy köracéllal
a copi részlegnél simán szétszakadt a csapágy a hegesztés mellett, ott kénytelen voltam a köracélt körbevarrni....
amúgy a kerékcsapágynál nem full porvédőset szoktak betenni?
mert ezek hitvány porvédő nélküliek voltak
eddig mindig porvédősöket alkalmaztam...
tomiuj51! Úgy néz ki megvan a hiba! Egyszerűen csak kontakthiba van az izzókra menő csatlakozóknál. Már elég szarok benne a tűzősaruk. Mint kiderült az R1-nél mind a kettő felén világítania kell a tompítottnak. Eddig csak az egyik világított. Most picit megpucolgattam most világít mind a kettő. A sarukat viszont majd ki kell cserélnem mindenképpen.
Annyi van még, hogy a jobbfelén járó motornál lemértem ott 13.8V van. A bal felén viszont csak éppenhogy 12V. Nem tudom ez egészséges e. Ez csak a fényszórónál van így. A tompítottnál megvan mind a kettő oldalon a 13.8V.
Köszönöm! Elolvastam. Tanulság: A baj akkor is bejöhet ha nem keressük. Egy kavics , egy pillanatnyi figyelemkihagyás, az úton maradt téli sikosságmentesítő kavicsszórásból ottmaradt splitter ! Jobbulást a gyereknek !
Egyelőre ennyit tudok, ami itt van. Most meg várjuk tutis mester szavait, hátha Laca felébredt, és elmesélte, hogy mi történt.
Amúgy meg... Én feltétlenül elhiszem az elméleti motorosoktatóm szavait: Mindig tud a közlekedés új helyzetet mutatni, ezáltal midnig tud az ember újat tanulni! Az okos a maga hibájából tanul, a bölcs másokéból is.
Na ebben van nagy igazság!...
Én ugyan semmit... Illetve... Elképedtem, amikor felismertem a cimborát, hogy kórházban, van, meg effélék...
tutis
[31052] tegnap 22:29
Üdv mindenkinek. Most értünk haza a kórházból. Sajnos Laca nem néz ki fényesen. Altatásban van. Kulcscsont-törés, csuklótörés, zúzódások mindenhol. Mellkasa bevérzett, be van csövezve, azon át távozik a vér. Katéter, infúzió, stb.. Gerince megsérült de még nem tudni milyen mértékben, a holnapi röntgen árulja majd el. Fején is van sérülés. Szar így látni, a család maga alatt van. A baleset körülményei tisztázatlanok, majd ha pár nap múlva eszméleténél lesz majd elmeséli. Köszönöm mindenkinek a nevében jókivánságokat.
tutis
[31144] ma 07:53
Sziasztok!
Laca felébredt az altatásból, most indulunk be a kórházba. Majd jelentek a pontos állapotáról.
Aki tud segíteni nekem kicsit, tegye meg. Motor bal oldalán lévő alkatrészek kellenének, aki lát és hall bármiről bontóban, újonnan stb, nyomja nekem az infókat a tutiskukacfreemail.hura.
Domino, neked a segítségedet megint igénybe venném ha nem gáz, e-bay rendelés ügyében..
Suzuki GSX-R600 K8, sárga színű sportmotorra keresek bal oldali alkatrészeket! Erre a sportmotorra kellene...
Aki tud valamit, akár bontóból, újonnan, barátoktól, kérem küldjön üzenetet az e-mail címemre!
simsonból még ki is lehetett fingani a csapágyat mz sem sokkal keményebb......
ebbe meg be van rohadva a csapágy rendesen állt az eresz alatt vagy 5 évet...
de majd kihegesztem ügyesen
Lenne egy visszatérő problémám 2 robogóval kapcsolatban.
Mind a 2nél ugyan az a tünet húzatás közben egy kis idő után elkezd fulladni de ha vissza engedem a gázt jár alapjáraton és ha újra koppolom csak fullad, olyan mintha nem kapna rendesen benzint. De megnéztem a karbit tiszta, és van benne benzin. Próbáltam külön tartályról benzint adni neki de ugyan ez a helyzet.
Hátha találkozott valaki ezzel a tünettel.
A robogók típusa: Peugeot Vivacity, Beta?