Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

így van yamaha!
am igen valoszínü engem láthattál
Adtak a moci mellé valamilyen tüt( Jet nedle) na az mire szolgál?
kiestek a fékbetétek mert ha a helyükön vannak és a kerék is akkor nem tud kijönni a fék dugattyú,elvileg


multhét vasárnap láthattalak téged délután a sárisápifocipálya melett pár ktm essel?
vedd ki a légtelenítő csavart
hali ! egy olyan bajom történt hogy a kuplungnak ez a része egy váltás során kiugrott a helyéről visszatettem de azóta semmi hiábba húzom be a kuplungot semmi.
valami tipp esetleg mi mehetett tönkre? ennek a szereléséhez szétkell húzni a blokkot?
sztem eltörött az a csavar ami a fékbetéteket tartotta és rátaposhattam menetközbe a fékre....
Másra nem tudok gondolni.
épp teszteltem az uj lánckereket....
hali ! egy olyan bajom történt hogy a kuplungnak ez a része egy váltás során kiugrott a helyéről visszatettem de azóta semmi hiábba húzom be a kuplungot semmi.
valami tipp esetleg mi mehetett tönkre? ennek a szereléséhez szétkell húzni a blokkot?
pedig az oda való csak elég passzentos mert csak ugy tud tömíteni
és hogy jött ki , nyomogattad a féket hogy kitolta?
Hát igy sem akar bemenni
köszike
Gumi vagy teflon, amúgy látszik, h szerelő vagy. Patent válaszok.
Csak úgy kijött, mi? karmantyút fékolajjal megkened,dugattyút is azt visszatolod,nem elszakítva a karmantyút.
hy,
a hátso fékemböl elhagytam kis darabot
és ez a "henger alaku"kijött de nem megy vissza a helyére,erösen meg nem merem betuszkolni...
Ötlet?
Érdemes kitömni gyapottal 1 hengeres 600-es endúrónak a nyitott kipufogóját kipufogóját?
Halkabb lessz tőle?
vagy úgy is rövid idő alatt kiég vagy kiveri...
Rg 125 kuplungkosárért adnák egy protektoringet

Akinek van jelezze
ha nincs rajta gumi akkor régebbi régebbi a cucc, de annak is tömítenie kell
Tömítő részén? a végén? csak sima az enyémnél ...?
Oké..köszi mindent..kimegyek és megnézem:)
ÜDv.:Robi
nézd meg nincs-e valami kosz a tűszelep alatt, illetve ha jól tudom gumi bevonat van a tűszelep tömítő részén, azt is nézd meg nem sérült-e. Van hogy látszólag minden rendben, mégsem tömít. akkor csere. kb 300ft
És ha nem zár...akkor mi a teendő?
kiszereled a karbit, leengeded a benzint, fogsz egy darab benzincsövet amit ráteszel a karbira, oda ahova eredetileg is megy a benzincső, a másik végét meg elkezded fújni a száddal. Ha oké a tűszelep akkor tudod fújni, és ha miközben fejjel lefelé fordítod már nem tudod fújni. (mikor fejjel lefelé van a karbi jó esetben elzár a tűszelep)
Elég kacifántosnak tűnik így leírva, de a a gyakorlatban kb 5mp leellenőrizni.
Azaz amit nem tudok leellenőrizni...azt hogy lehet megállapítani, hogy az a gond? Igen műanyag uszós.
Nem olvastam vissza, de gondolom az úszószint rendben van (ha műanyag úszós), viszont akkor a tűszeleped nem zár rendesen. Ha az úszószint meg a tűszelep oké akkor nyitott benzincsappal, álló motorral sem folyhat a benzin sehonnan. Tűszelepet nézted?
Szoktam, bár októberben elegem lett a motorszerelésből (mint alkalmazott, megfogadtam soha többet nem dolgozom szerelőként éhbérért, hogy emberéletek múljanak rajtam) azt gondoltam csinálok valami mást, de rájöttem nem bírok a véremmel és most újrakezdem valamilyen formában...
Tulfolyón folyik ki.