Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

esetleg értelmes válasz?
A szikrát érezni kell egy vödör vízben állva
Örülj neki
Hali. Srácok van nekem egy olyan gondom rmx 250-el, hogy nincs szikra de mégis elindul. Ez miért/hogyan lehet? Néztem akárhogy nem volt szikra, gyertyát fogva se rázott meg, csak a gyertyakábelon sincs szikra semmi. Valahogy mégis elindul.
Légyszi segítsetek,hogy ezt hogyan lehet megoldani vagyis elérni,hogy legyen látható szikra! Előre is kösz.
Parafadugó,belever 5 kilós kalapáccsal,és fúrsz rajta egy 2-es likat ,hogy az egér ne férjen bele
Azt vedd alapul, hogy te vagy 90 kg, a motor legalább 130, és ha nekihuppan egy tuskónak, akkor ezt a súlyt ugrásból meg kell fognia.
sziasztok !
leszeretnék halkítani a motoromon a kipufogót, lehetséges ez?
egy nyitott sportdobról lenne szó!
iszonyatos hangos.. 650-es endúró
köszi a választ!
laposvasra én is gondoltam......
azért is kérdem mert elég gyengének tűnik a védelem..........
Kűggyek neked két darab 5x25-ös laposvasatolyan hosszút, ami átéri ? Mert az a négy fül oda lett szerencsétlenkedve, és a lemezzel együtt remek patyomkin-védelem lesz. ( A patyomkint van ha ilyet látok.)
az enyém is igy csinálta hüvösebb idöben , ha nem forr a vized 40 fokban sem akkor semmi baja a gépnek
meggájverek!
sikerült alu lemezt szereznem de csak 3as
mennyire védhet az 6 kis fülecskén lesz felfogatva(képen 4 van de van fentébb is)
csináltam egy képet hogy milyen idióta alja van azt a szűrőházat kellene védeni
szóval elég az a 3as lemez vagy tegyem 2 rétegben?
Dani ! ne zárogasd el a benzincsapot működés közben mert nem azért van.Ha keveset kap egy kétütemű motor ,a henger kenését biztosító olaj az üzemanyagba van keverve ha elveszed az üzemanyagot , elveszed a kenést. Ha négyütemű a motor, a szegéhy keverék miatt , beéghet a szelep. Mielőtt nekilátsz meggondolatlanságot csinálni, nézz utána a motorok működésének. gondolom olvasni tudsz ! Nem szégyen tanulni. és akkor nem kérdezel butaságot.
Köszi!
szerintem igen. bár nem vagyok szerelő
sok szerencsét
Ez megnyugtató! Köszi!
Csak a hideg lenne az oka? Ha a hétvégén nem lesz hó, kipróbálom.
Köszi.
Nem forralja, ellenkezőleg: nem melegszik fel rendesen (szerintem). Nincs skálázva a hőfokmérő, de azt gondolom (csak két hete használom a mocit, nincs nagy tapasztalatom), hogy a harmadánál még nincs üzemi hőfokon a gép. Ez pedig gond lehet tudtommal.
Te lácc rémeket, a furat normális, gyári.
üdv!
nekem a suzuki rf em csinált hasonlókat.
termosztátot cseréltem(magasabb hőfokon nyitóra),de nem lett sokkal jobb.
megoldás: hüvös időben kartonlap a hűtő elé...a méretét próbálgatni kell..
Forralja a vizet?
Sziasztok!
Segítség kellene (mint oly sok mindenkinek itt)!
Nemrég került hozzám egy '87-es CBR1000f. A gondom a hűtőrendszerrel van: hidegen való indítás után a hűtővíz elkezd szépen melegedni, viszont - majdnem azonos mértékben - nem csak a blokk felőli oldalon, hanem a hűtő irányában is. Ez azt eredményezi, hogy a motor nagyon lassan melegszik fel, sőt, menet közben (90-110km/h) a hőfokjelző a teljes skála harmadáig megy el maximum. Semmi baj, gondoltam, kiszedtem a termosztátot (minden jel arra mutatott, hogy az a rossz) és melegedő vízben kipróbáltam. Már majdnem forrt a víz, amikor kinyitott, tehát a gyári 82C közelében kezdett el működni. A vízből kivétel után viszonylag hamar lezárt. Ez nekem normális működésnek tűnik.
A termosztáton van egy furat ami gyárinak tűnik (nem utólag fúrtnak, de nem tudom hogy az új példányokon is van-e) és kb 3mm átmérőjű.
Mi lehet a gond? (vagy ez normális, csak én látok rémeket)
Üdvözlettel:
Lajos
Mé jó az,ha durrog?
Sziasztok.Segitseget kernek, suzuki gs 500 e 94 es cserelnek kuplung kabelt ,kicserelnem en de nem tom hogy aljak hozza eleg zsufi a bloknal minden ,otleteket varok,hogyan kezdjek hozza,vagy vigyem szakemberhez?koszonok mindent elore is.
majd irj ha orvosoltad!kiváncsi vagyok mi volt vele.sok sikert!