üdv
Az lenne a problémám, hogy a GN250-esemen az olajleeresztőcsavarnál a blokkban elment a menet, valaki jól meghuzta a leeresztőcsavart és kész, már nem lehet meghuzni és csepeg az olaj belőle. Azt kérdezném, hogy mit lehetne tenni?
üdv!komár romet...nekem is volt par a kezdetben.mindig 15, 20 km re otthontol szartak be.altalaban karbi es gyujtas miatt.de a gyujtast orvosoltuk simson gyujtastekercsel.ugy mar azzal nem volt gond.legalabb azzal...de valahol el kellett kezdeni.nem?
Az enyém primán ment miután parafabetétes kuplungot tettem bele.Mert a müanyaggal már egy ora menet után ugy csuszott hogy majdnem helyben jártam a legkisebb dombnál.Most már az összeset elpasszoltam,volt vagy 4-5 darab,meg két babetta.Most jelenleg a Kymco ZX mellé csinálom a második ZX et.Nekem nagyon kényelmes ez a tipus.
Üdv!Laza 2 óra ugy hogy közben kávézgattunk a megszokott helyeken.Idén még nem tudok semmit de ha lehet megyünk oda is!
Még annyit hogy a régi Komárommal is odaértem 2.5 ora alatt igaz hogy derékszögben szálltam le róla otthol!De a robogok már kényelmesek!
Ha az idén megyünk eszünk Tihanyban velőskenyeret!
üdv Dávid.ha az emlekezetem nem csal...akkor az rm 2t!vagyis hengerfejtomitesnek semmi koze a blokkban levo valtoolajhoz.(attol maximum a hutoviz lesz olajos)es ha a valtoolaj feher akkor elsodlegesen tenyleg a vizpumpaszimmering lehet a hunyo.viszont ilyenkor fogy a hutoviz is!de en mar jartam ugy hogy pataktura utani valtoolajcserenel feher volt az olaj mert tobb helyen is bejuthat a blokkba es igy is keveredhet.nalam a rossz lanckerekszimeringnel.bar ott mar az olaj is folyt.
üdv!sztem több oka is lehet,hogy miert indul nehezen.kezd a leg egyszerübbtől:gyertya milyen szinüre ég ki?ebbol tudhatod keveset vagy sokat kap.érdemes uj gyertyával probalni ngk vagy vmi jobb féle.utana gyujtas...mar bonyolultabb,de sotetben nezd meg ,hogy a kabel vagy pipa nem huz e at vhol.vedd le a deklit es a forgoresznel is nezd meg.irtad alapjaraton megy szepen ezek szerint szimering kompresszio hiany kizarhato.ja még valami:vedd le a pipat nezd meg mekkora a szikra ha 1cm rol athuz akkor elvileg trafo kondi jo.remelem segitettem valamit.üdv!
Nekem is 25Kw van a forgalmiban, de kiforog rendesen. Biztos hogy az szabályzás, nem pedig rossz karbi beállitás?
Én még csak a végsebességtiltást találtam meg, az a kilóméter órában van, a rózsaszin vezeték alapján könnyű megtalálni, az üzemanyag szivattyú relébe megy be.
Valóban... Igazad van... csak az a baj hogy én is csak ötleteket gyüjtök mert nem most szerelem a mocit hanem majd egyszer... és szeretnék felkészülten tele ötletekkel nekilátni. Csak azért mert még meglehet hogy megvásárlom a gépet ha sikerül.
Helló üdv mindenkinek. Nekem 1 Kawa zzr400-am van és 25kw van a forgalmiba de a csávó akitől vettem azt mondta hogy amúgy nyitott na ehezképest 10000-nél letilt(üresben is) és fekete füstpamacsokat nyom a kipuff.és nemtom hogy valami baja van e vagy a csávó kamuzott és mégis fojtott.Na ez elég kusza lett de hátha valaki tud mondani valami okosat előre is köszi.
én is "bordos tömito anyaggal"l tömitek,am bemész egy boltba pl gazdabolt(legalábbis a miénkbe lehet kapni)
és van olyan h 300fokig höállö olyat vegyél! De azért kérdezd meg az eladod h jo e amire használod ! de sztem olyat add!
van tubusba meg szilos.a szilossal könnyebb dolgozni!
Sziasztok!
Ha kiszerelem a katalizátort a motorból,de a szondát bent hagyom akkor érdemes elvinni és padon beállítani,vagy a gyári elktronika szbályozza magát?!
2007-es 600RR-ről van szó!
Segítséget előre is köszöntem!
Üdv mkinek!
A blokk körül az a pirosos/bordós tömítőaynagnak mi a neve?vagy ti mivel szoktátok csinálni?honnan lehet rendelni?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Az lenne a problémám, hogy a GN250-esemen az olajleeresztőcsavarnál a blokkban elment a menet, valaki jól meghuzta a leeresztőcsavart és kész, már nem lehet meghuzni és csepeg az olaj belőle. Azt kérdezném, hogy mit lehetne tenni?
Még annyit hogy a régi Komárommal is odaértem 2.5 ora alatt igaz hogy derékszögben szálltam le róla otthol!De a robogok már kényelmesek!
Ha az idén megyünk eszünk Tihanyban velőskenyeret!
Nem szabályozza magát az elektronika.....
husqarna te 400 ba szeretnék önindítót mert utálom rugdosni!meg léehet ezt oldani és ha igen mi kell hozzá?
Én még csak a végsebességtiltást találtam meg, az a kilóméter órában van, a rózsaszin vezeték alapján könnyű megtalálni, az üzemanyag szivattyú relébe megy be.
és van olyan h 300fokig höállö olyat vegyél! De azért kérdezd meg az eladod h jo e amire használod ! de sztem olyat add!
van tubusba meg szilos.a szilossal könnyebb dolgozni!
Ha kiszerelem a katalizátort a motorból,de a szondát bent hagyom akkor érdemes elvinni és padon beállítani,vagy a gyári elktronika szbályozza magát?!
2007-es 600RR-ről van szó!
Segítséget előre is köszöntem!
A blokk körül az a pirosos/bordós tömítőaynagnak mi a neve?vagy ti mivel szoktátok csinálni?honnan lehet rendelni?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Motorszerelésből kimaradt v2-es alkatrészek pl:vt500,vt600,vt750,Yamah xv 535,xvs 650 -es motoralkatrészek eladók.Vagy más v2-esre cserélhetők.
0620612887
kaczko12@freemail.hu