Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ernő ! A gyertya elszíneződéséből meg lehet állapítani, hogy sok vagy kevés a benzin a keverékben, Ha szürke akkor szegény a keverék, ha őzbarna akkor jó, ha sötétbarna, akkor dús a keverék. Amikor ezeket tudni fogod, akkor lesz belőled motoros. Próbálj meg menni vele vagy 30-40 kilométert, és akkor nézd meg milyen színű a gyertya porcelánja. És írd meg.
Tisztelt Péter Úr! Bekerült a munkahelyemre egy Peti és itt is tag van egy 800-as hondája, nem tudom a nick nevét, és nem akartam publikálni a lakhelyét. Ha ez nálad savazásnak számít, igyál rá egy pohár vizet, és felejtsük el. Szerintem semmi sértőt nem írtam.
De tényleg köszönöm a választ, mostis ingázok szoba-garázs között, am leírhatnád ha tudod hogy néz ki az a szimering beütő vagy mi a túró...
Zsír uj gyári gyertya van benne.És olyat vettünk bele ami gyárilag bennevan
Ha kupplunggal váltasz, és akkor csattog, akkor szar az olajod , ha annélkül akkor béna vagy, én se válts úgy, mert csak elbaszod...
Tényleg nem.Milyen színű a gyertyád?
Az olyan fajta
Most nézem hogy motorszerelő vagy Peti! Tudnál nekem abba segíteni hogy nemrég vettem egy gsx-r 600 k4 motort, ez az első nagymotorom és még most kezdek így "komolyabban" motorozni, és váltásnál néha elég nagyot kattan néha pedig nem! A sebességeket amúgy simán veszi 1-6ig! A technikám lenne a szar vagy a váltóval van valami gubanc?
Bocs Einstein
bocsi most olvastam vissza nem autómata hanem kézi szivató van rajta. De én ugytudom közel másfél óra moorozás után ha 10 percre megálsz nem kell szivatni
Köszi a gyors válasz Peti!
Az egyik legjobb a piacon szerintem.Évek óta ezt használom príma kis anyag.Elötte kipróbáltam egy pár márkát nekem ez vált be.Fzr-600 kawa er-5 Yamaha TDM-900 ezeken használtam eddig. Csak ajánlani tudom.
Sziasztok!
Valaki használta már ezt a láncsprayt:castrol chain spray? Ha igen mik a tapasztalatok? Gsx 600R K4 re venném.......
Ha ilyen felkészült és okos vagy mit téblábolsz itt,és savazol másokat ismeretlenűl?Ha valaki segit azt megköszönni szokás. Ahogy látom nálad tehén volt a radiátor.Te így gyüjtöd a barátaidat?Ne válaszolj nem érdekel. Jó munkát Einsten.
Én ilyen esetben kiverem magamnak, vagy türelmi zónát látogatok.
valszeg gyűrűtörésed/dugótörésed volt, aztán beált. ismerősömnek honda mtx 125 pontosan ugyanezt művelte :)
Segítsetek Pedálos Rigámon letört a berúgókar,hogy lehet azt orvosolni.A haverom,haverjának az ismerősének az unakonővérének a bátyja,hozott bele templomi gyertyát,de azon nincs menet Mit tegyek? Leszakadt a membrán,és a power nem nyit ki csak 12 000-nél a 3.-at és a hatodikat kidobálja. Milyen olajat tegyek bele,ez különolajzázos.Ha tud valaki segítsen légyszives,mert kénytelen leszek eladó sorba tenni,ha nem lesz rá megoldás.Esetleg csere, jó állapotú nem hiteles gixerre úgy 2009-es, csak 750-esre talán érdekel
van valakinek tapasztalata e85-tel üzemelő 2t motorról? Nrg-m átalakításán gondolkozok, olvastam neten több cikket, de jellemzően csak simsonok és mzk-ről írtak.
Üdv!
Yamaha DT 125R '92-es évjáratú enduróm mostanában rakoncátlankodik: eddig csak hidegen csinálta, újabban melegen sem pörög többet 7000-nél, inkább bedadog és olyan hangja van, mintha letiltana.. Emiatt a power se nyit ki és eléggé idegesítő.. Ha visszaengedem a gázt 7ezernél és megint ráhúzok, kinyit és minden happy..
Mi lehet a gond?:S
Előre is köszi
Qrva messze laksz. Indítani úgy inditok évtizedek óta, hogy szivató ráhúz, gyujtás ráad, és gombnyomás. = nyihihihi-vroooooommmmmmmmm.Ennek így kellene történni.ha nem így megy akkor válámi ván, csák nem áz igazi.
Működik is vajon?
Igen van rajta
Üdv!
Volna eladó szerelésből kimaradt v2-es alkatrészek!
PL:vt500, vt600,vt750 .yamha xvs 650 dragstar.,xv535 és xv750.
+kawasaki zx 6r.
Tel:06206128887
Email:kaczko12@freemail.hu
Akármi baja is lehet, de ezt szétszedés nélkül nem lehet megállapítani. Ha szétszeded , látni fogod.
Automata szivató van rajta ?
Üdv mindenkinek valaki ért a Mobra Hoinar hoz? ha igen akkor szeretnék eggy kis segítséget kérni előre is köszönöm