Ne vedd le a sarukat! Úgy mérd ahogy van! Beindítod és kész! Rámérsz az akkura működő motornál! Alapjárat felett 14,4 V fölé nem mehet!De alá sem nagyon! Egy a lényeg 12 V felett legyen! Ha indítózás közben méred akkor nem mehet a kapocsfeszültség 10 V alá!
Sziasztok. Ma nem indult a gépem ugy tünt az akksi kakilta össze magát. Hogyan tudom szerintetek hogy kap-e a motor felől tőltést?
Válaszokat előre is köszönöm.
Háttööö...izé, hajólemléxem yamaháról van szó, nem is akarj olajnyomáslámpát, merthogy nincsen nekije. Olajszint kapscolója van, ami nem fog világítani, csak ha leengeded az olajat. Úgy kontrollálja a lámpát, hogy indítózáskor áramot ad neki...
holnap széttúrom az alját is
gondolom pár relé azokhoz van hogy ne indítson sebességben meg kitámasztó állítsa le stb
na ezeket úgysem kötözgetem vissza, mert most indít minden helyzetben
egyedül az olajnyomás lámpa nem ég, csak akkor ha pánik gommbal indítóznám.....
sziasztok nekem egy honda mtx 80 nak vagyok büszke gazdája cssak az az egy gondom van vele h nem világítanak a lámpák pedig tegnap működtek ma meg allig világított.és a dinamóra van kötve.szal abba kéne segíteni h lehetne megcsinálni h világítsanak a dinamónál mit hova kell kötni?
Jó napot urak ki találkozott már Fz-1-nél olyasmivel hogy a Hátsó lengőkar jobbra balra kb1mm-t csúszkál és közép állványon mikor a kerék lóg akkor is kottyanik fel-le. mi a teendő gondolom szétszed megnéz mi kopott el aztán csere. Ha valaki tud bővebbet köszi
Fogsz egy A0 -ás müszaki rajzlapot. Arra lerajzolod mi hová megy jelenleg . Aztán elküldöd, és akkor ESETLEG meg tudom mondani mit hova. Villanyt távba nem lehet szerelni.
jaaaaaaaaa rajzból könnyű
ehhez nincs rajz
beszereztem egy hasonló típust az meg egész más
pl a benzinpumpa volt az első amit kiszúrtam ami nekem nincs rajta.....és sokan mások
szineket nézegettem a reléken de olyan kombinációban nincs
erről semmi info?
a blokk aljából jönnek ki a vezetékek, most lemostam, holnap szétszedem
csak körvonalakba mik lehetnek ezek a relék?
tuti nem nehezéknek tették bele a japók, mert japó relé mind
de az is biztos valami őstermelő nyúlkált bele a sárga-zöld szigszalaggal......
meg aztán ami relén 2 meg 3 vezeték van bekötve azt gondolom nem rendeltetésszerűen használták eddig
Sziasztok!
Van egy kis probléma a motorommal, segítséget szeretnék kérni.
EgyYamaha srx 250 típusú motorról van szó, 1984-es.
Olyan problémám van, hogy a motor magasabb sebességi fokozatokban (3.-tól felfelé), nagyobb fordulatszámon (akár már 5 ezertől) nem akar tovább pörögni, és rángat. ( kb 9-10 ezer-ig kellene neki forognia)
A Karbit kitisztítottam, cseréltem levegőszűrőt és gyertyát is.
Volt e valakinek hasonló problémája? Mit nézzek meg rajta hova nyúljak? Mi lehet a problémája?
Esetleg gyújtás oldalon vannak problémák? CDI gyújtása van. Esetleg valaki nem tudja kb., hogy egy 1 hengeres motornak, a cdi gyújtás trafójának, mekkora primer és a szekunder oldali ellenállása?
Válaszokat előre is köszönöm!
Köszi a gyors választ mindenkitől!
Remélem nem lesz nagy baja... 7végén ha minden jól megy bemegyek csabára a suzkiba és mondom nekik h olvassák ki a hibát..... akkor minden kiderül remélem
Akkor lengőkar ki, és megles, h mi a gond.
Válaszokat előre is köszönöm.
De 46X-es.
gondolom pár relé azokhoz van hogy ne indítson sebességben meg kitámasztó állítsa le stb
na ezeket úgysem kötözgetem vissza, mert most indít minden helyzetben
egyedül az olajnyomás lámpa nem ég, csak akkor ha pánik gommbal indítóznám.....
ehhez nincs rajz
beszereztem egy hasonló típust az meg egész más
pl a benzinpumpa volt az első amit kiszúrtam ami nekem nincs rajta.....és sokan mások
szineket nézegettem a reléken de olyan kombinációban nincs
a blokk aljából jönnek ki a vezetékek, most lemostam, holnap szétszedem
csak körvonalakba mik lehetnek ezek a relék?
tuti nem nehezéknek tették bele a japók, mert japó relé mind
de az is biztos valami őstermelő nyúlkált bele a sárga-zöld szigszalaggal......
meg aztán ami relén 2 meg 3 vezeték van bekötve azt gondolom nem rendeltetésszerűen használták eddig
Van egy kis probléma a motorommal, segítséget szeretnék kérni.
EgyYamaha srx 250 típusú motorról van szó, 1984-es.
Olyan problémám van, hogy a motor magasabb sebességi fokozatokban (3.-tól felfelé), nagyobb fordulatszámon (akár már 5 ezertől) nem akar tovább pörögni, és rángat. ( kb 9-10 ezer-ig kellene neki forognia)
A Karbit kitisztítottam, cseréltem levegőszűrőt és gyertyát is.
Volt e valakinek hasonló problémája? Mit nézzek meg rajta hova nyúljak? Mi lehet a problémája?
Esetleg gyújtás oldalon vannak problémák? CDI gyújtása van. Esetleg valaki nem tudja kb., hogy egy 1 hengeres motornak, a cdi gyújtás trafójának, mekkora primer és a szekunder oldali ellenállása?
Válaszokat előre is köszönöm!
Remélem nem lesz nagy baja... 7végén ha minden jól megy bemegyek csabára a suzkiba és mondom nekik h olvassák ki a hibát..... akkor minden kiderül remélem