Én is a szeleptányérra gondolok ,lehet hogy túl vagy az edzett felületen ,bár ahoz brutál kopás kell.Bár hallottam megnyúlt szelepekről is ,viszont ahoz nagyon hajtanod kell a vasat. Ha rohamosan csökken a hézag érdemes megnézetni ,nehogy nagyobb kárt tegyen egy elszabaduló alkatrész.
Sziasztok!
Próbáltam utána olvasni, de seholse találtam leírást arról, hogy mi okozhatja azt, hogy a szelephézag csökken.
Egy okosabb leírhatná, mert érdekel a téma és kicsit kíváncsi lettem
egy ilyen visszajelző tényleg javítana az ember biztonságérzetén, de egyébként elég megbízható ez a különolajzás és sokkal jobb is mint a keverék! ideális mennyiség fordulat függvényében.pl. robogóba utcai használatnál egyáltalán nem tartom jónak a keveréket, mivel amint elveszed a gázt motorfékezel ,de mindezt közel alapjáratnyi olajmennyiséggel és itt nem lehet bekuplungolni. amúgy évekig jártam a 2 különböző yamaha jogommal és sosem volt semmi gond, és most a dt különolajzása is tökéletes!
A keverékem átlagban 20 körül van.Komolyan!De olyan 25 ös keverékkel járok a régi ZX emmel is furás ota ,olyan 15 ezer km után sincs semmi gond.Füst jelentéktelen,de az is csak indulásnál.Inkább olajra költök pénzt mint generálra.Álljon itt egy szerelő barátom mondása-az olajszivattyú működése tőlünk függetlenül és láthatatlanul szűnik meg.Gondoljatok bele!
Tényleg miért nem jelzi semmi az olajzást,ami alapszükséglet?
PLd.egy kis érzékeny átfolyásmérővel ami jelet adna!
sziasztok!
Nálami is egy fék kérdés lenne! Olajcsere votl egy pár napja rendesen minden meg lett csinálva, utána mentem vele semmi gond pár kört.. elraktam a vasat ma meg tollogattam erre arra mert pakolni kellet, és ahogy rámartam a fékre, az beesett markolatig... aztn utána már nem csinálta... néztem sokszor nem csinálta... lehet levegő? lehet hogy csak most csinálta? mert ha ez utközbe lep meg az nem a legjobb! :$
Sziasztok! kéne egy kis segítség olyan problémám van, h nem akar bekeményedni rendesen az eső fékem és alig fog. Most raktam rá új fém fékcsövet, új betéteket. és csak nagyon kicsit fog, be bírom a markolatig húzni és akkor valamicske. mi lehet a baj h tudnám orvosolni? le is van légtelenítve!
Ezt értem, csak azt mondom, hogy a motorkerékpár feszültség szabályzó úgy működik,hogy rövidre zárogatja a fázisokat tirisztorokkal,és amikor a feszültség lecsökken akkor nyit. Elég hülye szabályzás.
háát.. nem tudom.. az indexrelém úgy működik, hogy függetlenül attól, hogy mennyit kap a bemenete, a kimenetén 2 ellenállással ill. 1 kondival "beállítható" a villogás frekvenciája.. egy sima 555-ös IC-ből ill. pár ellenállásból és kondiból megépíthető..
tegyél le róla ! A motorkerékpár generátor működési elvéből adódóan, (állandó mágnes forgórész ) amit nem világítasz el, az az energia a feszültségszabályzót melegíti.
ledes indexet szeretnék a bájkomra, és ugye azt ha simán felrakom, gyorsabban fog villogni.. ellenállást simán nem akarok bele, mert az beterhel, indexrelét raknék bele, de a gyári indexrelé elég sok (8) lábú, mert egybe van installálva a sztender reléjével.. hova kellene bekötnöm a ledes indexrelét? ami 3 lábú...
Úr isten. Hanyas keveréknél jársz már. A sok olaj gondolod jót tesz? A lerakódik a dugón, a gyűrűk alatt bekokszolódik, nézd még.
A több olajat csak az elején,álló helyben de utána vissza kell térni a gyári keverékhez. Inkább a terhelésel kell vigyázni. Kerülni kell az alacsony és a magas fordulatokat, de azért néha rövid időre meg kell pörgetni.
A bejáratás kényes téma. Egy biztos a sok olaj és a túlzott óvatosság nem tesz jót a motornak. Ez csak az én véleményem! De keress utána a neten.
Ez csak az én véleményem. Nem tudtam megállni, hogy ne írjak.
Egyébként a te motorod.
Üdv.: xhektor
Csak nem akartam hülyén meghalni, meg seholse találtam infót a neten ilyen jelenségre.
Próbáltam utána olvasni, de seholse találtam leírást arról, hogy mi okozhatja azt, hogy a szelephézag csökken.
Egy okosabb leírhatná, mert érdekel a téma és kicsit kíváncsi lettem
Tényleg miért nem jelzi semmi az olajzást,ami alapszükséglet?
PLd.egy kis érzékeny átfolyásmérővel ami jelet adna!
Nálami is egy fék kérdés lenne! Olajcsere votl egy pár napja rendesen minden meg lett csinálva, utána mentem vele semmi gond pár kört.. elraktam a vasat ma meg tollogattam erre arra mert pakolni kellet, és ahogy rámartam a fékre, az beesett markolatig... aztn utána már nem csinálta... néztem sokszor nem csinálta... lehet levegő? lehet hogy csak most csinálta? mert ha ez utközbe lep meg az nem a legjobb! :$
Alul, a légtelenítőcsavaron egy fecskendővel nyomd bele a fékolajat. Fent ki fogja nyomni a levegőt.
Megtudná valaki mondani, hogy Tatabányán ki gyárt motorokhoz feszültségszabályzót?
ledes indexet szeretnék a bájkomra, és ugye azt ha simán felrakom, gyorsabban fog villogni.. ellenállást simán nem akarok bele, mert az beterhel, indexrelét raknék bele, de a gyári indexrelé elég sok (8) lábú, mert egybe van installálva a sztender reléjével.. hova kellene bekötnöm a ledes indexrelét? ami 3 lábú...
köszi előre is..
A több olajat csak az elején,álló helyben de utána vissza kell térni a gyári keverékhez. Inkább a terhelésel kell vigyázni. Kerülni kell az alacsony és a magas fordulatokat, de azért néha rövid időre meg kell pörgetni.
A bejáratás kényes téma. Egy biztos a sok olaj és a túlzott óvatosság nem tesz jót a motornak. Ez csak az én véleményem! De keress utána a neten.
Ez csak az én véleményem. Nem tudtam megállni, hogy ne írjak.
Egyébként a te motorod.
Üdv.: xhektor
Eladó motor szerelésből kimaradt pár mázsa v2-es alkatrész
PL:vt500-600-750,yamaha xvs-xv535-750-920.
+HD alkatrészek.
Eladók vagy cserélhetők!
TEL:06206128887
Email:kaczko12@freemail
.hu
Web:bontospityu.hupont.hu
Honda Giorno Crea AF54-hez keresek robbantott rajzot.Ha valaki tud ebben segíteni,kérem tegye meg!
Köszönöm!