Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Lehet hogy ez a kérdés nem teljesen ide való és kicsit hülye is, de szerintetek ha rosszul váltottam és 2-esből visszaugrott üresbe az nagyon tönkre teszi a fogaskerekeket?Remélem azért válaszoltok mert aggódom a drágám miatt. :(
Elméletileg elküldte. Nézd meg légyszi. Üdv!
Sziasztok !
Tolna megyében keresek ehhez a motorhoz értő szerelőt !
Visszaszeretném adni neki eredeti állapotát
Ide írjon valaki ha tud : janeszka1987@citromail.hu
ird meg a telefon számodat.az imél cimemre.azt eldumálom a lényeget. csere.ferenc@citromail.hu
Eddíg annyit csináltam hogy rátettem az "új" elektronikát + trafókat. Aztán persze nem indult el (tavaly augusztus óta nem ment). Aztán gyertya kiszed, nem is volt benzines pedíg ezer évet hajtattam önindítóval, szivatóval. A két karbi alján van csavar azokkal leengedtem belőle az anyagot (volt benne szemét is azért), meg gyertyához benzin és tankban benzin csere, na utána már lassan elindult.
Érdekes a dolog mert néha csinál olyat is hogy pl ha megrántom a gázt állóhelyben üresben utána ahogy áll vissza alapjárat felé, egy ideig 3000 körül megáll és pár másodpercig azon forog mintha fognám a gázt pedíg nem. Nincs ötletem miért, mondjuk lehet hogy a két dolgot (dadogást meg ezt) ugyanaz a hiba okozza. Akkor az azért tuti hogy nem gyújtás hiba okozza a dadogást nem? Ha jól vettem ki a szavaidból akkor 90 % hogy karbi pucolás meg max szinkron kell neki. Én még sajna nem láttam ilyet hogy hogyan kell (kétüteműekhez értek csak), neten láttam szinkron teszter órát 13 e körül, csak lövésem sincs hogyan kellene megcsinálni, nincs ötleted hol vagy ki tudna ilyet? Én II. kerületben lakom. Szelepek a másik ami persze megint passz. Kompresszió mérővel hogyan derül ki a hiba? Nagyon eltérőek a hengerek értékei vagy mi a jel? Illetve mi lehet a hiba: hézag állítás, szárszimmering, beégés? Bocs a sok kérdésért de eddíg még csak pl 350-es Jawa-m volt azon meg ezek közül egyik sem volt persze. :-) Most próbálok beletanulni a dolgokba.
Üdv!
Csináltam már ilyet, pl az enyémet mint látod a képeken, de nem szívesen állok neki, mert nincs itthon hegesztőgépem. CO a legalkalmasabb az összehegesztésre, vagy láng...
Amúgy Komárom city...
Nem automatikusan. Be kell állítani hozzá az injektort, vagy a PC-t, a fogyasztás meg nem változik.
Ha jól gondolom Te meg is tudnád ezt csinálni!? Merre székelsz?
...még valami. Ha felteszek egy tunig kipufogóvéget akkor automatikusan nő a teljesítmény és a fogyasztás?

pl ilyen színeset:
http://www.xracing.hu/termekek...
Nekem be sem kell indítani...
Ezután átmegy a műszakin?
Valahogy így...
Valahogy ki kel herélni a katalizátort benne. Flexxel szétvágni, kiszedni belőle a hangtompító anyagot, és összehegeszt.
vegyél egy simsont, mászkálj vele pár hónapot, aztán igen öblös lesz a jelenlegi
Hello!

Van egy Honda CB1000R-esem. Szeretném, ha öblösebb hangja lenne, de ne kell hogy nagyobb teljesítményű legyen (hiszen így is brutális, nekem) és a fogyasztását sem szeretném ha több lenne. Mit tegyek? Akár a gyári kipufogó is maradhatna, mert nekem tetszik.

Bármi 5let?

Előre is köszi!
Hát nemtom, de lehet hogy van köze hozzá, mert az automata szivató a pillangószelepeken is állít valamit, ahogy néztem régebben az enyémnél.
Nincsmit. Innen le is töltheted:
http://www.manualedereparatie....
De.... ennek a szériának a tipushibája. Ez azt jelenti hogy beszart a szervómotor, vagy csak előjel? Mert én úgy tudtam hogy ha szar a másodlagos pillangószelep szervómotorja 7000 nél többet nem pörög... Remélem nincs nagy gáz Ja és köszi a leírást a beállításról!
Itt tudsz rajta állítani, de elvileg annak nem szabadott volna elállítódnia. De lehet behalt a TPS szenzorod... nem ennél volt szériahiba a második sor pillangószelep szervomotorja?
Hello Mindenki!
Van egy gsxr 600 k4 motorom és szerintem nem jó rajta az automata szivató, vagyis hidegen ha indítom olyan 1300/min a fordulatszám és melegen is ennyi kb. Ja meg amikor hidegen indítok először akkor jár egy 20 másodpercet aztán leáll, de utána pöccre indul és ha olyan 2000/min-en tartom egy fél percig a fordulatot utána már nem áll le.... Lehet az automata szivatón valahogy állítani, vagy valami tippet tudtok mondani?
Előre is köszi....
vedd ki a gyertyákat, azon meglátod hogy mejik nem égeti elaz üzemanyagot, akkor annak a karburátorját kellene megtisztitani, mivel lehet a tüszelep alá kosz kerülhetett,ezért nem tökéletesen zár a tüszelep.Utánna nemértana szinkronba löni a karbikat. Ha továbbra is dadog akkor tuti hogy szelep téma,de azt egy kompreszio mérővel meglehet nézni. ijen mérőt tudsz kérni ha van a közeledbe auto szerelő.
nagyvas.hu ,én a motorline-nál vettem pesten egyszer
Sziasztok
kérdésem lenne hogy valaki nem-e tud cagiva mito-nak a 3 küllős változatú kerekéhez fogaskereket
ha igen akkor légyszi jeleze már nálam

csere is mert nekem 41 es van és nagyobb kellene ettöl

előre is köszi
Sziasztok!
Az a helyzet hogy van egy Suzuki GSX 550-es gépem, és lenne pár kérdésem hátha tudtok nekem segíteni.
A motornak alacsonyabb fordulaton általában dadogós hangja van és rángat is néha (sajnos nem tudom mitől), és mintha nem menne egy henger normálisan ilyenkor, hidegen erőteljesebb a dolog. Gyújtás elektronikát meg trafókat már cseréltem rajta, helyzet változatlan igazából. Kb 3000 fordulat felett semmi baja nincs soha. Ez nem lehet karbi szinkron hiányából? Nekem sem gyári kipuff van rajta lehet hogy azért dadog alacsony fordulaton, vagy szelepek miatt? Szelephézag értéket nem tud valaki véletlenül? Vagy szerelési könyvet? :-)
Valakinek valami ötlet hogy merre kéne elindulni?

Nagyon köszönöm a segítséget előre is!

Üdv!
milyen a moci hatha tudnank intezni gyorsba
Köszi a tippet, én is erre gondoltam, de sajna csak egy kicsit engedett aztán letört a kar vége de éppen lehet vele menni így is amíg nem lesz másik