Szebb Jövőt ! Szerencséd, hogy öreganyádnak szólítottál! Hol a fszba voltál eddig ? Már azt hittem elütött valami 140 kilós özvegyasszony, és be vagy szorulva arra a helyre, amit a Csika szeret !
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy látok itt az apró részben, féktárcsa készítőket (pl. tápat tomi) mit gondoltok ezekről a féktárcsák minőségéről és tartósságáról? nekem csak sima utcai használatra kellene a motorra, nem stuntra, de sokallom a 35 ezret a 2 tárcsáért a 90-es vasamra, megéri inkább megvenni rá a "gyári" még jó állapotban lévő tárcsákat, vagy jó ez az egyedileg készített tárcsa is? tapasztalatokat és véleményeket várnék, előre is köszönöm annak aki segít...
Köszi a választ és a tanácsot. Valószínűleg a szinkron lesz az első és ha nem javul a dolog, akkor belemászok komolyabban a dologba (bár ez elsőre elég nagy munkának tűnik rutintalan kezemnek ).
A karbidnál lesz valami gond. Vedd le a karbisort, és ellenőrizd a membránokat, a tűket, tisztítsd ki, és utána szinkronizáltasd be, és jó is lesz megint 10 évig. A levételhez ajánlott hőlégszűvő a szívótorokhoz, mert melegen tök könnyen kijön.
Hú bazz mennyi ilyet csináltam már...
Sziasztok! Kérdésem lenne.: Vettem supermoto szettet a 450-es KTM-embe egy exc125-ösben volt benne.Nekem kicsinek tűnik az elsö tengelyátmérö az enyémhez,meg nem értem miaz a műanyag bakelit ami az agyra rá van csavarozva a kerékagyara elöl.Válaszotokat elöre is
Szia!
Nincs vele gondom egyébként, csak a hidegindításkor. Szép alapjárat (pici ingadozással, de ez plusz-mínusz összértékre sem éri el a 100-as fordulatkülönbséget ami pedig egy 23éves mocinál nem jelentős szvsz) és megtorpanásokat nem tapasztaltam eddig. A karbiszinkront megcsináltatom rajta mindenképp.
Egyébként nekem is tetszik a gép, bár a tied nekem is jobban tetszene!
cső, az enyém is kb ezt csinálta, játszani kell a szivatóval az elején, de a használat során te is rá fogsz jönni, amennyiben bemelegedés után szépen jár, nem hintázik, és a lapot is rendesen veszi (nincs benne lyuk) akkor semmi baja a gépednek. ha meg érzel benne egy kis megtorpanást bármelyik fordulatszámtartományban akkor szinkronizáltasd be. Szerintem az 1000F egy jó választás, nem erőgép (130 Le), de egy nagyonfasza turamotor. én szerettem, de a mostanit jobban
Sziasztok!
Van egy kis gondom a gépemmel (CBR1000F '87).
Hidegindításkor szivató koppig behúzva, indítás, fordulat felpörög egy pillanatra 2500ig, majd azzonnal visszaeseik 1000re. eltelik öt másodper és a fordulat beavatkozás nélkül felmegy 2500ra és ismét öt másodperc múlva 3000re. A szivató szakaszos visszanyomásával kontrollálható a dolog. Miután melegedett kicsit és a szivató visszakerül alapállapotba, gyönyörű 1300 körüli, ingadozásmentes alapjáraton megy a gép hiba nélkül.
Hiba vagy állapot lehet ez a jelenség?
(Nemrég van nálam a gép és kezdettől ezt csinálja, nem tudom hogy ez normális-e)
Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem: Van egy Suzuki rg 80-am és az a gondom vele, hogy valahol a blokkban átszivárog a hűtővíz. (a hengerfej tömítés jó) Az a helyzet, hogy hallottam valami "porról", amit össze kell keverni a hűtőfolyadékkal és eltömíti a szivárgást... nem tudom megéri e kipróbálni, mielőtt szétszedem......... gondoltam megkérdezlek Titeket, hátha tud valaki valami okosságot.
Előre is köszi
Lopják az agyam...
Hú bazz mennyi ilyet csináltam már...
Innen le tudod tölteni...
Nincs vele gondom egyébként, csak a hidegindításkor. Szép alapjárat (pici ingadozással, de ez plusz-mínusz összértékre sem éri el a 100-as fordulatkülönbséget ami pedig egy 23éves mocinál nem jelentős szvsz) és megtorpanásokat nem tapasztaltam eddig. A karbiszinkront megcsináltatom rajta mindenképp.
Egyébként nekem is tetszik a gép, bár a tied nekem is jobban tetszene!
Van egy kis gondom a gépemmel (CBR1000F '87).
Hidegindításkor szivató koppig behúzva, indítás, fordulat felpörög egy pillanatra 2500ig, majd azzonnal visszaeseik 1000re. eltelik öt másodper és a fordulat beavatkozás nélkül felmegy 2500ra és ismét öt másodperc múlva 3000re. A szivató szakaszos visszanyomásával kontrollálható a dolog. Miután melegedett kicsit és a szivató visszakerül alapállapotba, gyönyörű 1300 körüli, ingadozásmentes alapjáraton megy a gép hiba nélkül.
Hiba vagy állapot lehet ez a jelenség?
(Nemrég van nálam a gép és kezdettől ezt csinálja, nem tudom hogy ez normális-e)
Tanácsra lenne szükségem: Van egy Suzuki rg 80-am és az a gondom vele, hogy valahol a blokkban átszivárog a hűtővíz. (a hengerfej tömítés jó) Az a helyzet, hogy hallottam valami "porról", amit össze kell keverni a hűtőfolyadékkal és eltömíti a szivárgást... nem tudom megéri e kipróbálni, mielőtt szétszedem......... gondoltam megkérdezlek Titeket, hátha tud valaki valami okosságot.
Előre is köszi