Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv! Munka van, bakker! Végre! Na de hol az a 140 kilós öreglány?
Szebb Jövőt ! Szerencséd, hogy öreganyádnak szólítottál! Hol a fszba voltál eddig ? Már azt hittem elütött valami 140 kilós özvegyasszony, és be vagy szorulva arra a helyre, amit a Csika szeret !
Shalom, gyermekeim! Megen itt ólálkodok!
Szia Józsibátyám. Le én, bár már így is leamortizáltak itt melóban...
Lopják az agyam...
Lemész a kocsmába? Szia Oszi!
télleg... Néha nem vagyok magamnál...
Lekváros joghurt?
Lenmag liszt
Fúvó az a szűvő
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy látok itt az apró részben, féktárcsa készítőket (pl. tápat tomi) mit gondoltok ezekről a féktárcsák minőségéről és tartósságáról? nekem csak sima utcai használatra kellene a motorra, nem stuntra, de sokallom a 35 ezret a 2 tárcsáért a 90-es vasamra, megéri inkább megvenni rá a "gyári" még jó állapotban lévő tárcsákat, vagy jó ez az egyedileg készített tárcsa is? tapasztalatokat és véleményeket várnék, előre is köszönöm annak aki segít...
Köszi a választ és a tanácsot. Valószínűleg a szinkron lesz az első és ha nem javul a dolog, akkor belemászok komolyabban a dologba (bár ez elsőre elég nagy munkának tűnik rutintalan kezemnek ).
Következő kérdést a cimbim intézi hozzátok: a 638TS jáwa nicasilos lehetett?
Szivi... egy a lényeg, h ne hagyd benne hetekig a zaccot, mert belebüdösödik nem kicsit
A karbidnál lesz valami gond. Vedd le a karbisort, és ellenőrizd a membránokat, a tűket, tisztítsd ki, és utána szinkronizáltasd be, és jó is lesz megint 10 évig. A levételhez ajánlott hőlégszűvő a szívótorokhoz, mert melegen tök könnyen kijön.
Hú bazz mennyi ilyet csináltam már...
http://www.manualedereparatie....

Innen le tudod tölteni...
Sziasztok! Kérdésem lenne.: Vettem supermoto szettet a 450-es KTM-embe egy exc125-ösben volt benne.Nekem kicsinek tűnik az elsö tengelyátmérö az enyémhez,meg nem értem miaz a műanyag bakelit ami az agyra rá van csavarozva a kerékagyara elöl.Válaszotokat elöre is
Köszi a tippet Nikk, majd elmesélem mi lett a vége!
Kell bele egy deci tej (!) majd járni vele kicsit, leengedni a zaccot és új lé, amikor már nem folyik. Egy RD-n nekem bevált
Köszi! Nincs még ilyen motrom, csak láttam egyet occsóért
Szia!
Nincs vele gondom egyébként, csak a hidegindításkor. Szép alapjárat (pici ingadozással, de ez plusz-mínusz összértékre sem éri el a 100-as fordulatkülönbséget ami pedig egy 23éves mocinál nem jelentős szvsz) és megtorpanásokat nem tapasztaltam eddig. A karbiszinkront megcsináltatom rajta mindenképp.
Egyébként nekem is tetszik a gép, bár a tied nekem is jobban tetszene!
cső, az enyém is kb ezt csinálta, játszani kell a szivatóval az elején, de a használat során te is rá fogsz jönni, amennyiben bemelegedés után szépen jár, nem hintázik, és a lapot is rendesen veszi (nincs benne lyuk) akkor semmi baja a gépednek. ha meg érzel benne egy kis megtorpanást bármelyik fordulatszámtartományban akkor szinkronizáltasd be. Szerintem az 1000F egy jó választás, nem erőgép (130 Le), de egy nagyonfasza turamotor. én szerettem, de a mostanit jobban
Sziasztok!
Van egy kis gondom a gépemmel (CBR1000F '87).
Hidegindításkor szivató koppig behúzva, indítás, fordulat felpörög egy pillanatra 2500ig, majd azzonnal visszaeseik 1000re. eltelik öt másodper és a fordulat beavatkozás nélkül felmegy 2500ra és ismét öt másodperc múlva 3000re. A szivató szakaszos visszanyomásával kontrollálható a dolog. Miután melegedett kicsit és a szivató visszakerül alapállapotba, gyönyörű 1300 körüli, ingadozásmentes alapjáraton megy a gép hiba nélkül.
Hiba vagy állapot lehet ez a jelenség?
(Nemrég van nálam a gép és kezdettől ezt csinálja, nem tudom hogy ez normális-e)
Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem: Van egy Suzuki rg 80-am és az a gondom vele, hogy valahol a blokkban átszivárog a hűtővíz. (a hengerfej tömítés jó) Az a helyzet, hogy hallottam valami "porról", amit össze kell keverni a hűtőfolyadékkal és eltömíti a szivárgást... nem tudom megéri e kipróbálni, mielőtt szétszedem......... gondoltam megkérdezlek Titeket, hátha tud valaki valami okosságot.
Előre is köszi
nem olyan radikálisan csak a sziszegés egy kicsit csúfítja a hangot!ha sikerül majd megszüntetni akkor veszed észre igazán!
Üdv! Ha nem kézi szívatós, akkor valószínűleg az automata szívató nem működik, Ha meg egyébként jól megy , ne állítsd a karbit!