Helló! Olyan problémám van, hogy felraktam egy új karbit a motoromra, és azóta nem indul. Anyagot kap, szikra van. Szerintem be kellene állítani a karbit. Dellorto PHVA 17,5. Valakinek ötlet?
Valamint én a honda af-18 cdi-t variáltam át erre a motorra mert az eredeti 27e ft,ez meg max 3e ft.Csak ez pörgősebb érezhetően-mint az eredeti szappandobozos,ez azért talán nem okoz nagy tulterhelést-bár 110 kg vagyok.
A feltett henger gyári alapméretes volt ugyanigy a dugattyu és a két gyűrű is.Igy különösebben nem is volt a hézag mérve csak belepróbálva.Érdekes a felvetésed-ma már mentem szakaszosan kb 10km -t fél-harmadgázon-és igy semmi különös hangja nem lett.Ha a terhelés volt nagy akkor ez talán a bejárodás végére hejreáll,nem?
A gyűrű két vége között mennyi volt a hézag? Arra gondolok, miután felmelegedtek a gyűrűk szorult a furatban . Nem emlékszem, mekkora dugattyúátmérőnél mekkora kell legyen .Én 50-es dugattyúátmérőnél 0,2-es hézagra emlékszem.
Olajat a szivattyuja kb 30 as-ra keveri,plusz a benzinbe is öntök minden tankolásnál a 3 literhez 1 dl ert,most bejáratás alatt,ugyhogy ez még sok is.A 2t OLAJAM AZ REPSOL szintetikus.A GYÜRÜK IS CSERÉLVE LETTEK természetesen.A kipugogója az eredeti katalizátoros-lehet nem használt a három év állás neki?
Összeállt a ZX em,kb 150 km van benn.Mind laza40-50 tempoval.Tegnap kb 10 km-t mentem 2/3 gázzal,és erős csicsergő hangja lett mire hazaértem.Na mondom elég hamar megadta magát!Szinte furulyázott-szó szerint.Ma reggel beinditottam-semmi rendellenes hang.Na erre mondjatok valamit-mi lehetett!
Davide ! A g/y -színű (green/yellow) =zöld-sárga.vezeték az oil-pressure lamp vezetéke. Az üzemanyag lámpa vezetékeit nem lehet a rajzból megállapítani. Annyit lehet , hogy a rajzon a bal-felső panelen az F-jelzésű panel az indikátorpanel. Méréssel autóvillanyszerelő meg tudja állapítani. Merre laksz? Ugyanis ha nem messze , akkor megnézem, és itt névtelenül nem beszélgetünk.Nem a címed kell !
hello... nekem gs 500-nál a kitámasztott szelep csinált ilyet... annyi különbség volt, hogy utána be is indult, de mindíg csak akkor állt le, ha jól bemelegedett...
időt pénzt, és egy kis mocskolást nem sajnálva áztasd WD-40be! Befujod vársz vele befujod várszvele.... és ezt a folyamatot ismétled amig ki nem tudod szedni! Soxor a hihetetlen határát is átlépi! :) Én szedtem már ki olyan csavart aminek már elő volt készitve a flex+kalapács! És utána ugy jött ki mint a kisangyal!
Tudnátok adni valamilyen tanácsot arra vonatkozóan, hogy egy beragadt csavart hogyan lehet megmozdítani, kiszedni?
GS 500-as motornál a kipufogót a hengerfejhez rögzítő csavarról volna szó.
Majd most
Nekem eddig nem sikerült
Fontos lenne
WD-40
Tudnátok adni valamilyen tanácsot arra vonatkozóan, hogy egy beragadt csavart hogyan lehet megmozdítani, kiszedni?
GS 500-as motornál a kipufogót a hengerfejhez rögzítő csavarról volna szó.
Értelmes hsz?