Sziasztok. Van egy 500 as 4utemu krosszom. Az a problémám , hogy a gép szépen gyúl először, aztán ha leállitom és ujra be akarnám gyújtani már nem gyúl. Néztük a gyujtást. egyszer ad cikrát, másszor meg teljesen nem ad semmit. Hol lehet a gond? Megköszönném, ha valaki segitene.
Mikori motor? Mennyi km? Mennyire eszi az olajat?
Amúgy úgy jelentkezik, h eszegeti az olajat, csökken a kompresszió kicsit, a hengerbe benzin kerül amikor áll a gép.
A cseréhez, kell szelepszárszimmering, hengerfej tömítés, szelepfedél tömítés, és érdemes akkor a szelepeket is becsiszoltatni.
Jó móka...
Hali nem tudna valaki segiteni motorokhoz keresek hibakód olvasót nagy szakmai tapasztalattal javitom a motorokat autókat de hiányzik nagyon a diagnosztika köszi előre is 7-800 ezres ketyeréket ne ajánljatok olyat én is tudok.
sziasztok! az a kérdésem lenne, hogy hogyan jelentkezik az ha szeleszár szimeringet kellene cserélni? mik a tünetek és hova fajulhat a dolog ha nem cserélem? sor4 4ütemű gépről van szó
Sziasztok ! Suzuki GSXR 750 K5 van a garázsban és a kérdésem a következő lenne: Melyik a hűtővíz leeresztő csavarja? /ja és prevent P12-t veszek bele fagyállónak, ez vajon jó szerintetek? Vagy milyet tegyek bele?/
sziasztok!
lenne egy orion Lifan! motor.. pitbike plokk
most volt jeladó cserélve!
és jó lenne ha vlaaki tudna nekem egy bekötési rajzot küldeni hogy kellene bekötni!
mert a tekercs ad szikrát jeladó jó.. de a gyújtótrafóra nincs pontos bekötésem!
nem nagyon az az igaszság, hogy nincs vonóhorog a mostani autómon és csak elmotorozni tudok vele. nemsokat szeretnék városban menni... gyálon se tudtok senkit?
szevasztok. egy olyan problémám van, hogy a hengrem aljánál a tömítés 1 nagyon kicsi helyen kilyukadt... (papír tömítés) de tényleg nagyon kicsit épphogy észrevehető. és a motorom egyszerűen nem akar felpörögni 3-4ezerlnél jobban.. próbáltam útánna húzni a csavaroknak is de sajnos nem lett jobb. szerintetek az a kicsi lyuktúl lehet ilyen baja? köszi.
A bikerworld.hu-n van teleszkópszimering beütő.Egyébként egy csapszegkiütő is megteszi,aminek kb.5mm átmérőjű a feje,vagy valami ilyesmi.Kend be a szimeringet egy finom szilikonzsírral,aztán szépen átlósan kocogtasd a helyére.Addig ütögesd amíg a biztosítógyűrűt vissza nem tudod rakni rendesen.
Tudja vki,hogy SV650 K3 -ban mikor kell cserélni a vezérmű láncot ill a láncszettet?
megnéztem!
köszi
Amúgy úgy jelentkezik, h eszegeti az olajat, csökken a kompresszió kicsit, a hengerbe benzin kerül amikor áll a gép.
A cseréhez, kell szelepszárszimmering, hengerfej tömítés, szelepfedél tömítés, és érdemes akkor a szelepeket is becsiszoltatni.
Jó móka...
Nyitva: H-P 8:00-16:30-ig Tel:33-509-115
MENÜ
Elérhetőségeink:
Gear2dash
Prop-tech Gear contoller
Prop-tech speed box
Fokozatkijelzők
Suzuki Fuel/RPM Modul
TFI befecskendező commander
Számítógépes motorkerékpár diagnosztika
Műszerfejlesztés, gyártás
Motortuning
Motorszerviz
Szinkron teszter
Katalógus
Teljesítménygörbék
PROTOTIPUST
KERESÜNK!
Webáruház
Minden motorszerviz és Mérnöki Iroda
Modulok - Üzemeltető: Google
Levelezési cim: PROP-TECH Kft. 2509, Esztergom-kertváros, Szalézi u.1.
Telephely: Prop-tech kft.
2509, Esztergom-kertváros
Szalézi i u. 1.
Nyitvatartás:
Hétfő-Péntek: 8:00-16:30
Szervíz telefon:33-509-115
Mobil:30-267-03-36
Iroda/Fax: 33-509-116
Get Your Own Visitor Globe!
E-mail címünk:
csaba@prop-tech.hu
propose@vnet.hu
K
Én így szoktam eddig működött .
Itt a tavasz, dagad...
MOTODEPO
Minden infó, fotók, videók az adatlapomon
Érdeklődj, segítünk, megéri
A válaszokat előre is köszi!
Üdv: Tubus
lenne egy orion Lifan! motor.. pitbike plokk
most volt jeladó cserélve!
és jó lenne ha vlaaki tudna nekem egy bekötési rajzot küldeni hogy kellene bekötni!
mert a tekercs ad szikrát jeladó jó.. de a gyújtótrafóra nincs pontos bekötésem!
nem tudtok valami jó krosszmotor szerelőt vecsés környékén?