Kis segítséget kérnék!Most raktam össze egy törött gsx-r 750 sradot és a műszerfalon egy piros led világít és ír egy F1-et is!Olajnyomást mértem,gomba jó és a vízgomba is jó Ha tudtok valami okosságot,ne tartsátok magatokba!
Helló! Azt szeretném kérdezni hogy az Aprilia tuono 50 es motoromhoz hová kössem a ledeket? a gyujtáshoz szokták vagy az akumlátorhoz?
én az aksinál próbáltam de gyengén világítanak!
de kis keresztmeccetű vezetéket használok!
Nem kell megijedni nincsen semmi baj. SOHA NE HAGYD BENNE A KULCSOT! Ennyit ki kell bírnia. De soha ne használd max.fordulaton. Azért van akkora teljesítmény tartalék, hogy az élettartam 5-6%ban használod max fordulat közelében. A lényeget a többiek jól leírták. Azért nem írtam.
Tiszteletem Józsi bácsi!
Lentebb leírtam a tegnapi incidenst, ami történt a motormmal... Lett a motornak valamilyen károsodása, számolhatok fogyasztás-növeléssel, és teljesítmény-csökkenéssel?
Beszereled az egyiket, majd használod. Amikor elkopott beszereled a másikat . Néhány év és tudni fogod. Ne kérdezz ilyeneket ! ne vegyél Kínait, ne vedd a legolcsóbbat, a többi egykutya. Bóvlit senki nem gyárt, mert akkor csak tőle nem fognak venni egy idő után. Sokkal több múlik a kezelésen olajozáson .
Ha összejövök néha egy társasággal, legyen az bármilyen okból is kulcs a zsebben. Akartak már menni vele részegen is, volt akinek kérdés nélkül elvitték a motorját egy körre mert benne hagyta a kulcsot. Szóval...
Le a fene essen bele... Rácsutkázta, egy tizedpillanatig tiltott, és már engedte is el a gázt. Pfú, de idegesítő. Vigyázoka vasra, egy hülye meg szétbarmolja...
Srácok, lenne egy fontos kérdésem... Tegnap este megálltam a haveroknál a dabasi Szent István téren, aztán ott beszélgettünk jó sokáig... És az egyik srác meg beindította a motorom, csak úgy, és 37°C-os víznél egy pillanatig tiltásig forgatta a gépet. Kérdésem az, hogy lett így valami károsodása a gépnek?
Faszom verjem bele, az ember már a saját haverjaiban se nagyon bízhat... Na most már az ujjamra fűzöm a kulcsot, még ha csak 5 másodpercre megyek el a motortól.
Ha csak sima vészvillogót akarsz, és menet közben használod, akkor nem kell semmi relé.Kell egy kapcsoló arra , hogy a két oldalt összekösse , és lehetőleg olyan ami világít , jelzi, hogy a vészvillogó mód be van kapcsolva.
Sajnáljuk, a keresett oldal nem található vagy nem létezik.
én az aksinál próbáltam de gyengén világítanak!
de kis keresztmeccetű vezetéket használok!
Megnyugodtam most már végleg Köszönöm mindenkinek!
Lentebb leírtam a tegnapi incidenst, ami történt a motormmal... Lett a motornak valamilyen károsodása, számolhatok fogyasztás-növeléssel, és teljesítmény-csökkenéssel?
Tudja valaki hogy ezek között van e különbség? Vagy csak a csomagolás más?
Srácok, lenne egy fontos kérdésem... Tegnap este megálltam a haveroknál a dabasi Szent István téren, aztán ott beszélgettünk jó sokáig... És az egyik srác meg beindította a motorom, csak úgy, és 37°C-os víznél egy pillanatig tiltásig forgatta a gépet. Kérdésem az, hogy lett így valami károsodása a gépnek?
Faszom verjem bele, az ember már a saját haverjaiban se nagyon bízhat... Na most már az ujjamra fűzöm a kulcsot, még ha csak 5 másodpercre megyek el a motortól.