Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Attól is füstölhet, ha sok a benzin, és ugyanúgy nem pörög ki.
tedd vissza a régi gyertyákat,azzal nézd meg mik a tünetek.ha már be se indul,valószinü,hogy az uj gyetyáid selejtek.én is vittem már vissza komplett garnitúrát,mert mind a 4! selejt volt.nem az elktróda szikrázott hanem belül a porcelán,és a test között ütött át.
Nekem a blokk a két első felfogatásnál ilyen rezgéscsillapító gumikhoz van felfogatva, ezért javasoltam a blokkra testelni közvetlen, igaz a két hátsó felfogatás közvetlenül megy csavarral, de biztos ami biztos
a II. világháborús vadászgépeken (dugattyúsok) használtak vízbefecskendezést teljesítmény növelése céljából, lehet ez is ilyen
na jó csak vicceltem...

egyébként nem fura neked ,hogy az összes 2T mocit nagy-generál után "éppen be lett járatva" szöveggel adják el? mindent nem szabad elhinni ezek a szövegek álltalában annyi valóságtartalommal bírnak mint az a műsor ami asszem 7 kor kezdődik az m2-n és a maci kezdi...
A negatívat a vázra kell tenni!
Olyan helyre ahol nincs festés!
meglátod,jobban fog forgatni
ÉS attol szerintetek lehet az hogy azárt nem pörög ki rendesen,mert nincs nagyon hajtva és és nincs kiégetve rendesen?:P mert ugye csak 9 ezerig pörög ki az rs 125 légyszi válaszoljatok elöre is köszi amugy meg ha meghuzatom kéken füstöl mint állat:S
hello! feltoltottem az akksit es ugyanazt csinalja! csak durrog/csattog be se indsul!egy ket henger probalkozik,de nem indul el!
Sziasztok!
Lenne pár kérdésem.
Van egy CR 125-ös (2002-es evj.) amit meg szeretnék venni. A moci 3 hónapja lett felújítva (új henger, gyűrűk, dugó,csapszeg,hajtókar, csapágyak, szimeringek). A tulaj azt mondja, hogy egy kis baj van vele, mert fehéren füstöl és csöpög a kipuból a víz. Valahogy belejut a hengerbe. Szerinte csak a hengerfejtömítéssel van baj. Ettől függetlenül 1 rúgásra indul és pörög is rendesen.
Szerintetek mi lehet a baja?
Ha hengerfejtömítés akkor kb. mennyiből lehet megcsinálni?
Okés köszi...majd holnap vagy hétfőn írok, hogy sikerült-e
Nálam a kuplung dekni szokott lenni az áldozat, valahogy mindig jobbra rakom az bikaaksit
""joszef,bocs ha kijavitalak,de ha az akku rossz,akkor be se indul a Kawa,hidd el,tudom"" Semmi baj én azt mondtam el amit a tapasztalatom szerint valószínűsítek. Közösen kitaláljuk.
Hát én pozitívot pozitívra és negatívot negatívra tettem..holnap akkor megpróbálom úgy ,hogy a negatívot az autóakksiról a blokkra rakom...a blokkon hova érdemes tenni?
Öhhmm lenne egy megjegyzésem...
A bikázást nemtudom hogy csináltad, de nálam csak úgy működik a dolog, hogy pozitiv a pozitivra, a negativ az autó aksiról meg a blokkra közvetlen. Próbáltam az aksi negatívjára, de akkor nem tekert rendesen
Asszem ez épp baumaxos, de az akksi előtte 1 napig töltőn volt, és akksival is és anélkül csak a sarura kábelezve is ezt csinálta...
ha tecskós bikakábeled van,akkor dobd a p..ba.nem megy át rajta annyi áram,amennyi a bikázáshoz kell.inkább tedd fel az akkut tölteni kb 3 órára..
Újabb fejlemény: Megpróbáltam autó akksiról bikakábellel indítani, de ugyan az az eredmény álló és járó motornál is. Egyet-kettőt-hármat teker az öndindító aztán szépen lassan elhal. Kezdem azt hinni, hogy semmi köze az akksihoz, de akkor mi lehet? Pár napja még boldogan tekert, azóta meg semmit nem csináltam vele csak most próbálkoztam... :/
mondjuk azt nem irta,hogy már járás közben csattog,durrog a motor,vagy be se indul,csak csattog..
joszef,bocs ha kijavitalak,de ha az akku rossz,akkor be se indul a Kawa,hidd el,tudom az akkunak,semmi köze a szikrához,ha már üzemel a motor.ez inkább benzin,vagy karbigondra utalo tünet,nekem is azért javult meg,ha belefujtam levegöt a tulfolyócsövekbe,mert olyankor kicsit megemeli a benzinszintet,amire a japán vasak nagyon érzékenyek.
szétkaptam a karbit,és kiderült,hogy két tüszelepem alig engedett át benyát.kipucoltam és egyböl jó lett.egy másik esetben a membrános csap szivatott meg,hogy nem engedett elég benzint a karbikba,csak "ejtő" állásban.
Hosszú állás után ezért szoktam sértegetni és rugdosni az akkut........., hogy eléggé feszült legyen
Ha nincs meg a normális akkufeszültség, akkor a gyújtóelektronika nem fog normálisan dolgozni.
ertem koszi!
Kopott, elállítódott a gyújtás, dugulás a karburátorban ......dugulás a kipufogóban.
koszonom a valaszt holnap megprobalom! az akksitol durrog?keves a szikra?
szewa,nekem is ilyen vas van.csinált ilyet párszor.a benzincsapot tedd ejtö(függöleges) állásba pár percre,ha igy se jo,akkor a karbi két tulfolyó csövébe fujjál bele ovatosan...pikkpakk megjavul..