Üdv mindenkinek! Banyek olyan problémám van hogy tegnap motoroztam verettem neki Gondoltam ma is veretem neki, kitolom indítom had melegedjen a moci. Amikor hideg a motor akkor mindig le akar állni meg nincs egyenletes alapjárat, néha beszaggat, de ez nem probléma.
Viszont most jön a szomorú hír már meleg volt a motor és a dadogás és az hogy leakart fulladni még mindig volt. Itt már probléma van húztam egy pici gázt akkor is semmi, nem pörgőt ki és inkább leállt Én a gyertyára tippelek remélem az lesz,de fura hang jön a vezérléstől olyan mintha a szelep és a dugó csókolózott volna remélem tévedek erős kattogó hang
szerintem nézd meg a vez tengelyeket lehet hogy elfordult a zsugor kötéssel ellátott láncfogaskerék ha már egyszer összetörte a tökéket szokott ilyet produkálni a TL............ hiába állítod jelre a fogaskerék elvan fordulva hibás működést eredményez de ez csak egy tipp már korábban szereltem TL- t a vezérlés ősze szerelésénél oda kell figyelni van is egy blokkom ha valakit érdekel !küldök egy képet ha gondolod a vezérlésről
Szevasztok! Szeretnék segítséget kérni...
Szeretném megtudni, hogy a motoromon levő 4*34mm-es Keihin Karburátornak hol van a nullpontja? Mert szeretném összerakni, viszont ezt nem tudom mihez állítsam. Kérném szépen aki tud segíteni az írja meg hogy hol van, vagy hol találok valami leírást, vagy képet erről.
Segítséget szeretnék kérni; a suzuki tl -em első hengerébe beszakadt egy szelep, kicseréltem, a komplett hengerfejet szelepekkel, igaz a hátsó hengerfejet raktam előre, de elvileg ugyanaz, viszont az első henger nem akar beindulni, a hátsó jár rendesen. Tudja valaki, hogy mi lehet a baja? (kompresszió, szikra, benzin van..)
Hello, volna egy nagyon amator kerdesem. A motort mondig szervizekbe vittem javitasra de most sporolni kell mert valsag van. Elso fekbetet csere elott vagyok es kineztem egy fekbetetet. Viszont azt mondtak hogy az szinteres. Kerdesem a kovetkezo: mit jelent ez,illetve milyen az ami nem szinteres es mi a kulonbseg a ketto kozott?:) melyiket ajanljatok?
Látnom kéne a motort,azért nem mondtam semmit.
Szerintem egy 10-15-ből meg tudom oldani a dolgot,de majd megbeszéljük.
Nekem is lejárt a vasról a műszaki novemberben,most várom hozzá a láncszettet.Hátsó gumit cserélek hétvégén aztán mehet műszakira.Megnézem a motort aztán veszek ki szabit.Nem hinném hogy hetekig tartana a dolog.
Sziasztok!
Abban szeretném a segítségeteket írni hogy a motoromnál hány km-nél kell először szelephézagot ellenőrizni,állítani? A motor egy honda cbf 125-ös(125 4 ütem és szerintem naggyából megeggyezik a cg125 és az xr 125 blokkjával).
Nekem már tavaly 7 hóban lejárt.Nem volt forgalomban sem mert mindig műtöttek és 6 hónapot feküdtem:Nem tartottam jónak hogy a garázsban ketyegjen le a műszaki róla.
Amugy mennyibe segítesz nekem megcsinálni a kábelezést?
Valamikor látnom kéne a gépet.Egyébként mikor jár le a műszakid?Abbanm is tudok segíteni,sok járművet hordok műszakira.Még olyan nem volt hogy valami megbukott.
Hát a fene tudja mi lesz:Az a baj hogy addig műszakira sem tudom vinni míg a kábel köteg ki nincs cserélve ugyanis már kell a műszerfal(fényképezik)a motorra bekötve mert anélkül megbukik és kivonják a motort a forgalomból.Ezt a műszakiztató mondta
Ajánlom használj majd hozzá vezetőpasztát...
Picit drága, de megéri, nem lesz tőle több kontakt hibád. http://hu.farnell.com/dow-corn...
Hopp, egy szakmai titkot elárultam...
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani,hogy kell szétszedni egy gpz első villát?
Ketté bírtam szedni,kint van a szimering,de a rugot nem tudom kivenni!Hogy kell levenni a "tetejét"?
Köszi
Viszont most jön a szomorú hír már meleg volt a motor és a dadogás és az hogy leakart fulladni még mindig volt. Itt már probléma van húztam egy pici gázt akkor is semmi, nem pörgőt ki és inkább leállt Én a gyertyára tippelek remélem az lesz,de fura hang jön a vezérléstől olyan mintha a szelep és a dugó csókolózott volna remélem tévedek erős kattogó hang