Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogyha a motrom(honda cbf 125) néha ránt egyet úgy mintha levenném a gázt róla de csak 1 másodpercnyi ideig csinálja ezt akkor annak mi lehet az oka?Esetleg valami komolyabb vagy csak rossz minőségű a benzin? Egyébként a motrohibátlanul működik nincs rossz hangja nem eszi az olajat a fogyasztás is átlagos az alapjárat is tökéletes csak néha ránt egyet. Remélem tudtok segíteni és előre is köszi
Nekem meg Neked igen!
Szia Józsibátyám! Kimérni? Miért, az tök 1szerű...
Szia Oszi ! Én nem javaslom, hogy nekilásson.
Nem azt mondták, hanem, h ki tudod mérni a generátor tekercseket... A 3 vezetéket mérd össze 1mással, és ha valahol szakadásod van akkor rossz a generátor. Ha vezet minden irányba akkor a generátor jó...
"Miért akarod szétszedni? Mérd ki ! Meg tudod mérni, nincs-e szakadás a tekercselésben. Meg lehet mérni, ad-e le váltóáramot, és akkor kiderül hogy a generátor, vagy a feszültségszabályzó a hibás."
Én írtam neked, de ha ennyire nem értesz hozzá szólj valamelyik elektromossághoz értő haverodnak mielőtt kárt csinálsz!
Köszi! Valaki mondta hogy előbb nézzem meg a feszabájzót,honnan tudom hogy jó-e
Köszi a választ.De szerinted is szétkell húzni a blokkot?
A léptetővilla már egy okozat, és nem az ok. Többnyire a fogaskerekek kapcsolókörmei gömbölyödnek le, és ekkor adja be a léptetővilla a kulcsot. Kawánál még lehet a kukactengely is, feltétlenül meg kell nézni.
Két fogaskerék meg egy léptető azért nem olyan nagy összeg, hogy bontott váltó megérje.
Persze kinek milyen forrás áll rendelkezésére....
Sok szerencsét.
Kb. 40 féle hibát jelenthet. Ki kell olvasni. Mikori? Mert csak a fiatalabbak mentik el az agyukba.
Bp. Angol utcához közel vagy?
szia igy én is jártam a gixi vel sajna nekem is bejött az F1 verzió de azóta letekertem vagy 1500 at és azóta semmi több mindenkit kérdeztem csak azt a választ kaptam rá kell dugni a gépet sajna ezt csak szerviz mondja meg mert több oka is lehet az első amit nekem mondtak hogy piszkos az injektor vegyek bele tisztitó folyadékot az rendbe teszi valószinű nem volt jó az benzin ellátása azért jelzett hibát hogy ebböl mi az igaz kitudja
Hello mindenki!
Tudna nekem segíteni valaki abban hogy mit jelent az F1 hibakód(gsxr 600 k4). Ma amikor motoroztam kb 200nál egyszercsak megállt a motor az olajnyomás lámpa elkezdett villogni és az F1 hibakódot írta ki Megálltam, gyújtás lekapcs, gyújtás vissza, és indult is.... Mi lehet a baj? Azóta mentem már vele kb 80 km-t és semmi gáz, mondjuk annyi hogy mintha 6.ba 13ezer felett nagyon lassan megy fel a fordulat. Köszi előre is a segítséget
egy 46x-es 88as fz400at tennék rendbe
eljutottam a végéhez.....
ott van egy halom relé összepakolva legumizva
de egyikbe sem megy/jön 4 vezeték
el vannak darabolva
ezek a kütyük mire valóak?
volt egy 6 lábú az a henger felé vezetett 2 vezetéket ami végén 2 dugó volt de csak voltak, sehová sem lehetett dugni őket
szóval ezek mire valóak? esetleg valami hiányozhat a gépből és azért lettek kivagdosva a vezetékek?
Na igen, akkor már gatya lenne neki. Hidegen rakd oda a kezed a leömlőhöz, h érzed-e, h kifúj...
Köszi a választ.Szerinted az egész blokkot szétkell szedni?
Ez még nem kazettás mint az újabbak!
olasz84 én is ezt hittem mert csak a 2-est dobálta néha a gixi ,mikor szétbontottam akkor láttam hogy a kapcsolókörmök vannak megkopva. A léptetővilláknak semmi baja nem volt. Bontóból másik váltó a legolcsóbb megoldás, és össze kell párosítani a legjobb fogaskerekeket. Sajnos a kapcsolókörmök minden erősebb bringánál tönkremennek idővel.
Vezérműláncba 3000km van szóval az nem, viszont rézalátéteket nem cseréltem. Remélem tényleg csak az lesz, bár szerintem ha vezérlés el lenne cseszve akkor nem csak egy henger zörögne és pillanatokon belül szétverné a dugattyú a szelepeket. Köszi a segítséget!
ITT A KÉP
Hát így egy hang alapján sokminden lehet. Lehet tényleg kifúj valahol mert elvileg a kipufogó leömlőknél, cserélni kéne a réz vagy bronz alátéteket, amikor felrakod. próbáld meg kézzel átforgatni a főtengelyt, ha beleérne, akkor hallanád akkor is. Vezműlánc nem lehet? 1 kompressziómérést csinálhatnál a hengerekben...
Persze. Nem először csináltam meg rajta, kézikönyv alapján állítottam ba. Mentem vele kb 20 kilómétert. Teljesítménnyel nincs gond, megy mind a 4 henger (ellenőriztem). Van ötleted?
Miért akarod szétszedni? Mérd ki ! Meg tudod mérni, nincs-e szakadás a tekercselésben. Meg lehet mérni, ad-e le váltóáramot, és akkor kiderül hogy a generátor, vagy a feszültségszabályzó a hibás.
Sajátkezűleg...legalább beállítottad szögbe a főtengelyt, meg a veztengelyeket?
Innen töltsd le a szervízkönyvet hozzá:
http://www.manualedereparatie....
Abban benne lesz a dolog. Amúgy szikra van? Gyújtás rendben?
Benzint kap?
Egy TL blokknak nem állnék neki szívesen.
A generátor tekercsek a fedelében vannak amit 3 imbuszcsavar tart és kész...
Van alatta egy gumi tömítés, mert olajfürdős a dolog. Én finoman lekocogtattam gumikalapáccsal, és lejött. Viszont figyelj rá, mert ha aláütöd a csavarhúzót, akkor letörheted a peremét, mert marha vékony.