Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
valaki nem tud olyan embert aki tudna mit kezdeni egy hibás hátsó rugóstag becsúszó szárával? A króm réteg alatt elkezdett rozsdásodni és lepattogott, elengedi az olajat. Újra kéne krómoztatni? Hol foglalkoznak ilyennel és milyen árba megy egy ilyen mutatvány?
pls help
Köszi a segítséget! Hétvégén neki is látok a dolognak.
A tankot miért kell levenni?
Motoregér torx (pl renaultok vannak tele ilyen fejü csavarokkal) kulcsot beleütsz nagykalapáccsal és azzal kiveszed. De elötte alaposan püföld meg hogy fellazuljon,és ovatosan hajtsad ki nehogy beletörjön. Az adatlapodon nincs semmi igy nem tudom hol laksz. Ha pesti vagy és elhozod a soroksári utra segitek kivenni, nekem van minden hozzá.
hello meg tudja vki mondani hogy tom kiszedni a belsökulcs nyilásu csavart ha a bele valo kulcs nem kotyog de mg is elfordulbene most vetem a gépet azt az elözö gazdájse tudta kiveni velöle ez egy hátso féknyereg lene szo!a vki tudja az segitsen elöre is kösz a nevem irjátok bele ha irtok igy nem mel sokat keresni kösz!
adatlapmon mailra dobnál egy mailt légyszi, hogy ne a topikot foglaljam! :) Köszi!
a biztonság érdekében légteleníteni kell,mert ha így használod a kkor a fékfolyadék forrni kezd pár fékezés után és a fékkar beesik NEM TUDSZ MAJD MEGÁLNI!
Kösöznöm szépen a válaszokat! Akkor erre későbbiekben is sor kerülhet, légtelenités nélkül vagy most muszály ujra légteleniteni!? Régen láttam egy szerkezetet mint a szoropisztoly rádugták a kivezetőre pumpált rajta kettőt hármat és máris ki volt légtelenitve! Probálkozzak olyannal, vagy a jo öreg pedél nyomkodás is megteszi!?
köszi a blokk az zajtalan egy kicsit megkönnyebültem mert nem szeretném széthúzatni de jövőhéten megy szerelőhöz és minden kiderül csakhát a fizut megkell várni
lehet kókányolni de nemigen érdemes
meg kell próbálni polírozni, ha csak felrakódás van akkor idei-óráig fog működni
de ha veszel egy felújítókészletet, polírozgatod stb akkor kb ennyi a bontott (aztán lehet ugyanilyen ócska az is)
összerakni meg úgy kell hogy valami olajmentes síkosítóanyaggal megkenni a karmantyút és a dugattyút, olyan fékkel még nem találkoztam ami kézzel ne ment volna össze
nem kell széthúzni!valószínű hogy a kuplungkiemelőnek az alsó részén lévő villa elkopott azért tudott kiakadni és azért nem működik!javítása .dekni le és utánna csere ami rossz! 2. ritkább hiba akuplung csapágy széthullása, de ha zajtalan a blokk akkor az kizárt!
ez kuka! ha ahelyére is menne akkor is folyna!Féket nem lehet kókányolni! Vegyél bontottat csak ne szedd szét,BALESETVESZÉLYES!
ha nem volt sérülése a mocinak akkor,inkább az üzemanyagrendszert nézd át(üza.szűrő,benzincsap,tankszellőző,)ha régen volt gyertya csere ,az probléma mert ált.melegen hagynak ki mikor nincs nagy terhelés pl.alapjárat lámpánál állva!
simán ki fogja bírni a plussz 2000et ,mindig az előírt tipust kell bele tenni! az ngk a legjobb!
valószínű hogy acsillapítás tekergeted! a rugó fölött lévő nagy anyát kell tekerni arugó irányába körmöskulcsal vagy a szerszámosban lévő spéci kulcsal(tipus függő)
dekni le kuplungkart kihúzod majd egy közepes lapos csavarhúzóval kifordítod a szimmeringet!
óvatosan ,kis oxigén disszu lángal pirosra majd vizet rá aztán tekeredik is! FONTOS HOGY A TANKOT VEDD LE!
kuplunglamella
a vezérműlánc feszítő kattant egyet mikor lehült a motor!
mindenképpen 10w-50es olajat a márka nem olyan lényeges mint ezek a paraméterek,ugyanis ilyen csak fullszintetikusban van !Ha még is ajánlás kell: fuchs silkolene,motul,valvoline,castrol!Nem olcsók de egy ilyen motorba ilyen kell!
a lánc közepénél a holtjáték 35-40mm legyen!(fel-le mozgatáskor)
valószínű hogy volt még levegő a lenti munkahengernél és idő kellet neki nyugalmi állapotban hogy felülre száljon és fékkarbeesést idézzen elő!Ujjab légtelenítés!
fékcső cserénél nagyon sok levegő kerül a felső munkahengerhez amit alul kinyomatni szinte képtelenség,ezért ha van felsö légtelenítöd(radiális felsö)akkor mindenképpen ott kezd.míg ott levegő van addig lefelé nem nyom semmit!sokszor segít ha kinyitott légtelenítők mellett belefújsz az olajtartályba-kijön alevegő!
ha aszelephézag tulságosan hamar csökken(két ellenörzés között)az arra utal hogy a szelep elhasználódott-beverődött az eredeti szelepgeometria túlságosan kúpossá vált(nagy fordulat,rossz anyagminőség vagy sok kilóméter)eredmény gyors hézag csökkenés!Megoldás:ha szétszerelés után a szelepfészkek túl élték akkor a szelepek cseréjével és szakszerű becsiszolásával kész is!Ilyenkor nem elfelejteni a szelepszárszimmeringeket kicserélni! Ha a szelepfészkek nem úszták meg akkor olcsóbb megoldás a bontott hengerfej felrakása!
Köszi!
Szevasztok én kérdezném hogy szereztem egy alu rendszámtartó-t és kérdezném h mennyire bonyolult ezt felszerelni? a gyári-t kompletten ledobni és fel rá ezt? rendszámtábla világítás kell hozzá?