hali ! egy olyan bajom történt hogy a kuplungnak ez a része egy váltás során kiugrott a helyéről visszatettem de azóta semmi hiábba húzom be a kuplungot semmi.
valami tipp esetleg mi mehetett tönkre? ennek a szereléséhez szétkell húzni a blokkot?
sztem eltörött az a csavar ami a fékbetéteket tartotta és rátaposhattam menetközbe a fékre....
Másra nem tudok gondolni.
épp teszteltem az uj lánckereket....
hali ! egy olyan bajom történt hogy a kuplungnak ez a része egy váltás során kiugrott a helyéről visszatettem de azóta semmi hiábba húzom be a kuplungot semmi.
valami tipp esetleg mi mehetett tönkre? ennek a szereléséhez szétkell húzni a blokkot?
Érdemes kitömni gyapottal 1 hengeres 600-es endúrónak a nyitott kipufogóját kipufogóját?
Halkabb lessz tőle?
vagy úgy is rövid idő alatt kiég vagy kiveri...
nézd meg nincs-e valami kosz a tűszelep alatt, illetve ha jól tudom gumi bevonat van a tűszelep tömítő részén, azt is nézd meg nem sérült-e. Van hogy látszólag minden rendben, mégsem tömít. akkor csere. kb 300ft
kiszereled a karbit, leengeded a benzint, fogsz egy darab benzincsövet amit ráteszel a karbira, oda ahova eredetileg is megy a benzincső, a másik végét meg elkezded fújni a száddal. Ha oké a tűszelep akkor tudod fújni, és ha miközben fejjel lefelé fordítod már nem tudod fújni. (mikor fejjel lefelé van a karbi jó esetben elzár a tűszelep)
Elég kacifántosnak tűnik így leírva, de a a gyakorlatban kb 5mp leellenőrizni.
Nem olvastam vissza, de gondolom az úszószint rendben van (ha műanyag úszós), viszont akkor a tűszeleped nem zár rendesen. Ha az úszószint meg a tűszelep oké akkor nyitott benzincsappal, álló motorral sem folyhat a benzin sehonnan. Tűszelepet nézted?
Szoktam, bár októberben elegem lett a motorszerelésből (mint alkalmazott, megfogadtam soha többet nem dolgozom szerelőként éhbérért, hogy emberéletek múljanak rajtam) azt gondoltam csinálok valami mást, de rájöttem nem bírok a véremmel és most újrakezdem valamilyen formában...
am igen valoszínü engem láthattál