Sziasztok
A műanyag idomok a motoron megfakultak, kiszívta a nap, látszanak a matricák nyomai, és még a kipuff is összeolajozta. Vissza akarom hozni a régi szinét. Meg tudja csinálni ezt egy műanyagos, festés nélkül, vagy a festés ebben az esetben elkerülhetetlen?
A minap történt velem egy olyan,hogy fékkar csere után az uj fékkar egy picit más volt mint ami letörött.Szemre ugyanaz volt,de majdnem firka lett belőle.Ugyanis a fékkar alap helyzetben 5mm rt benyomta a dugattyut amit nem vettünk észre és bemelegedett a fékpofa és megszorult ez első kerék.Alap helyzetben is be kell nyomnia a dugattyut a fékkarnak?5mmrt?Lereszeltem belőle,most nem nyomja be és remélem nem is fogja,mert könnyen baj lehetett vna...
Ha nincs szerszámra pénzed vidd el egy szervíbe.Ne barkácsolj mert ahogy az elöttem lévő hozzászoló is irta lehet,hogy nagyobb kárt csinálsz mint 15.000 ezer.Ne haragudj nem akarlak megbántani de ha nincs rá pénzed ne motoroz.Ha fejreállsz az kicsit többe fog kerülni.A motor nem játék!(nem bicigli,hogy leporolod magad és felállsz)
Mentem vele nem isa keveset...csak akkor folyik belőle mikor megállok és nem zűrom el a benzincsapot.Szerintem a tűvel lehet valami..nem?
Szerintem nem zár el.Kosz van bent vagy valami.
Szerintetek?
ÜDV.:Robi
szevasztok
egy nagyon fontos és sürgős kérdésre keresem a választ,remélem tudtok segiteni...
vettem egy dr 350blokkot ami 2 jeladós de nekem 1 jeladós volt és 1 jeladós az elektronikám.rákötöttem az egyik jeladót(kék és zöld szint a kék és zöld szinre)a mésik jeladót ugye nem tudom hova kötni.
namost a motor tökéletesen indul csak talán (bár léghűtéses) kicsit jobban melegszik.
a lényeg valaki hozzáértő megmondhatná hogy gáz ha nem kötöm rá a másik jeladót?
mi a különbség az 1 és 2 jeladós között?
köszönöm
hello,
tzr-emről (50-es vashengeres vizes, 91-es évjárat) ma húztam le a hengert mert kevés volt a kompresszió. Viszont a henger belsejében, ahol a víz kering fehér trutymós, habos anyagot találtam, nem is keveset. Ez mitől képződhetett?
Hát persze! Ugyan úgy mint pl egy MZ főtengelyt egy pajszerral meg kalapáccsal szétverni,aztán felújítani és ismét kalapáccsal összeverni.
Na komolyra fordítva: Szerintem NE fogj hozzá célszerszám nélkül mert 15000 nél nagyobb kárt okozol magadnak.
Az a baj hogy a multkor is csak hidegindito sprayvel tudtam beinditani de mostanaban mar azzal se indul...egyszeruen csak teker az onindito...pucoljam meg a gyertyakat?
helló.valószinű neked is a karburátorba lesz valami dugulás a szelep nem zár és igy ömlik az özemanyag a tulfolyón és mivel rengeteg kaját kap nincs alapjáratod se.Szedd szét és "pataktisztaságot "
Sziasztok!
Olyan problémám lenne:Van egy Yamaha Dt 125 R-em, folyik belőle a benzin a túlfolyon, meg az alapjáratot sem lehet állítani(nem tudom a kettő összefüggésben van-e) Mit tegyek?
Előre is köszönöm a választ!
ÜDV.:Robi
hello mindenki! Van egy aprilia rx 125-ösöm! olyan problémám van vele h szivatóval jár egy darabig de aztán leáll! szivató nélkül be sem indul ja és csak magasfordulaton jár! pedig most lett cserélve a karbi, váltó, főtengely, szívócsonk!próbálkoztam a benzin levegő aránnyal de azzal se jött össze! pls help
Na télleg az akksi volt a szar...120A helyett az indítóáram 52A volt..Ráadásul amikor vettem a motort akkor azt mondták, hogy új...erre kiderült, hogy 2002es gyártású...
Találkozott már valamelyikötök olyannal, hogy ősszel még tökéletes a kuplung, de tavasszal nem emel ki csak félig 1/3 ig? Hozzá se nyúltam egész télen a kuplunghoz, erre ez fogad....Mi a tippetek?
A műanyag idomok a motoron megfakultak, kiszívta a nap, látszanak a matricák nyomai, és még a kipuff is összeolajozta. Vissza akarom hozni a régi szinét. Meg tudja csinálni ezt egy műanyagos, festés nélkül, vagy a festés ebben az esetben elkerülhetetlen?