Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolom ez egyhengeres motor rendes dugattyúval. Lejárt a rezgéstől a szavatossága.
az szép!
A bekeretezettbe csuszik bele a tűszelep. Ebből felsőrész csere lesz. Nem kivehető !
Ez az?
Azt nem lehet csavarhúzóval kiszedni..
csak ha fogóval megfogom a külsejét mert 2-3mm t kilóg a karbiból
szivesen szóra sem érdemes. Illesztett csavarhúzóval ki lehet venni. Nehogy valami kopott szarral állj neki mert El-qrod.
köszönöm a segítséget!
Nézd meg erős fényben nagyítóval, és meglátod. De hogy nem jó az biztos.
meg tud az kopni?
nem csak a tűszelep gumijával érintkezik?
Az szar.Annak az úszó súlyától zárni kell, csak szarrá kopott.
az nem kophatott meg!
esetleg valami üledék van rajta és nem tud a tűszelep egyenletessen elhelyezkedni rajta
Menetes kellene legyen.
a szelepülőkét ki sem birom szedni...
az csavaros(menetes)?
nem mertem nagyon feszigetni..
Kösz!
Ez csak akkor zár fejtetőre állítva ha újjal lenyomom..egy picit!
Van úgy, hogy a tűszelep szelepüléke is becsavarozható. nincsen fellazulva?
A fejtetőre állított karbira rádugsz egy csövet,megfújod, és akkor jó ha az uszó vizszintesen zár , esetleg 1-2 mm-re felfelé áll.
Már vettem bele új tűszelepet azzal próbálom összeszerelni
és csak így jó!
pedig teljesen olyan mint a régi csak ezen nem kopott a gumi meg nincs berohadva az alján az a kis pöcök.
Tegyél újat, és vedd vissza a benzint. Helyedben megnézetmném valami hozzáértővel.
Ne görbítsd ! Cserélj tűszelepet ! Elqrod.
Segítséget kérnék!
Karburátoron szintet állítottam..
az úszón lévő kis lemezt 45° ig kellett görbítenem,hogy jó legyen a szint
és ne follyon ki a túlfolyón a benzin...Úgy kell annak állnia?Nem vízszintesen?
És a levegőcsavart mennyire tekerjem ki?
1-2 tekerés?
járatás mellett nem tudom állítani mert olyan hülye helyen van hogy égeti a kezem a kipufógó
kawasaki klx!
Helló!
Gyertya fekete és melegen akármeddig rugdosom száraz!
veddki a gyertyákat ha, látodrajta hogy megszivta magát, akkor probáld meg kiégetni a gyertyákat, utána nézdmeg vannak-e rajta szikra,

a hengert kopresszoral fujd ki mert lehet ott is sok az elnemégett üzemanyag. ha minden rendbe tedd vissza a gyertákat előszőr szivato nálkül probáld inditani ,kis gázzal. ha elindul kicsit, huzdrá szivatot. mikor jár a motor valamivel kocogtasd meg a karburátog csészéit mert lehet az uszo is fennakad. ha viszon a gyergya száraz akkor üzamanyag gond van. Vagy azok a bajok amit már régebben irtam,de te azt irtad azokkal minden rendbe van.
Mikor nem indúl, első, hogy nézd meg van-e szikra. Ha van és elég nagy is, akkor milyen színe van a gyertyának? Kormos , vagy szürke?
1. Nézd meg, hogy a jeladó nincs-e elmozdulva.
2. Ellenőrizd a gyújtószikra nagyságát, (lehúzod a pipát, és a kábel végéből 6-8 mm-ről át kell ütnie. )
3. ha ez megvan, akkor rakd össze és motorozz. Ha valami nem jó akkor beszélj valami hozzáértő haverral, mert távjavítani elég nehéz.
Sziasztok!
Van egy 600as DR-em!olyan gondom lenne vele, hogy melegen nem indul az istennek sem!hidegen kb 2-3ra indul de melegen meg akármeddig rugdosom semmi!ha meghül megint indul....mi lehet a gond?szelephézag kicsi és melegen kitámasztaná a szelepet?vagy karbi probléma lenne?
léci segítsetek, mert vhol leáll szarba vagyok nem kicsit!