Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

császtok rs 50em van 2008as csörög valami nagyon ma beindítottam jó volt váltottam 2őt csörgést hallottam de nagyot vissaz váltottam de csak 1be engedte és csörgött leállítom de a válltó nem megy sehová se fel se le és megragadva nincs mi lehet a baja?
na megnéztem indul csak nagyon nehezen :/ apáék nem huzták rá a gázt.csak önindítóztak
én viszont önindító és ráhuztam a gázt tövig akkor indult be csak?
sztetek miért indul nehezen?
Hello egy kerdesem lenne hogy! A mocimon van egy Minarelli Am6-os blok na es -a kipuf bol kivan szedve a fojtas es igy kb. 70-75-km-et megy! Gondolkodtam h a gzari fogast lecserelem 11 rol 12-re meg veszek egy sport legszurot! Ez menyit segitene rajtam!?(bocsi ay ekzetekert!)
Megdöglött az akku! Felkapcsolod a világítást,és megméred, ha 12V alatt van, akár egy tizeddel is akkor kakukk.
helló minenkinek lenne itt egy NSR rejtély legalábbis nekem már az.nyár végén besült a moci kapott másik hengert próbakörön minden oké volt.aztán viszajöttem leraktam járni és egyszercsak megállt. akkor még visszaindult de néha elkezdett ugrálni a ford.mérő aztán abbahagyta le0ázott és megált a moci is és nemindult vissza. ezt jopár napig többször eljátszotta de másnap mindig elsöre indult és utána kezdte elöröl. kb 2hete már ennyit se csinál, észrevettem h beázott a gy.alaplap kiszáritottam pöccre indult leálitottam h felrakom rendesen meg befüzöm a kábeleket és utána megint nemindult.meglett nézve minden elektronikája müködik az alaplap is.a trafó nemkap áramot, amikor kap akkor az elején gyenge áramot kap aztán felerösödik és abba is hagyja.csatlakozók megfujva kontakt spray-jel .gyujtáskapcsolo jo. egyszerüen nemértem mibaja van. régen csinált ojat hogyha esett az esö elment a gyujtás de tolásra indult vagyha rába...tam egyet az elejére. segítsetek lécci fogalmam sincs mibaja van!egy kapcsolási rajz sokat segitene hogy elenörizzem a kábeleket mégjobban
Peti te véletlenül nem szürke ruhában dolgozol kb 3-4 hete egy főútmenti munkahelyen?
Összelett rakva a motor karbi kilett takarítva tiszta,új gyertya lett bele véve,aksi fel lett töltve és az önindítóval indítva az aksi az önindítót forgatja,pörgeti de nem indul be,ha tolok rajta 2méteren belül bendul tud valaki segíteni mi lehet a baj?
Peti te véletlenül nem a szürke ruhában dolgozol kb 3-4 hete egy főútmenti munkahelyen?
Hú peti, ne idegesíts.. Mindenem van kivéve szimeringbeütő szerszám... Gondolom ez egy meghosszabbított gyűrű, alias 'cső' vagy nem? Ha igen akkor az is akad...De erre még rágyúrok...
Valaki segítsen!
Hol tudok szerezni keihin cvk 40mm es karburátorba tűszelepet?
A TÚSZELEP VÉLETLENŰL NEM ÁLLITÓDIK LE ,csak ha elállítód.Elöször végezs el amit a kolléga is javasolt alapjárati fúvoka tisztítás.Ha akkór sincs alapjárat akkór lehet tovább lépni.
szimering beütő szerszám,órás csavarhuzó(vagy vékony kisméretü csavarhuzó)zégerfogó,A teló alján van egy imbuszcsavar, ha ez megindúl elsőre SZERENCSÉD van.Ha nem ,vagy egy légkulcs kell kompresszóral,vagy egy célszerszám ami leér a teleszkóp aljáig és a véga hatszögü és vagy 17-vagy 19 es a vége.HA ez mind megvan már kezdheted is .Ha ezek a feltételek nincsenek meg, nem javaslom.L ehet ,hogy megsérüla telószár és akkor helo.
azt akarom kérdezni hogy a karburátorba ha véletlen elmozdul,elálitódott a tűszelep hogy lehet beállítani az optimális úszószintet hogy megfelelő mennyiségű üzemanyagot kapjon ?
A törlőpapírra rakd az alkatrészeket amikor kitisztítottad .
Alapjárati fúvókában lehet dugulás. vegyél ilyen konyhai törlőpapírt, és tegyél a tank alá benzinszűrőt. És patikatisztaságot .
szétlesz szedve mégegyszer holnap
de miért nem indulhat ?
Mondd, és csinálom:)
Köszi. neked is ilyen van? Nagyon érdekel
Szerintem még valahol homok van , szét fogjátok szedni még egyszer.Fogadok rá ! Patikatisztaságot!
Szétlett szedve és hihetetlen hogy mennyi homok volt benne kilett takaritva és mostmár nem folyik.de jött a következő baj miután összeraktuk nem indult.sikerült betolnunk de nem volt alapjárat és ment vele édesapám.de miután viszajött sem volt alapjárt.ezekután mentem én és kihuztam 5.be 90el utána már lett alapjárat de még mindig nem tudjuk öninditóval beinditani de ha most betoljuk viszont alig 2őt lépsz vele és beindul. Most mivan vele ? :O
Nem lehet,hogy létezik hozzá ültető szett
Itt van elég sok féle:http://www.bazismotor.eu/170/1...
Sziasztok.A segítségeteket szeretném kérni,SP1 hátsó teleszkóp/ültetés ügyben.Tavaly már feltettem itt a kérdést ,hogy hogy lehetne a motort lejjebb ültetni,a válasz telócsere.Tudnátok-e abban segíteni,hogy a hátsó teló furatai közt mekkora a távolság?Esetleg a CBR 1000RR (SC57) telója jó lenne-e.Előre is köszönöm.
Üdv!kérdés 2t vagy 4t a motor?ha 2t akkor legvaloszinübb,hogy a vizpumpa tengely szimeringje cserere szorul.ha 4t akkor akkor a hengerfej tomites ,de ez mutatkozik a hütővizben is: járó motornál liftezik,buborékol de a leg szembetünöbb hogy hütösapkát levéve, vagy kiegyenlitő tartály kupakja olajos!igy távolból ennyit tudok .
Elég gyanus hogy vizes lett az olaj, általába a hengerfejnél jön elő ez a brobléma. ezt onnan tudod megállapítani ha a kipufogót felállítod a torkára és ha folyik belőle vízna akkor van gáz!