Hello! Tavaly volt olyan problémám hogy a szívószelepek csókoloztak a dugóval,elvittük a szerelőhöz és mondtam neki akkor egyben csináljunk motor felújítást (dugó,csapágyak, szelepek...stb). Félévembe került ameddig re hajlandó volt megcsinálni a motorom, ne tudd meg mennyit idegeskedtem meg telefonáltam mindig csak ígérgetett. Na mindegy kész lett a motor és elmentem 300km talán és vége a motornak. Szelepekre tippelek megint, mert laza a vezérműlánc és szerintem átugrott(hozzá teszem tavaly cseréltem benne vezérműláncot, 27000ft vettem gyárit,nem után gyártottat) 6000km mentem el vele csak és halott a lánc, ez nevetséges nem?
Most jön az amiért felkerestelek én magam itthon szétszedtem a motorom és ebben szeretnék segítséget kérni! Hogy hogyan tudnám beállítani a vezérlést, hogy jó legyen? Addig eljutottam hogy a blokk oldalán a vezérműlánc felől van egy kis csavar. Azt kicsavarozom és addig tekerem a főtengelyt ameddig a két jel nem találkozik(Kérlek nyugodtan javíts ki ha valami baromságot írok), ha alul a két jel egy helyen van és jó, de fent nem tudom hogy a vezérmű tengelyt hogyan rakjam rá a láncra?VAN RAJTA EGY FURAT, lehet hogy az a jelzés? Ha az akkor annak hogyan kell állni rajta?
Kérlek segíts! Előre is köszönöm várom leveled! Ja ide is írhatsz nyugodtan az email címemre: csabi.csabusz@hotmail.com
Ne haragudj hogy ilyen sokat írtam,de szerintem így érhető hogy mit akarok.
Én olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy egy 4,40-mm-es tárcsa mennyi ideig fut el...ill. milyennek számít elhasználtnak vagy hány km-ert megy még el...(sima utcai használat) Előre is köszönöm!
Tudja valaki hol lehet csecse kis zárható tanksapkát venni? tényelg valami szépet egy zx-6 ninjára? vortexen, meg puig-on már túl vagyok. ezen kívűl vmi? végülis vannak faszák, de azok közül egyik sem zárható...
Hali!
A segítségeteket kérném. Van egy 98-as évjáratú Honda Hornetem és 110 és 150-es tempó között képtelen vagyok vele tartósan menni, mert annyira rezonál, hogy bizsereg tőle a lábam. 110 alatt nem, 150 fölött szintén nem csinálja. Álló helybe is próbáltam, hogy akkor rezonál-e.. ugyan úgy csinálja, kb. 5e-s fordulattól kb. 6,5e-ig. Szerintetek miért?
a benzincsap nem érdekes hol van , a tankban levő benzin szintje a lényeg, (közlekedőedény) ha tudod mi az. keress valami hozzáértő havert, mert neked nem kéne nekiállni szerelni, mert elqrsz valamit, és figyeld mit csinál !
mert bele tetük az aksit ami teljesen fel volt töltve és és ha felkapcsoltad a lámpát lemerült az aksi meg megnéztük hogy menyivel tölt vissza és kevesebbel!Amugy egy aprillia leonardo 150es! mert mi erre gyanakodunk!
Hello,
kérném a segyteségetek, van egy KTM EXC 250 1997es gépem és meghúzta a hengert.... szal perselyezni kéne, új dugó, hajtókar is kuka, ezeket megcsináltatni mennyi lenne, munkadíjon kívül! ha valaki tudna mondani egy körülbelüli árat annak örülnék, kösz!
Külön nincs szűrő csak a benzincsapból ehogy felmegy a cső azon van de amennyire lehetett szétszedtem és kitakarítottam.Am igen folyik utána. Az lehet még a baja h a karbi magasabban van mint a csap és nem szívja utána. De ha így van akkor miért csak egy idő után áll le?
Most jön az amiért felkerestelek én magam itthon szétszedtem a motorom és ebben szeretnék segítséget kérni! Hogy hogyan tudnám beállítani a vezérlést, hogy jó legyen? Addig eljutottam hogy a blokk oldalán a vezérműlánc felől van egy kis csavar. Azt kicsavarozom és addig tekerem a főtengelyt ameddig a két jel nem találkozik(Kérlek nyugodtan javíts ki ha valami baromságot írok), ha alul a két jel egy helyen van és jó, de fent nem tudom hogy a vezérmű tengelyt hogyan rakjam rá a láncra?VAN RAJTA EGY FURAT, lehet hogy az a jelzés? Ha az akkor annak hogyan kell állni rajta?
Kérlek segíts! Előre is köszönöm várom leveled! Ja ide is írhatsz nyugodtan az email címemre: csabi.csabusz@hotmail.com
Ne haragudj hogy ilyen sokat írtam,de szerintem így érhető hogy mit akarok.
Használ valaki a motorjában Igol márkájú olajat? Illetve van valakinek információja róla?
A segítségeteket kérném. Van egy 98-as évjáratú Honda Hornetem és 110 és 150-es tempó között képtelen vagyok vele tartósan menni, mert annyira rezonál, hogy bizsereg tőle a lábam. 110 alatt nem, 150 fölött szintén nem csinálja. Álló helybe is próbáltam, hogy akkor rezonál-e.. ugyan úgy csinálja, kb. 5e-s fordulattól kb. 6,5e-ig. Szerintetek miért?
www.robogotuning.hu
itt megtalálsz hozzá minden alkatrészt és árat
kérném a segyteségetek, van egy KTM EXC 250 1997es gépem és meghúzta a hengert.... szal perselyezni kéne, új dugó, hajtókar is kuka, ezeket megcsináltatni mennyi lenne, munkadíjon kívül! ha valaki tudna mondani egy körülbelüli árat annak örülnék, kösz!