hello mindenkinek! Lenne egy 83as Kawa Gpz 750em! 2hete ugy alltam be vele a garazsba hogy poccre indult! most csak durrog/csattog! mi lehet vele?uj gyertyakat most kapott!
a Valaszt elore is koszonom!
benzinbe ne mosd, annak nem örül... brigéciol nem is drága és attól semmi baja nem lesz... jól kend be vele ecsettel, mosd ki vízzel és ezt vagy 3-szor ismételd, míg tiszta nem lesz... ettől semmi baja nem lesz és egy liter vagy 600 Ft.
Sziasztok! Kellene egy kis info. talán tud valaki segíteni. ZX9R 1994 B, az első fék puha és bent fog... nem levegős, nem ereszt, fém fékcsöves, nincs elkopva a betét és ha leveszem az olajtartály tetejét és befogom a 2. pici lyukat, akkor bekeményedik és kint fog, ahogy kell. Tudja valaki, hogy 1, vagy 2 karmanytú van e benne és létezik e, hogy az első feladta és azért nyom vissza a tartályba?
szevasztok nekem van egy aprilis rs 125-ösöm és mitöl lehet az hogy nem nagyon akar 9 ezer fölé kipörögni?:S mintha elfogyna az erö ott:(
légyszives segitsetek elöre is köszi
Csak azt nem értem, hogy először miért indult be és aztán 2 nappal később már miért nem. Ez az egy ami engem nem hagy nyugodni. Mert amikor beindult akkor szépen járt. Ezért gyanakszom az akksira, mert más egyszerűen nem mehetett tönkre szerintem.
nem a szelephézzagal van gond, hanem hogy rendessen zérnak-e. amikor a gépedet letetted az aksi is jovolt,mostmeg nem. Probálj egy aksit szerezni innditáshoz,azt meglátod, Ha nemindul azért én leellenőrizném.
Összel amikor eltettem még pöccre indult, szóval a motornak nem nagyon lehet baja.. Nyár közepén lett kompresszió mérve akkor a két külső henger 10.5 volt a két belső meg 12 ha jól emlékszem. A szelepeket is megnézeték, de rendben voltak a hézagok is.
Az inditáshoz,azért nemárt egy jo aksi ,ami intenziven hajtja az öninditót. ha ezekután sem indul, kompresziot megkéne rajta mérni. A mérés sokmindent elérul, például : ha kevés bent a nyomás akkor a gyertya hejére a hengerbe tegyél egykis motorolajat, mérjrá a kopreszio mérővel , és ha nyomás javult akkor azt jelenti kopott a henger. Viszont ha nyomés nem változik a kkor a szelepeknél van a gond. ha a motor kopott hideginditoval sem tudod beinditani.
van 1 robogo amit a rokon meg akar venni, 70 es háziko van rajta, főtengelyt nem cseréltek, az az 50 esé, kérdés : meddig birja a főtengő a 70es erejét? fájterkodni kelllene a robcsi szval kapná az ivet rendesen....
szerintem nem ártana a főtengőt is kicserélni, habár nem nikazilos a henger állitolag.... na meg a f.t.csapágyakat
Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem. Vettem pár napja egy flakon hidegindító sprayt a tecsóban amit használtam is és erre kb a 2. próbálkozásra be is indult a motor. Ekkor megjárattam a motort és bemelegítettem aztán leállítottam. 2 nap múlva megint be akartam indítani de nem indult többszöri próbára se. Megint megpróbáltam a hidegindítót de már azzal se indult csak 1et-1et röffent, de nem indult be. Teletankoltam de így se indul. Tegnap észrevettem, hogy lemerült csontra az akksi, feltettem töltőre és ma megnéztem mi a helyzet de elég szar állapotban volt. Lehet, hogy azért nem indul, mert annyira szar már az akksi? Vagy a hidegindító bekormozta a gyertyákat és azért?
a Valaszt elore is koszonom!
KArbi levegö nem lehet?
légyszives segitsetek elöre is köszi
valaki
van 1 robogo amit a rokon meg akar venni, 70 es háziko van rajta, főtengelyt nem cseréltek, az az 50 esé, kérdés : meddig birja a főtengő a 70es erejét? fájterkodni kelllene a robcsi szval kapná az ivet rendesen....
szerintem nem ártana a főtengőt is kicserélni, habár nem nikazilos a henger állitolag.... na meg a f.t.csapágyakat
Előre is köszi a segítséget!