A gyertyakép,és az alapján amit az előzőekben írtál,valóban kevés benzint kap.Legelőször is tisztítsd ki rendesen a karburátort,főleg a főfúvókát,nézd meg a főfúvókát hogy a gyárilag előírt van-e benne.Ha ez mind rendben van akkor az úszószintnél keresgélj,vagy a benzincsapnál.
Lehet, hogy az uszoszintel is gond van, ahogy a kollega is irja. Ami meg az alapjarat ingadozast illeti valahol vagy farsozol( karbi)ez szinte niztos. A gyertya kepeket megnezted mind egyforma? Eleg ha 1-2 karbi tobb levegot kap es igy tud rakoncatlankodi a gep. Sok sikert:-)
Lenne egy gondolatom, de ez csak találgatás, lehet le sem kellene irnom. Amikor elzárod a benzincsapot, ahogy fogy a karbiból a benzin, a végén felpörög. Előfordulhat hogy nem megfelelő az úszóházszinted - alacsony ?
Ezt abból gondolom hogy visszaesik a fordulat, mintha elfogyna a benya, bár érdekes hogy nem minden fokozatban.
Volna egy megoldhatatlannak tűnő problémám, mégpedig az alapjárattal. A motoromról tudni kell hogy kb 2 napja volt olajcsere, gyertyacsere és karbiszinkron. Maga a karburátor bontóból van, elég jó állapotú, kevés kilométeres, tavaly tavasszal lett beszerelve.
Tavaly szezonban az volt, hogy az alapjáratom 0 és 3000 között változott. Indításkor mikor bemelegedett és visszatoltam a szívatót, szépen tartotta az 1200-at. Aztán mikor mentem vele kb 5-10 km-t és mondjuk megállok a pirosnál 3000-es alapjárat köré áll be. Máskor meg leesik 0-ra. Néha amikor így felment, azt csináltam hogy beraktam egyesbe, húztam a féket, finoman csúsztattam a kuplungot, így vittem lejjebb. Ilyenkor egy darabig tartotta az 1200-1500-at aztán megint szépen felkúszott.
Most hétvégén volt karbiszinkron, a változás annyi hogy mostmár 4000 az alapjárat pár km motorozás után.
Aztán van egy másik probléma is ami nem biztos hogy összefügg a mostanival. Néha itt az elkerülőn megküldöm 160-al, aztán mikor már megyek pár perce és egyszercsak olyan mintha kifogyna a benzin vagy elvenném a gázt. Egyszerűen lassul a motor, csökken a fordulat akár mit csinálok. Aztán egyszercsak mintha magához térne, elkezd húzni, aztán rángat párat és megint csökken a fordulat. Ezt csak akkor tapasztaltam mikor tartósan gyorsan megyek. Amúgy szépen le lehet forgatni tiltásig alacsonyabb fokozatban.
Megszakító nincs de van , jeladó. Vagy a gyujtásjeladót tartó valami mozdult el, vagy a tengelyen levő a gyujtást adó lendkerék, van elmozdulva.Szedd szét és meglátod.
szevasz tomydr600 msn en mértnem kérdezted elmondom hogy mi merre az a csavar a levegő és benzinkeverékét állítja üzemanyagot ugytudsz elvenitőle hogy a tolagyubanlévőtün állítasz vagy fuvókátcserélsz én ennyit tudok mondani
remélem segítettem
S O S, mindenkihez lenne egy kérdésem,cbr 1000 f -en ha leveszem az önindítót behullhat e valami a blokkba?cb 1000 big is ugyanez ha valaki esetleg olyat szedett már le!nagyobb áramot vesz föl a kelleténél és takarítani akarnám !
Szerinted,hol kezdjem a hibafeltárást? A műszaki dolgokhoz nagyjából értek,de az elektronikához hülye vagyok! Ez nem Simson! Még megszakító sincs,semmit nem tudok állítani!
Ma délután ebéd után indultam vissza a munkahelyre és útközben elkezdett szarakodni! Egy Honda Crm-ről van szó! 180-as Malossi van rajta! Melegszik a motor,kicsi a gyári hűtő ekkora hengernek, épp készülök rakni rá még egyet,hátha a kettő már elég hűtőfelületet fog biztosítani! Ha endúrózni indultam mindíg megálltam ha bemelegedett,nem akartam kinyírni! Lehet ezzel öltem meg? Bár szerintem ennek nincs köze hozzá,mert hidegen melegen is rosszalkodik!
Olyan problémám van,hogy ma délután egyszer csak elkezdett szarakodni a motorom magas fordulaton! Ha magas fordulaton túráztatom olyan mintha kihagyna a gyújtás a pufónyílás mellett pedig lángcsóva jelenik meg! Szerintetek ez miért van?! Gyertya? Gyújtás?
A karburátor oldalán van két csavar, recézett fejű. Amelyik szögben áll, azzal lehet , az alapjárati keveréket beállítani, a másik az alapjárati benzinkeverék beállítására szolgál . Betekerni, ütközésig, majd másfél fordulatot vissza.
Fejtetőre állított karbi esetén az úszónak párhuzamosan kell állni, a karbi osztósíkjával. A nyelvecske, ami nyomja a tűszelepet merőleges legyen a tűszelepre. Érted, hogy gondolom?
Helló!
Gyertya új!benzint hol tudom visszavenni?1 lehetőség van amit lehet állítgatni az alulról felfelé áll a karbinak a henger felé lévő oldalán van!ez lenne az?h veszek el benzint?ha befelé tekerem vagy ha ki?
Egy kicsit kormos, az elektródáknál pedig fehéres elszíneződés, vagy egyfajta réteg képződött.
6000km után cseréltem őket mert az elektródák kezdtek eltávolodni, és így nehézkessé kezdett válni a hidegindítás.
Hát msn-en ma nem volt időm, de majd legközelebb ha beszélünk elmondhatsz mindent!
Ezt abból gondolom hogy visszaesik a fordulat, mintha elfogyna a benya, bár érdekes hogy nem minden fokozatban.
Volna egy megoldhatatlannak tűnő problémám, mégpedig az alapjárattal. A motoromról tudni kell hogy kb 2 napja volt olajcsere, gyertyacsere és karbiszinkron. Maga a karburátor bontóból van, elég jó állapotú, kevés kilométeres, tavaly tavasszal lett beszerelve.
Tavaly szezonban az volt, hogy az alapjáratom 0 és 3000 között változott. Indításkor mikor bemelegedett és visszatoltam a szívatót, szépen tartotta az 1200-at. Aztán mikor mentem vele kb 5-10 km-t és mondjuk megállok a pirosnál 3000-es alapjárat köré áll be. Máskor meg leesik 0-ra. Néha amikor így felment, azt csináltam hogy beraktam egyesbe, húztam a féket, finoman csúsztattam a kuplungot, így vittem lejjebb. Ilyenkor egy darabig tartotta az 1200-1500-at aztán megint szépen felkúszott.
Most hétvégén volt karbiszinkron, a változás annyi hogy mostmár 4000 az alapjárat pár km motorozás után.
Aztán van egy másik probléma is ami nem biztos hogy összefügg a mostanival. Néha itt az elkerülőn megküldöm 160-al, aztán mikor már megyek pár perce és egyszercsak olyan mintha kifogyna a benzin vagy elvenném a gázt. Egyszerűen lassul a motor, csökken a fordulat akár mit csinálok. Aztán egyszercsak mintha magához térne, elkezd húzni, aztán rángat párat és megint csökken a fordulat. Ezt csak akkor tapasztaltam mikor tartósan gyorsan megyek. Amúgy szépen le lehet forgatni tiltásig alacsonyabb fokozatban.
remélem segítettem
Ma délután ebéd után indultam vissza a munkahelyre és útközben elkezdett szarakodni! Egy Honda Crm-ről van szó! 180-as Malossi van rajta! Melegszik a motor,kicsi a gyári hűtő ekkora hengernek, épp készülök rakni rá még egyet,hátha a kettő már elég hűtőfelületet fog biztosítani! Ha endúrózni indultam mindíg megálltam ha bemelegedett,nem akartam kinyírni! Lehet ezzel öltem meg? Bár szerintem ennek nincs köze hozzá,mert hidegen melegen is rosszalkodik!
Olyan problémám van,hogy ma délután egyszer csak elkezdett szarakodni a motorom magas fordulaton! Ha magas fordulaton túráztatom olyan mintha kihagyna a gyújtás a pufónyílás mellett pedig lángcsóva jelenik meg! Szerintetek ez miért van?! Gyertya? Gyújtás?
Kérdésem lenne,yamaha fzs 600as motorom van és hogy milyen olajat tegyek szerintetek bele.
Vélemények,TAPASZTALATOK....
Köszi Öcsi
Gyertya új!benzint hol tudom visszavenni?1 lehetőség van amit lehet állítgatni az alulról felfelé áll a karbinak a henger felé lévő oldalán van!ez lenne az?h veszek el benzint?ha befelé tekerem vagy ha ki?