Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Lenne egy visszatérő problémám 2 robogóval kapcsolatban.
Mind a 2nél ugyan az a tünet húzatás közben egy kis idő után elkezd fulladni de ha vissza engedem a gázt jár alapjáraton és ha újra koppolom csak fullad, olyan mintha nem kapna rendesen benzint. De megnéztem a karbit tiszta, és van benne benzin. Próbáltam külön tartályról benzint adni neki de ugyan ez a helyzet.
Hátha találkozott valaki ezzel a tünettel.
A robogók típusa: Peugeot Vivacity, Beta?
Vitya! Jó közelről nézd meg a nívó ablakod,kb a kör felső harmadában van két pici alig látható kis jelzés! Na az a MAX,annál több akkor legyen benne,ha egykeréken eltudsz váltani legalább 3.-ig,de ha kétkeréken közlekedsz,vagy csak emelgeted az elejét akkor így a jó!
a gyári honda feszítő 24e körül van azzal jársz a legjobban, mert van rá fél év gari is...ami a 600f feszítőjénél sokszor jól jön
Tehát akkor így faja Azért viszek magammal az első pár útra olajat........
Nem járó motornál,függőleges,ill vízszintes helyzetben min és max közt
Sziasztok!
Kawa ZX12R Topicban beszéltük az olajtémát.......Olaj mennyiségével lennék bajban. A motorblokk oldalára 2,8 liter van írva szűrővel együtt, viszont 3,6 literes az olajteknő. Előző alkalommal 3,4 litert töltöttem bele, viszont mondták, hogy a 2,8 a "betölthető" mennyiség. Más viszont teletöltötte. Mostani olajcserénél 2,8-at raktam bele, megtöltés után el is érte a max szintet. Viszont indítás után 5-6 mp-re el is tűnt az összes a szintjelző ablakról. 1 óra állás után a felére ment vissza motortartó bakon, oldal sztenderdre rakva viszont 0. A gépkönyv mennyiséget nem jelöl meg, csak a min és max közé...... computer nem írja ki, hogy kevés lenne, de inkább megkérdem ezt a hülyeséget és kapjak biztos választ, minthogy valamit elb@sszak.
Ü.a. rendszer tisztítás oszt Góóó!
Ok!jÓ HOGY MEGLETT A HIBA!(Fene ezt a Caps ot.) Kontakthibáknál állandóan változik a rákerülő feszültség,még ivhuzás is jelentkezhet.Ezt az égők nem birják-akkor nálad is ez volt.Ha nem egyforma a két feszültség jobb és bal oldalon-lehet még érintkezési probléma az alacsonyabb fesz körben vagy a vezeték átmérője kisebb-igy ellenállása nagyobb de akkor melegedni is kellene neki.Az égők egyformák?wattra?A rajz szerint kövesd visszafelé az égőtől, hogy a kisebb feszültség honnantol van?Na ott lesz a hiba.Lehet kapcsolo,stb-majd meglátod.Sok sikert
Nem mindegyik motornál bár én a kerekekbe 2 Z-t teszek. Sajnos ahol porvédőt alkalmaznak onnan szeretik kihagyni, de mivel porvédő párezer alatt meghal és szétmegy a csapágy is, a 2 Z pedig ellenáll továbbra is.
sziasztok cbr 600f4 hez keresek vez feszitöt hol tudnék jo áron venni elöre is köszi
rozsdás anyákat hegesztettem a csapágy belső részébe aztán kiütöttem egy köracéllal
a copi részlegnél simán szétszakadt a csapágy a hegesztés mellett, ott kénytelen voltam a köracélt körbevarrni....

amúgy a kerékcsapágynál nem full porvédőset szoktak betenni?
mert ezek hitvány porvédő nélküliek voltak
eddig mindig porvédősöket alkalmaztam...
És milyen módszerrel jött össze?
tomiuj51! Úgy néz ki megvan a hiba! Egyszerűen csak kontakthiba van az izzókra menő csatlakozóknál. Már elég szarok benne a tűzősaruk. Mint kiderült az R1-nél mind a kettő felén világítania kell a tompítottnak. Eddig csak az egyik világított. Most picit megpucolgattam most világít mind a kettő. A sarukat viszont majd ki kell cserélnem mindenképpen.
Annyi van még, hogy a jobbfelén járó motornál lemértem ott 13.8V van. A bal felén viszont csak éppenhogy 12V. Nem tudom ez egészséges e. Ez csak a fényszórónál van így. A tompítottnál megvan mind a kettő oldalon a 13.8V.
sikerült kipiszkálni
a 3 párból 2 kijött viszonylag könnyen de a 3. az copi volt
de elmúlt mint minden
hello
fél évet állt az 50-es motor azelőtt működött most nem
vkinek tippje h mi a baja?
Köszönöm! Elolvastam. Tanulság: A baj akkor is bejöhet ha nem keressük. Egy kavics , egy pillanatnyi figyelemkihagyás, az úton maradt téli sikosságmentesítő kavicsszórásból ottmaradt splitter ! Jobbulást a gyereknek !
Egyelőre ennyit tudok, ami itt van. Most meg várjuk tutis mester szavait, hátha Laca felébredt, és elmesélte, hogy mi történt.
Amúgy meg... Én feltétlenül elhiszem az elméleti motorosoktatóm szavait: Mindig tud a közlekedés új helyzetet mutatni, ezáltal midnig tud az ember újat tanulni! Az okos a maga hibájából tanul, a bölcs másokéból is.
Na ebben van nagy igazság!...
Majd érdeklődd meg mit tett, hogy elqrta, abból lehet tanulni !
Én ugyan semmit... Illetve... Elképedtem, amikor felismertem a cimborát, hogy kórházban, van, meg effélék...

tutis
[31052] tegnap 22:29
Üdv mindenkinek. Most értünk haza a kórházból. Sajnos Laca nem néz ki fényesen. Altatásban van. Kulcscsont-törés, csuklótörés, zúzódások mindenhol. Mellkasa bevérzett, be van csövezve, azon át távozik a vér. Katéter, infúzió, stb.. Gerince megsérült de még nem tudni milyen mértékben, a holnapi röntgen árulja majd el. Fején is van sérülés. Szar így látni, a család maga alatt van. A baleset körülményei tisztázatlanok, majd ha pár nap múlva eszméleténél lesz majd elmeséli. Köszönöm mindenkinek a nevében jókivánságokat.

tutis
[31144] ma 07:53
Sziasztok!

Laca felébredt az altatásból, most indulunk be a kórházba. Majd jelentek a pontos állapotáról.
Aki tud segíteni nekem kicsit, tegye meg. Motor bal oldalán lévő alkatrészek kellenének, aki lát és hall bármiről bontóban, újonnan stb, nyomja nekem az infókat a tutiskukacfreemail.hura.
Domino, neked a segítségedet megint igénybe venném ha nem gáz, e-bay rendelés ügyében..

Na, hát ennyi...
Minden ötletet szivesen veszünk, a jó pap holtig tolja a papnét!
Valld be igaz lelkedre mit tettél? beismerés enyhítő körülmény.
Csáó!

Suzuki GSX-R600 K8, sárga színű sportmotorra keresek bal oldali alkatrészeket! Erre a sportmotorra kellene...
Aki tud valamit, akár bontóból, újonnan, barátoktól, kérem küldjön üzenetet az e-mail címemre!
simsonból még ki is lehetett fingani a csapágyat mz sem sokkal keményebb......
ebbe meg be van rohadva a csapágy rendesen állt az eresz alatt vagy 5 évet...
de majd kihegesztem ügyesen