Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Kérdezném,hogy a megunt felnicsíkot(hibás is) hogyan lehet eltávolítani? Kaparni,nem lehet(1 óra alatt 10cm jött le.!

Köszi, Gábor
hat nincs de ojan mint barmej masik n95,az emlitett hatlaplejaros dolgon ok a telcsi
oke,az a lenyeg! a telorol nincs kep?
hat meg csak 10 van,,de holnap be viszek valami vasat amit dikkhaztam,oszt meglatom,,elmeletileg osszejon a zs szombatra
dot3-dot4 tökmindegy attól kell működni
glikol alapú kell és jó, lehet akár dot1000 is csak ne szintetikus legyen
betétet úgy sem nyomja ki ha a tartályon nincs kupak?
légtelenítést azért érdemes lenne még egyszer véghezvinni
sikerult intezni valamit?
igen..szevasz
hello.vagy?
A kupakon megvan a kis lyuk? Lehet, hogy nem tud levegőzni, azért megy vissza a dugattyú.
Sztem levegős lett a rendszer valahogy. Viszont DOT3 helyett nem szabad DOT4-et beleönteni, én úgy tudom...
Már megint a segítségeteket kérném!NAGYON FONTOS!

Vettem hátulra egy új fékfolyadék tartályt ugyan olyan motorból lett bontva mint az enyém '1WG'-ből teljesen zsír állapotú na most ma fogtam és kicseréltem a tartályt vettem bele új olajat is (képek mellékelve hogy milyet -DOT 4) , faszán fogtam kinyitottam a két légtelenítő csavart a nyergen majd pumpáltam kifele és közben töltöttem rá az új olajat minden príma tartály a helyén teljesen le levegőtlenítve a rendszer EDDIG OKÉ! Majd fogtam és úgy ahogy máskor is kiszedtem a fékbetéteket párhuzam szorítóval kicsit visszanyomtam a dugattyúkat majd vissza a fékbetét és próba!ÉS ITT KEZDŐDIK a baki a dugattyúk mozognak de csak annyit hogy épp egy 3mm kijön meg vissza megy tehát a légzés megvan!DE 3mm jobban nem akar kijönni és nem fognak be a pofák! EZ MITŐL VAN? Én gondoltam arra hogy DOT 3 folyadékot ír hogy az kell bele de én DOT 4 raktam bele ez lehet hiba? Meg a másik hogy ezt a DOT 4-es olajat itt vettük a helyi autószerelőnél 800 Ft-ért amit pedig a motoros boltba láttam az pedig márkás már nem tudom milyen márka de arra az volt írva hogy DOT 3-DOT 4 hez is jó viszont az 2600FT volt?

SEGÍTSETEK MI LEHET A BAJ!
Nem feltétlen. V.sz. hogy csak a kapcsoló körmök egy kicsit lekoptak(kigömbölyödtek)a szélei.Talán egy kis aláköszörüléssel ,rosszabb esetben cserével orvosolható a probléma.
Dunakeszi
Dunaeszi
Az én véleményem ,hogy amíg egy kicsit csattan és egyszer kidobta addig nem érdemes megbontani a blokkot! Mi az a kicsit csattan? Mekkora fordulatszámon és hogy rakod be? Ha nem húzod be sebességbe rendesen nagyobb terhelésnél kidobhatja ,velem is előfordult már ,de ezért még nem kell szétszedni. És valószínű ,hogy 50 000 alatt nem úszod meg ,de ez csak megérzés.
Sziasztok SV650 /03 31.000Km
2.-ba berakva picit csattan.
És egyszer már ki is dobta 5.-ben 8000-körül.
Szerintetek mennyiben fájna ez nekem (csak gyári alk.)
Valószínűleg fogaskerekek és léptető villa+tőmítések?
? ?
Bacsi_77 Nem tom a blokkfedél szét se lett szedve meg ott van tömités szerintem ott tökéletesen zár , falsot meg nemtom hol szivhatna esetleg a karbinál a levegőszürő csonknál de ott sem valoszinü. a szimering meg hát kituggya hogy mien állapotban van.
okes! Versend zrinyi 8! szombaton barmikor jo,de jobb 3 ora elott!
rendben....de most asszem legkesobb pentek delutan megbeszeljuk telefonon a dolgokat reszletesen,hol laksz mikor vagy otthon,ijesmi
de eyen elersz 06206179517
okes! mikorra varhatlak?delelott?
köszi Bacsi!
te...szerintem az nem 2t,,tehat semmi koze a simering meh ijesmi,legfeljebb fojna az olaj
De hülye vagyok, ez nagy drz.... azt hittem a 2 ütemű
van ra 4 napom es csak evel foglalkozok majd ,,tehat 100,,szombaton versenden garazdalkodok