Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Budapesten a Zychi utcában,( VI. kerület ) ott olyan gyűrűt gyártanak le neked amilyet a kényes ízlésed kíván.Elég régen jártam ott , de remélem még megvan ez a műhely. A Deák -térnél kell leszállni a metróról .
nincs.
Én egyszer egy Hayabusán cseréltem ez miatt garanciába főtengelyt, de a hiba, csak akkor lett biztos, amikor készen lett, és nem rezonált, addíg, csak remélni tudtuk, hogy az a baja.
A SUZUKI állta az egészet, ezért mertünk belevágni, de amíg ők nem bólintottak rá, addíg nem mertük azt mondani, hogy ez a baja.
sziasztok! ki-mit tud arról a dologról,hogy télen fúvókát kell cserélni a karbiban, mert különben ragad a dugattyú ill. a teteje kilyukad? ettől most komolyan kilyukadhat pláne ragad? csak mert ma hallottam haveromtól egy ilyet aztán fogadtunk,gondoltam megkérdezem,köszi a választ
van valami tipped hogy hol érdemes nekiállni keresni?
ilyen jellegű rezonanciát csak kiegyenlítetlen forgó tömeg okozhat,nem lesz egyszerű megtalálni a hibát
Hali! tegnap este már kérdeztem h. miért van az, hogy a 98-as évjáratú hornetemmel 110 és 150-es tempó között képtelen vagyok vele tartósan menni, mert annyira rezonál, hogy bizsereg tőle a lábam. 110 alatt nem, 150 fölött szintén nem csinálja. Álló helybe is próbáltam, hogy akkor rezonál-e.. ugyan úgy csinálja, kb. 5e-s fordulattól kb. 6,5e-ig.
Az oké hogy van alap rezonancája a motornak... de ennyire?
Annál rosszabb...
ha valaki tényleg tud akkor légyszives írjon ide.
Külső, de gyere a zx9 topikba.
Hali.

Tudnátok nekem segíteni, hogy a 94-es ZX9R külső vagy belső olajszűrős?
És hol ?
Mert már elég sok helyen kerestem és mondjuk a TT350 megyezik az 86tól gyártott XT-kel de így sem tudtak
csak 1 helyen találtam ....
de lehet kapni.És a szett is sokkal olcsóbb
Lecso

Én komolyan kérdezem nem viccből persze Reális határokon belül :)
értem csak sajna nincs most a szettre pénzem mert ugye csökkent egy pöppet az életszínvonl nálunk is dehát ez van :S
Nem kötözködni akartam :D
És köszike a linket ...
0,9-es gyűrűt is nyugodtan használhatsz. Csak 0W-290-es olaj kell hozzá.
Komolyan mondom, Lipótmező...
Nézd meg!
http://www.castrol.com/castrol...
Az a gyűrű akkor sem megfeleleő szerintem ha akármilyen szerelő mondja..de te döntesz
Hát a 10W 40 es olajat úgy megzabálta úgy, hogy nem vettem észre mert csak néha füstölt és nagyon kicsit....
Sztem híg volt neki mert a gyűrűk is jók voltak.... max szelepszárszimering...
Nekem mondott olyat egy szerelő hogy semmi baj nem lesz ha 1,2 es gyűrűt rakok bele maximum csörögni fog egy picit ......
De jut eszembe h az előző gazdája is ijet rakott bele mert mikor kivettük azis 1,25 volt
csak mondom megkérdezem h ti mit mondtok ...
Amúgy meg nem lehet hozzá gyűrűt kapni csak Szettet 45e ért :S
Azt a gyűrűt ne rakd be Az olajnál neked mi a sűrű.... az első szám a hidegben való viszkozitást jelenti,ha nem télen -20-ban használod akkor bár én inkább a 10w/40-et ajánlom
Semmi jó nem fog.
helloka. valami szakértőt kérdeznék hogyha 1,4 es gyűrűhoronyba 1,2 es gyűrűt rakok akkor azzal mi fog történni ? és yamaha TT350 be milyen olajat lenne illő raknom 20w 40 sűrű ?
1 henger léghűtés
360, 350-es nincs
sziasztok

megtudnátok mondani hogy a 250es exc 1997es motorblokkomon kitudom e cserélni a hengert nagyobra? 300-350es rámegy e?
hali van egy am6 blokkos dt-ém és nagyon csúszik a kuplung néha kisem emel mit tudnék csinálni vele be lehet valahogyan állítani?
Helló! Valamelyikőtök segítségét kérném. Hétvégén raktam össze a motorom. A vezérlést sajátkezűleg raktam össze (meg minden mást) és olyan hangja van, mintha kifújna egy hengernél (halk ciripelés, gázadásra erősödik a hangja). Kipufogókat már meghúztam nem múlt el. Lehet ez attól, mert rosszul raktam össze a vezérlést és egy szelep beleér egy dugattyúba? Kérlek segítsetek!